ajelemaan kiikalan ja someron välisiin metsiin
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
mäntä
- Pyörä: 790adve ktm 796e big bore
ajelemaan kiikalan ja someron välisiin metsiin
8.11 su ois tarkotus mennä ajelemaan ja grillailemaan jonnekin laavulle.onko tulijoita? 
Re: ajelemaan kiikalan ja someron välisiin metsiin
Terve.
Voisin lähteä mukaan, jos nyt ei ihan metsien sisällä ole tarkoitus mennä. Eli tuo pegaso ei kuitenkaan ole se kaikkein maastokelpoisin, vaikka sillä pitkälle pääseekin.
Mut saa kiinni numerosta: nolla neljä nolla 5866795
Voisin lähteä mukaan, jos nyt ei ihan metsien sisällä ole tarkoitus mennä. Eli tuo pegaso ei kuitenkaan ole se kaikkein maastokelpoisin, vaikka sillä pitkälle pääseekin.
Mut saa kiinni numerosta: nolla neljä nolla 5866795
Kannattaa vähän käyttää järkeä missä ajelee...
Kiikalassa on muutama maanomistaja todella vihainen, kun porukka ajelee siellä miten sattuu yksityisten metsissä. Toisten metsiin ei mitään asiaa mopolla ilman maanomistajan lupaa.
Menee luvallisetkin ajomaastot näiden "sunnuntaikurvailijoiden" vuoksi...
-Jesse-
Kiikalassa on muutama maanomistaja todella vihainen, kun porukka ajelee siellä miten sattuu yksityisten metsissä. Toisten metsiin ei mitään asiaa mopolla ilman maanomistajan lupaa.
Menee luvallisetkin ajomaastot näiden "sunnuntaikurvailijoiden" vuoksi...
-Jesse-
Veikkaanpa ettei tuolla kalustolla ole tarkoitus "metsä-metsässä" ajaa...Noilla nurkilla riittää pientä tietäkin.
Keikka kiinnostais jos kalusto olis kunnossa
Keikka kiinnostais jos kalusto olis kunnossa
The older I get, the better I used to be.
Tuonne yksityisten omistamiin metsiin ei todellakaan ole mitään asiaa mennä ajelemaan.
Itse kun olen käynyt luvallisilla teillä tuollapäin ajelemassa niin siellä näkyy ajojälkiä luvallisen tien
ulkopuolella ja ihan missä sattuu. Järki käteen tai menee luvan saaneiltakin luvat lopullisesti.
Ne joilla ei ole lupaa, jotka eivät tiedä missä ja mihin aikaan on luvallista ajella, niin stoppi siihen hommaan.
Noilla metsäautoteillä voi ajella kun ei poikkea tieltä, silloin voi ajella sinne asti minne pääsee, kun puomi tulee vastaan niin sitä ei ylitetä!
Itse kun olen käynyt luvallisilla teillä tuollapäin ajelemassa niin siellä näkyy ajojälkiä luvallisen tien
ulkopuolella ja ihan missä sattuu. Järki käteen tai menee luvan saaneiltakin luvat lopullisesti.
Ne joilla ei ole lupaa, jotka eivät tiedä missä ja mihin aikaan on luvallista ajella, niin stoppi siihen hommaan.
Noilla metsäautoteillä voi ajella kun ei poikkea tieltä, silloin voi ajella sinne asti minne pääsee, kun puomi tulee vastaan niin sitä ei ylitetä!
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-