Itsenäisyyspv viettoa kärme kustaalle
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Itsenäisyyspv viettoa kärme kustaalle
Onko porukaa menossa tuonne kattele tätä partioajoon ja onko kellää tietoa reitistä , onko aiempiin tulossa muutoksia vai onko täysi sama kuin viime vuonna.
Re: Itsenäisyyspv viettoa kärme kustaalle
Suunnitelmissa olisi. Lähtö vissiin kivääriradoilta. Onko jollakulla ideoita, missä parhaat mäet, pääseekö darralla lähelle??
saas nähä millo se käsiohjelma tulee nettii siinä näkis se kartta missä ne ajaa
Joo, kyllä ollaan tulossa mäkeen taas kattoon. Pitäisi olla sama mäki kuin jo 10v ollutkin. Viime vuoden käsiohjelma tuli nettiin vasta 4.pv eli voi olla että hetken saa vielä odotella, mutta eiköhän se tuonne tule sitten: HLMK
Joo, kattelin Hlmk:n sivuilta viimevuotista käsiohjelmaa ja siellähän se Kerinmäki oli. Sinne siis...
Nyt on tullu tuore ohjelma. Saat sen tästä --> http://www.elisanet.fi/hlmk/Kustaa2008/ ... A_2008.pdf
-
Timo Kalkkila
- Pyörä: Honda CRF1100L
Oho, siellähän on Salmisen Juha Bemarilla mukana kisassa.
Timo
Timo
-
Janne
- Pyörä: SE & MXV & EN
- Viesti:
Onhan se tultava paikalle, tällä kertaa kameran kanssa. Läheltä piti, ettei joutunut ajamaan.
Elikkäs jos tänne vois saada vielä vähän lisää infoa kuinka paikalle löytää ja mihin kellon aikaan asti ajoa riittää, mitä mukaan ym. ym. tietoa ensikertalaiselle...?
Niin ja selvennetään vielä elikkä katsojaksi olen tulossa ja tietoa kaipaisin hyvistä katselu paikoista ym. yleisölle tarpeellista tietoa.
Niin ja selvennetään vielä elikkä katsojaksi olen tulossa ja tietoa kaipaisin hyvistä katselu paikoista ym. yleisölle tarpeellista tietoa.
Klo 09.01 taisi ensimmäinen partio startata ja 10.33 viimeinen.HannuP kirjoitti:Elikkäs jos tänne vois saada vielä vähän lisää infoa kuinka paikalle löytää ja mihin kellon aikaan asti ajoa riittää, mitä mukaan ym. ym. tietoa ensikertalaiselle...?
Lainaus kisaohjelmasta: (tuo pitäisi olla hyvä paikka)
Mäkeen pääsee vain Kallioportintien
kautta, n.8km Hämeenlinnasta (opastustaulu risteyksessä) VT10 Hauhon suuntaan.
Mutta ajaakos Business-luokka the mäkeä, vai onko tämä juuri se helpotus joka heille (ja armylle) on suotu? Kartan mukaan ainakin voisi näin olla.
Jou. Business luokka ei aja The mäkeä. Kärri pakattu ja herätys klo 04.30. Jihuu!
Oho! Juha Salminenkin paikalla. Uskaltaakos tuonne mennä reitin varrelle omalla mopolla? Vai onko joku polliisi sanomas että sulla on enskapiikit ja kilvellinen peli.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
No mä olen ainakin menossa, kun pääsen mukavasti pikkuteitä kotoa paikanpäälle ja mulla onkin rallinastoja seassatakakura kirjoitti:Oho! Juha Salminenkin paikalla. Uskaltaakos tuonne mennä reitin varrelle omalla mopolla? Vai onko joku polliisi sanomas että sulla on enskapiikit ja kilvellinen peli.
Jos siellä on joku poliisi seassa, niin veikkaan,että sekin on enskaharrastaja
Aattelin että pakulla lähemmäks ja sitten enskalla the Mäkeen. Selkä on vähän heikolla hapella ei jaksa kävellä jos ei tartte.Jakke N kirjoitti:No mä olen ainakin menossa, kun pääsen mukavasti pikkuteitä kotoa paikanpäälle ja mulla onkin rallinastoja seassatakakura kirjoitti:Oho! Juha Salminenkin paikalla. Uskaltaakos tuonne mennä reitin varrelle omalla mopolla? Vai onko joku polliisi sanomas että sulla on enskapiikit ja kilvellinen peli.![]()
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Meiltä on muutaman kilsan (lyhimmillään) siirtymä hiekkateitä pitkin ja 10-tien ylitys. Laita yv, niin pistän ajo-ohjeet.takakura kirjoitti:Aattelin että pakulla lähemmäks ja sitten enskalla the Mäkeen. Selkä on vähän heikolla hapella ei jaksa kävellä jos ei tartte.Jakke N kirjoitti:No mä olen ainakin menossa, kun pääsen mukavasti pikkuteitä kotoa paikanpäälle ja mulla onkin rallinastoja seassatakakura kirjoitti:Oho! Juha Salminenkin paikalla. Uskaltaakos tuonne mennä reitin varrelle omalla mopolla? Vai onko joku polliisi sanomas että sulla on enskapiikit ja kilvellinen peli.![]()