Surauttelusaappaista
Valvoja: Moderaattorit
Re: Surauttelusaappaista
Sitä just. On se eri ihanaa lukea sitä vaikka ees tuosa sujuvasa pdf muodosa kun mitä tuosta paperilehestä.
Paskapuhetta, mutta uskon.
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Joo. Ja ku mä osaan insinöörinä käyttää sitä skanneriaPeltsi kirjoitti:Sitä just. On se eri ihanaa lukea sitä vaikka ees tuosa sujuvasa pdf muodosa kun mitä tuosta paperilehestä.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Lainaus Timpe99 tekstistä. ( hit.. kun ei osaa käyttää tätä foorumia, sorry)
Mulla on ollut kenkinä Diadora Stone 3:set, nämä ovat todella paljon tukevamammat nilkan kohdalta. Näissähän on tuo sarana tuossa nilkassa ja muutenki muovia siinä ympärillä, eli huomattavan suojaavalta kyllä vaikuttaa, ottaen huomioon että kyseessä ei ole MX-kenkä. Kävelykin luonnistuu näissä riittävän hyvin.
Sisäänajetut Diadorat on toki mukavammat, mutta viime kesäisen kaatumisen ja nilkan kipeytymisen jälkeen lähdin katsomaan tukevampia kenkiä. Näissä tietysti tosi isona plussana vielä tuo Gore-Tex. Ja tokihan nämäkin vetreytyy kun pitää jonkin aikaa.
.
Mulla on ollut kenkinä Diadora Stone 3:set, nämä ovat todella paljon tukevamammat nilkan kohdalta. Näissähän on tuo sarana tuossa nilkassa ja muutenki muovia siinä ympärillä, eli huomattavan suojaavalta kyllä vaikuttaa, ottaen huomioon että kyseessä ei ole MX-kenkä. Kävelykin luonnistuu näissä riittävän hyvin.
Sisäänajetut Diadorat on toki mukavammat, mutta viime kesäisen kaatumisen ja nilkan kipeytymisen jälkeen lähdin katsomaan tukevampia kenkiä. Näissä tietysti tosi isona plussana vielä tuo Gore-Tex. Ja tokihan nämäkin vetreytyy kun pitää jonkin aikaa.
.
Viimeksi muokannut tramp, Ma Syys 27, 2010 7:16 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Säkkijärvenpolkka on ihan hanurista!
Mites noita nahkasaappaita ( Diadora Stone 3) pitäisi "hoitaa". Kannattaako käyttää saapasrasvoja ( mehiläisvaha, minkkiöljy, saapasrasva, silicon tms...) jotta pitäs paremmin vettä vaikka onkin core sisätossu
Säkkijärvenpolkka on ihan hanurista!
Helmet Cityllä http://www.helmetcity.co.uk/ oli poistomyynnissä Pro 2:set ja tuli tilattuakin, 211€ postikuluineen.rainerb kirjoitti:POLOlla oli TCX Pro 2:set 200 € tjsp. Eli HALVAT. Mutta koot alkoivat 39:stä.
-
THA
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Viesti:
Huoh, ei 38:ia. Eikä ollu Diadoriakaan mulle. Onneks on suutarin ihmeliima vieläkin pitäny.
Ei muilla ole sattunu silmään niitä Diadoran nivelmallisia, niissä kuulemma saa olla jopa 39.
Ei muilla ole sattunu silmään niitä Diadoran nivelmallisia, niissä kuulemma saa olla jopa 39.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Onkos ajokokemuksia kenelläkään Ufo Hero saappaista?
Uudehko malli ja Offroad lehden testissä ainakin kehuttiin hinta/laatusuhde hyväksi, vähän painavat ovat ja alkuun jäykät vissiin...
Sopii meikäläisen paksupohkeiseen jalkaan yllättävän hyvin 46 kokosena, mikä ei ole itsestään selvää monen muun kanssa, saatan tehdä kaupat...
http://www.storm-motor.fi/ajovarusteet/ ... valkoinen/
Uudehko malli ja Offroad lehden testissä ainakin kehuttiin hinta/laatusuhde hyväksi, vähän painavat ovat ja alkuun jäykät vissiin...
Sopii meikäläisen paksupohkeiseen jalkaan yllättävän hyvin 46 kokosena, mikä ei ole itsestään selvää monen muun kanssa, saatan tehdä kaupat...
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Nahkaöljy toimii hyvin, kuivalle ja puhtaalle saappaalle sivelet reilusti vaikka maalipensselillä...saa esim Biltemasta ja suutareilta, imeytyy paljon syvemmälle kuin esim mehiläisvaha...Mites noita nahkasaappaita ( Diadora Stone 3) pitäisi "hoitaa". Kannattaako käyttää saapasrasvoja ( mehiläisvaha, minkkiöljy, saapasrasva, silicon tms...) jotta pitäs paremmin vettä vaikka onkin core sisätossu
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
JIIÄSSÄ kirjoitti:Onkos ajokokemuksia kenelläkään Ufo Hero saappaista?
Oxtar TCX Pro 2 (tai 2.1?) sopii myös mm. minun "lihaksikkaille" koiville
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Mikäs mesta Tampereella myy Oxtareja...? En viitsi alkaa tilaamaan ainakaan kokeilematta...
-
THA
- Viesti:
Ei taida täällä päin olla juuri hyllyssä, ellei sitten Stormilla ole.
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- vtwin
- Pyörä: BMW, Ducati, Cube e-MTB
Eikös niitä ole Heinolla ja Bike Worldilla?
"..kai tässä ny ryyppää ku koneet hajoo ja lunta sataa.."
No niin, Ufot tuli haettua...sopii todella tarkasti meikäläisen jalkaan, tuosta kun vielä muokkautuu mukavempaan suuntaan niin varmaan ovat hintansa arvoiset. Jos vaikka sunnuntaina pääsis testaamaan mopon päällä.
Turhia koristeita ja leveitä muovinpaloja reunoilla voisi kyllä olla vähemmänkin..
Turhia koristeita ja leveitä muovinpaloja reunoilla voisi kyllä olla vähemmänkin..
-
THA
- Viesti:
Ne muovinpalat on mopon alle jouduttaessa joskus aika tarpeen...
Onko tosiaan TCX'iä hyllyssä noilla? Oon vaan kuullu muuta, mun kokojahan Suomeen ei edes tuoda.
Onko tosiaan TCX'iä hyllyssä noilla? Oon vaan kuullu muuta, mun kokojahan Suomeen ei edes tuoda.
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Gessuli
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Viesti:
Jos en nyt ihan puusilmäinen ole ollut, niin viime maanantaina nuita oli kyllä heinon hyllyssä.THA kirjoitti:Ne muovinpalat on mopon alle jouduttaessa joskus aika tarpeen...
http://www.brbikers.com
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.