Tuo miitingin leiripaikan sijainti muuten itsessään jo kutsuu, ellei jopa vaadi suomalaisia paikalle:
"The campsite is located at Dragonmoen Camping by lake Moekeren in the forest called Finnskogen, approximately 25 kilometer outside the town Kongsvinger in the south-easten part of Norway. Finnskogen has got it's name by all the immigrants from Finland who lived there for several hundred years. (some still do)"
Itse kun en ole GS-leiriläisiä nykyisin, niin toivotan vaan muille tervemenoa.
KAKK kirjoitti:Vaikuttaapa hienolta... oiskohan Suomen GS meetingistä "Globaaliksi" toiminnaksi
?
Joo on siitä. Olen aikeissa olla yhteyksissä eri maiden Gessuporukoihin kunhan saadaan Meetingin specsit valmiiksi.
Päivämäärähän on 13.-15.6.2008 jossain Jyväskylän lähistöllä.
Ensi kesänä toivottavasti saadaan kansainvälistä väriä Suomen GS-Meetingiin kanssa.
Näkyi tuossa uusimmassa BMW suomen kerholehdessä (Rikastin) olevan ilmoitus kerhon järjestämästä GS meetingistä 2008.
Voipi olla OK. Ei kyllä saisi tuomita etukäteen mutta jos on vähänkin kerhon muun toiminnan kaltaista eli kankeeta pintaliitoa niin saa olla. Yrittelihän ne jo tänäkin vuonna mutta tiedottaminen oli kyllä lastenkengissä.
Viimekesäinen Pekkavee GS möötte oli juuri oikeanlaista touhua mitä olen kaivannut.
Kimble kirjoitti:Näkyi tuossa uusimmassa BMW suomen kerholehdessä (Rikastin) olevan ilmoitus kerhon järjestämästä GS meetingistä 2008.
Voipi olla OK. Ei kyllä saisi tuomita etukäteen mutta jos on vähänkin kerhon muun toiminnan kaltaista eli kankeeta pintaliitoa niin saa olla. Yrittelihän ne jo tänäkin vuonna mutta tiedottaminen oli kyllä lastenkengissä.
Viimekesäinen Pekkavee GS möötte oli juuri oikeanlaista touhua mitä olen kaivannut.
Ei toi ehkä ole hassumpi tapahtuma. Järjestäjät ovat motoristeja ja ilmeisesti leirintäalueen pitäjiä.
Tapahtuman järjestäjät eivät omista leirintäaluetta eivätkä ole jäykkiä pintaliitäjiä.
Järjestäjien pyörät ovat BMW R100GS vm.-88
ja R80RT vm.-89.
Olemme järjestäneet matkaendurotapahtumia viitenä syksynä vuosina 2002-2006.
Toivotamme GS kuskit tervetulleiksi Kiteelle 23.-25.5.2008.
Kiteehän ei ole kaukana?