Onko kellään muulla tullut eteen vastaavaa ongelmaa ja onko siihen löytynyt simppeliä ratkaisua? Jotain vaahtomuovia lumpion kohdalle saappaaseen, suutarilla käyntiä?? Olen kokeillut pitää solkia löysemmällä ja kireämmällä muttei se auta.
Alpinestar tec 3 ongelma
Valvoja: Moderaattorit
-
Sakkeus
- Pyörä: KTM 640 Sumo enskavantein
Alpinestar tec 3 ongelma
Ostin alkutalvesta otsikon mukaiset crossisaappaat ja alkuun ne tuntuivat miltei täydellisiltä mun käyttöön. Mutta nyt eteen on tullut ongelma joka tuntuu vain pahenevan ajokerta ajokerralta, vasemman jalan saapas painaa nilkan sisäosassa olevaa luuta jonka kohdalta jalka on ärtynyt ja saappaita pidettäessä kipu on jopa yllättävän kovaa kun nilkkaa suoristaa ja saapas pääsee kunnolla painamaan ärtynyttä kohtaa. Saappaassa on tämän "nilkkalumpion" kohdalla pehmusteessa syvennys mutta se jää minun jälkaani liian taakse ja lumpio osuu juuri syvennyksen laitaan ja sen alla olevan sauman kohdalle.
Onko kellään muulla tullut eteen vastaavaa ongelmaa ja onko siihen löytynyt simppeliä ratkaisua? Jotain vaahtomuovia lumpion kohdalle saappaaseen, suutarilla käyntiä?? Olen kokeillut pitää solkia löysemmällä ja kireämmällä muttei se auta.
Re: Alpinestar tec 3 ongelma
Mulla samat - ei ongelmaa käyvät mun jalkaan hyvin. Kuumailmapuhallin voisi toimia ton kohdan muokkaamiseksi?
Re: Alpinestar tec 3 ongelma
Yks vanha tapa mitä lapsena käytettiin mm. luistinten kanssa: saappaat jalkaan ja saunaan. Lämpö ja kosteus auttaa saapasta mukautumaan omaan jalkaan.