KTM ajopukujen koko?
Valvoja: Moderaattorit
- MarkoV
- Pyörä: Husqvarna FE 350 -15
KTM ajopukujen koko?
Onkohan kenelläkään tietoa miten KTM ajovaatteiden koot suhteutuvat perusvaatekokoihin.
Ajatuksena ostaa Rally 2014 takki ja housut. Koot menevät XXXL/58:aan asti.
Itse olen kokoa 191/95 ja raajat on melko pitkät. Normivaatekoko minulla on XL/56 tosin housuissa yleensä lahkeet on lyhyet eli pitää etsiä pitkälahkeiset mallit.
Onkohan noita kotarin vaatteita kenelläkään hyllyssä testattavana?
Hinnat taitavat olla melko lailla samat joka puolella eurooppaa? Versandilta tuli 10% alennuskuponki, eli sillä kattaisi toimituskulut jos ei sitten suomesta satu sopivaa pukua vastaan.
Marko
Ajatuksena ostaa Rally 2014 takki ja housut. Koot menevät XXXL/58:aan asti.
Itse olen kokoa 191/95 ja raajat on melko pitkät. Normivaatekoko minulla on XL/56 tosin housuissa yleensä lahkeet on lyhyet eli pitää etsiä pitkälahkeiset mallit.
Onkohan noita kotarin vaatteita kenelläkään hyllyssä testattavana?
Hinnat taitavat olla melko lailla samat joka puolella eurooppaa? Versandilta tuli 10% alennuskuponki, eli sillä kattaisi toimituskulut jos ei sitten suomesta satu sopivaa pukua vastaan.
Marko
Pessimisti ei pety!
Marko & Husqvarna FE 350 -15
Re: KTM ajopukujen koko?
Koskariin noita saa aika näppärästä tilattua, hyllyssä ei ole. Motokeitaalla on ainakin ollut hyllyssä.
Huomasitko,motokeitaalla tuommoinen rally takki on halvennuksessa. Tosin L-kokona joka ei varmasti ole riittävä. Itselle powerweareista käypänen on takissa 56 ja housuissa 36 tai 38. Olen 190/90.
Huomasitko,motokeitaalla tuommoinen rally takki on halvennuksessa. Tosin L-kokona joka ei varmasti ole riittävä. Itselle powerweareista käypänen on takissa 56 ja housuissa 36 tai 38. Olen 190/90.
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Koosta en osaa sanoa mutta kiinasta tuli vastaan muutamia KTM rättejä kun selailin sivustoja. Tilaukseen menee Hydroteq housut ja Race takki, laitetaan vaikka tänne kommenttia kun saan joskus rätit himaan. Hinnaltaan ne on aika kilpailukykyisiä, vaikka jäisi Tullin haaviin.
EDIT: Linkkejä yritetty korjata ja toimimattomana poistettu.
EDIT: Linkkejä yritetty korjata ja toimimattomana poistettu.
Viimeksi muokannut Koheltaja, Pe Maalis 07, 2014 9:12 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kylätason kurapyöräilijä.
Mun mitat on 190/90 ja takki on xxl ja housut xl/36. Takki istuu kyllä kuin hansikas, eli mitään panssaripaitaa ei sinne alle sovi. Tosin pysyy takin omat suojat kyllä paikoillaan, eikä vaeltele ympäriinsä.
Eli istuvuus releissä on hyvä (ainakin mulle), mutta muuten en hirveän laadukkaiksi kehuisi. Värit haalistuu nopeasti ja saumat irvistää.
Vaikka ethän sä sitä kyllä kysynyt.
Eli istuvuus releissä on hyvä (ainakin mulle), mutta muuten en hirveän laadukkaiksi kehuisi. Värit haalistuu nopeasti ja saumat irvistää.
Sami
- MarkoV
Joo, eihän nuo mitään kalliitakaan ole eli mitään loppuelämän pukua ei varmaan kannata odottaakaan.srbg kirjoitti:Mun mitat on 190/90 ja takki on xxl ja housut xl/36. Takki istuu kyllä kuin hansikas, eli mitään panssaripaitaa ei sinne alle sovi. Tosin pysyy takin omat suojat kyllä paikoillaan, eikä vaeltele ympäriinsä.
Mites noissa housuissa, riittääkö sinulla lahkeessa pituus?
Marko
Pessimisti ei pety!
Lahjepituus on ihan ok. Ja housut on tarkennettuna ne adventure-housut.MarkoV kirjoitti: Joo, eihän nuo mitään kalliitakaan ole eli mitään loppuelämän pukua ei varmaan kannata odottaakaan.
Mites noissa housuissa, riittääkö sinulla lahkeessa pituus?
Marko
Sami
- MarkoV
Joo, housut löytyi Orimattilasta, koko XXL oli ok. XL:ssä ei vaan riittänyt lahkeen pituus. Takissa XL ei riittänyt, mutta isompaa ei ollut kokeiltavaksi. Luultavasti siinäkin XXL on passeli.
Marko
Marko
Pessimisti ei pety!
-
MarkkuHoo
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Viesti:
Nuo KTM:n takit, ainakin Comp ja Race yms. enskatakit on sitten yllättävän lyhythelmaisia, mun kokeilemissa se helma loppui suurinpiirtein napaan, ylläri oli mikä ei oikein kuvista käy ilmi. Varmaan ehkä ok jossain race-meiningeissä, mutta makkaranpaistoenskassa sitä kaipaa enempi pitempää helmaa kyllä.
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
- MarkoV
Samaa olen katsonut, mutta tuossa Rally -takissa on vähän pidempi helma. Rally ja Adventure on selkeästi enemmän soratiemiehille ja nuo muut takit ready for race miehille.MarkkuHoo kirjoitti:Nuo KTM:n takit, ainakin Comp ja Race yms. enskatakit on sitten yllättävän lyhythelmaisia, mun kokeilemissa se helma loppui suurinpiirtein napaan, ylläri oli mikä ei oikein kuvista käy ilmi. Varmaan ehkä ok jossain race-meiningeissä, mutta makkaranpaistoenskassa sitä kaipaa enempi pitempää helmaa kyllä.
Pessimisti ei pety!
-
Koheltaja
Nyt kun päästiin vauhtiin niin mitä kokoa kannattaa laittaa tilaukseen 186/92 kuskille? Hydroteq housut ja Race takki, XL vai isompi?
-
gff-3
- Pyörä: '15 250 EXC-F SixDays
Hydroteekeissä on koot pirun pieniä eli jos normi pöksyt on esim. 36, niin ainakin 38 pitää olla hydroilla kokona. Eli isompi.
-
Koheltaja
Tänks, saas nähdä mitkä Hydro pökät tulee kun kysyin myyjältä kumpi kannattaa ottaa 100cm vyötärölle 36/XL vai 38/XXL? Lupasi lähettää 36/XXL:än...

-
gff-3
Mä hommasin noi 36 koon hydrot (kun halavalla sain!) ja ne on kyllä aika tyköistuvat, sais muutaman kilon poju housujen sisältä laihtua että sopisi. Voisi sanoa noita jopa slim fit -sovituksella oleviksi
Itselläni kokoa 188/92, eli lienen aika saman kokoinen kuin sinäkin.
-
Koheltaja
Tiukille meni täälläkin #36 Hydro pökät, istuu hyvin päälle mutta ylimääräistä tilaa ei ole. Sitten alkaa #38 housujen metsästys jos jostain löytäisi tarjouksesta.
Saas nähdä miten käy Race XXL takin kanssa kun se saapuu joskus postiin
Saas nähdä miten käy Race XXL takin kanssa kun se saapuu joskus postiin
-
gff-3
Kotarikamppeissa paljon vaikuttaa se mikä pulju sen kledjun on alunperin valmistanut, kun mitoitus heittää valmistajasta toiseen. Esim. kotarin krossipöksyissä 36 on juuri oikea koko, taisivat olla thorin valmistamat, mutta sitten nämä hydrot saisi olla kokoa 38. Hydrojen valmistajaa en muista/tiedä.
Eihän tämä tietenkään haittaa jos käyt ne sovittamassa hyvin varustellulla jälleenmyyjällä, mutta nykypäivän intternetskuaikana kun olis kiva tilata itte tai (eli todennäköisemmin kun) jälleenmyyjällä ei edes ole juuri niitä malleja hyllyssä mitä haluaisit hankkia ja heidänkin ne pitää tilata tehtaalta.
Eihän tämä tietenkään haittaa jos käyt ne sovittamassa hyvin varustellulla jälleenmyyjällä, mutta nykypäivän intternetskuaikana kun olis kiva tilata itte tai (eli todennäköisemmin kun) jälleenmyyjällä ei edes ole juuri niitä malleja hyllyssä mitä haluaisit hankkia ja heidänkin ne pitää tilata tehtaalta.