Reissuseuraa Murmanskiin?

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

RankkaAnkka
Pyörä: KLR650

Reissuseuraa Murmanskiin?

Viesti Kirjoittaja RankkaAnkka »

Eihän tämä mikään deittipalsta ole, mutta kokeillaan :lol:

Olisiko halukkaita (1-2hlö) lähtemään heinä-tai elokuussa pikku retkelle Murmanskiin?
Itse lähden Kanta-Hämeestä endurolla (KLR650) liikenteeseen ja tarkoitus olisi ajaa Kuusamoon, siitä rajan yli ja Murmanskiin. Paluu sitten fiiliksen mukaan, joko Pietarin kautta tai sitten lyhintä reittiä Suomeen...Ihan miltä tuntuu ja miten sovitaan. Oma aikatauluni joustaa, joten kaikki on sovittavissa.

Olen yleensä reissannut yksin, vapaana aikatauluista. Majoittunut sinne mikä on hyvältä tuntunut ja syönyt silloin kun on nälkä. Välillä majoitutaan teltassa, välillä ei. Matkaa tehdään sääolosuhteiden ehdoilla ja työssäkäyvän ihmisen budjetilla.

Samanlaista asennetta odottaisin myös matkakumppanilta, eli pipon ei ole syytä turhaan kiristää. Noista palikoista se onnistunut retki syntyy :mrgreen:

Kiinnostaako?
Ota yhteyttä!

esa.arg@hotmail.com
044-3445604
Aatos
Pyörä: Moto Guzzi V85TT

Re: Reissuseuraa Murmanskiin?

Viesti Kirjoittaja Aatos »

Mulla kans Muurmanskin suunta mielessä. Yks jo petti suunnitelman lähteä tuonne. Yleensä näin lumien aikaan lähtiöitä on mutta kesällä kaikki kioskilla.Tutkin HUBB:n sivuja josko löytys matkaseuraa. Vaimo ehdotti että eliittikumppaneista vois löytyä. Mutta asiaan. Olen lähdössä Venäjän lappiin ensi kesänä. Petsamo ja siitä ylöspäin tuo niemimaa ois tarkotus koluta sekä Apatiiteillä Hiipinän seutua. Tuolla edelliseltä reissulta.
Pekka.

http://www.elisanet.fi/p.sipola/
uti
Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125

Viesti Kirjoittaja uti »

Kyllä ne jotkut reissussakin siellä kioskilla tuppaa olemaan.
lainevainio
Pyörä: Africa Twin

Viesti Kirjoittaja lainevainio »

uti kirjoitti:Kyllä ne jotkut reissussakin siellä kioskilla tuppaa olemaan.
...jäätelöllä. :lol:
RankkaAnkka
Pyörä: KLR650

Viesti Kirjoittaja RankkaAnkka »

Nythän tässä kävi niin, että palstan kautta löytyi kuin löytyikin reissuseuraa ja suunnitelmat on melko pitkälti lukittu. Määränpääkin ehti jo hieman muuttua, Muurmanskin sijaan ekskursio suuntautuu hieman etelämmäksi. Tärkeintä ei ole määränpää, vaan matkanteko. :mrgreen:
Vastaa Viestiin