Kiittää seurasta ja hienoista uusista poluista !
Mä kerkesin jossain vaiheessa kolmosellekki, mutta puut alko sit just suureta Nyt vaan etsimään uusia reittejä, noiden tunnettujen lisäksi.
Ja tänne sitten ilmoittautumaan kaikki seudun uudet ja konkarit,
Jossain vaiheessa taas sitten uutta surauttelua.
Täältä ilmoittautuu yksi innostunut mukaan. Oli jo tuossa viime lauantaina hilkullla etten lähtenyt "kuokkimaan" ilmoittautumatta.
Hieno homma kun alkaa löytyä tätä porukkaa tästä ympäristöstä. Porukalla kun tohtii lähteä vähän vaikeampiinkin paikkoihin. Olin tuossa muutama viikko sitten mukana vaasan ajeluporukan kanssa ja reitti oli kyllä sellainen ettei olisi tohtinut yksin mennä.
Jotta yritän päästä mukaan jossakin vaiheessa. Nyt vaan on seuraavat neljä viikonloppua varattuna. Juhannuksen jälkeen pääsisin kyllä viikollakin jos sattuisi olemaan muita kesälomalaisia porukassa.
Kävin pyörähtämässä eilisiä reittejä ja sokkona siinä tihkummassa verkostossa yksikseni, on se vain mahtava paikka tuo autionmaa muttei se enää yksin niin hauskaa ole kun on nyt porukalla ekan kerran ajellut
Kiitoksia vaan munkin puolesta mukana olleille, mukava reissu ja hyvä seura. Mulle käy juhannuksen jäläkehen ehtoosin ja viikonloppuusin kunhan vain saan lapsenvaharin. Antille tieroksi jotta XT kulukoo ny niin jotta taitaa toi GS.ä jäärä toiseksi.
Jos meette juhannuksen jäläkihin niin voisin määki koittaa eksyä joukkohon..
Olis siinä sitte vähän asiaakin koko porukalle jos innostuneisuutta riittää...
Vai mitä Teemu meinaa??Eikös olisi kova juttu saara täältäkin porukkaa joukkohon?
yama600 kirjoitti:Olis siinä sitte vähän asiaakin koko porukalle jos innostuneisuutta riittää...
Vai mitä Teemu meinaa??Eikös olisi kova juttu saara täältäkin porukkaa joukkohon?
-Älä heti säikäytä väkiä pakohon pyytämällä pärekattokökkähän
Eikun oikeasti juurikin niin kun ajattelit.
Mulle tuo torstai on järjestelykysymys, mutta duunissa menee ainakin puol kuuteen, mutta sen jälkeen etsin letkan mettästä...
Ja heinäkuun viikoilla 28 29 olisi lomaa, joten surauttelut käy poislukien 19-22.7 jolloin käydään lapland trophyssä hakemassa cup-pinnoja
Ja tietty ähtärissä pitää ehtiä mökkeilläkin perheen kera.
yritetään ehtiä muulloinkin, mutta paree ku ei lupaale viä mitn...
Lähtiskö kukaan tän viikon sunnuntaina ajelulle, tai miksei lauantaiki?
Ei kait sitä koko viikonloppua juovuksis tartte olla, tai ottaa sitte taas ehtoolla
Sori vaan Esa ettei keriinny pyhinä ajelemahan, mieli teki maharottomasti poluulle, oli sen verran ruunia (töitä) ettei keriinny. Mutta torstai ehtoolla olisin kyllä lähärös, jos joku keksii kellonajan, onko Teemulla eheroottaa koska kerkiät ESSO.n pihahan. Olisko AM.ällä Hyvää reittiä GSM.äs ehtooksi jos kerkiät mukahan.