On ollut aikaisemmin, jo useampaankin kertaan puhetta, että seuraava, mahdollinen AVJ-XX suuntautuisi keski- tai jopa etelänorjaan. Hyvinhän sieltäkin näitä erityyppisiä kohteita löytyisi, kun vain ei olisi näitä COVID-19 rajoitteita..... .
:dunno:
Rajoitusten puitteissa, ja niiden alaisina, voidaan aina tehdä jos jonkinlaista ennakkoplääniä, johon tämä kartta varmaan antaa hyvää pohjaa. Paljonhan tästäkin eri kohteita puuttuu, eli ei ole, eikä koskaan tule olemaan mikään täydellinen, mutta jotain osviittaahan tästäkin saa, jos sikseen.
-Saksalaisten vankileirit
-Saksalaisten rannikkolinnakkeet
-Kaputit (harvoja vain...)
-Alusupotukset
-Museot, jne..
Että jos ja sitten kun rajat jälleen avautuvat, niin tällä pääset ihan omatoimimatkalle, ilman oppaita, jos ei sitten yhteistä Jutausmatkaa tehhä!
:thumbup:
AtlantinvalliJutausta etänä & omatoimisesti......
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
- Viestit: 1937
- Liittynyt: Su Marras 08, 2009 7:30 pm
- Pyörä: R1100GS/XL600V
- Paikkakunta: iTikkakoski
AtlantinvalliJutausta etänä & omatoimisesti......
"Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
SYNNISSÄ ELÄVÄ PAKENEE JA KARTTAA JUMALAA, JA VÄLTTÄÄ HANAKASTI JEESUKSESTA TODISTAVIA!
SYNNISSÄ ELÄVÄ PAKENEE JA KARTTAA JUMALAA, JA VÄLTTÄÄ HANAKASTI JEESUKSESTA TODISTAVIA!
- Nixi
- Viestit: 295
- Liittynyt: Ke Maalis 15, 2006 12:55 pm
- Pyörä: BMW 1200 GSA, XR 600 ja KLE 500 R
- Paikkakunta: Ylitornio
Re: AtlantinvalliJutausta etänä & omatoimisesti......
Tuohon lisäämällä sivusto josta löytää liittoutuneen koneet ja saksalaiset. (Norjasta, Ruotsista ja Suomesta) eikä tässäkään sivustossa ole kaikkia
Ei riitä kesäloma saati ole pulaa kohteista
Alla olevasta kuvasta näkee kuinka paljon niitä on etelä Norjassakin. Tuossa vain saksalaiset koneen hylyt.
missä kerrotaan enemmän lentokoneesta kun tuossa esitetyssä linkissä
Junkers Ju 52/3m Riksgränsen, Kiruna Sweden
1./KgrzbV.106 DC+SP WNr.6751 02.06 1940
Took off from Vaernes in Trondheim.The A/C was chased by a Gloster Gladiator(Jacobsen) of 263 Sqdn. When crossing the border it was shot down by Swedish AA defence. The Junkers carried troops from 1/FJR1, it crashed at Bjørnefjell area on the Swedish side of the border. Six paratroopers and two crew died in crash. Crew: Uffz. HansTöchler (KIA). Gefr.Kramer. (KIA). Fw.Franz Reichard. Five of the eleven paratroopers and two of the crew parachuted and survived. Ofw. Haase (KIA), Uffz.Gustav Mank, Fw.Walter Himmerich, Ufw.Hermann Bansen, Hans Vorsteffel (KIA), Arno Wolf, Werner Fischer (KIA), Franz Langfeld (KIA), Konrad Hof (KIA), Walter Schnitzer (KIA), Bodo Westkamp (KIA) and Ogefr. Adolf Koch. They were interned for six weeks before they were handed over to the Germans.
Ei riitä kesäloma saati ole pulaa kohteista
Alla olevasta kuvasta näkee kuinka paljon niitä on etelä Norjassakin. Tuossa vain saksalaiset koneen hylyt.
missä kerrotaan enemmän lentokoneesta kun tuossa esitetyssä linkissä
Junkers Ju 52/3m Riksgränsen, Kiruna Sweden
1./KgrzbV.106 DC+SP WNr.6751 02.06 1940
Took off from Vaernes in Trondheim.The A/C was chased by a Gloster Gladiator(Jacobsen) of 263 Sqdn. When crossing the border it was shot down by Swedish AA defence. The Junkers carried troops from 1/FJR1, it crashed at Bjørnefjell area on the Swedish side of the border. Six paratroopers and two crew died in crash. Crew: Uffz. HansTöchler (KIA). Gefr.Kramer. (KIA). Fw.Franz Reichard. Five of the eleven paratroopers and two of the crew parachuted and survived. Ofw. Haase (KIA), Uffz.Gustav Mank, Fw.Walter Himmerich, Ufw.Hermann Bansen, Hans Vorsteffel (KIA), Arno Wolf, Werner Fischer (KIA), Franz Langfeld (KIA), Konrad Hof (KIA), Walter Schnitzer (KIA), Bodo Westkamp (KIA) and Ogefr. Adolf Koch. They were interned for six weeks before they were handed over to the Germans.