Itsenäisyyspv viettoa kärme kustaalle

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

matti555
Pyörä: polkupyörällä

Itsenäisyyspv viettoa kärme kustaalle

Viesti Kirjoittaja matti555 »

Onko porukaa menossa tuonne kattele tätä partioajoon ja onko kellää tietoa reitistä , onko aiempiin tulossa muutoksia vai onko täysi sama kuin viime vuonna.
Jakke N
Pyörä: EXC450

Re: Itsenäisyyspv viettoa kärme kustaalle

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

Suunnitelmissa olisi. Lähtö vissiin kivääriradoilta. Onko jollakulla ideoita, missä parhaat mäet, pääseekö darralla lähelle??
matti555
Pyörä: polkupyörällä

Viesti Kirjoittaja matti555 »

saas nähä millo se käsiohjelma tulee nettii siinä näkis se kartta missä ne ajaa
pecu_83

Viesti Kirjoittaja pecu_83 »

Joo, kyllä ollaan tulossa mäkeen taas kattoon. Pitäisi olla sama mäki kuin jo 10v ollutkin. Viime vuoden käsiohjelma tuli nettiin vasta 4.pv eli voi olla että hetken saa vielä odotella, mutta eiköhän se tuonne tule sitten: HLMK
Jakke N

Joo, kattelin Hlmk:n sivuilta viimevuotista käsiohjelmaa ja siellähän se Kerinmäki oli. Sinne siis...
pecu_83

Viesti Kirjoittaja pecu_83 »

Nyt on tullu tuore ohjelma. Saat sen tästä --> http://www.elisanet.fi/hlmk/Kustaa2008/ ... A_2008.pdf
Timo Kalkkila
Pyörä: Honda CRF1100L

Viesti Kirjoittaja Timo Kalkkila »

Oho, siellähän on Salmisen Juha Bemarilla mukana kisassa.

Timo
Janne
Pyörä: SE & MXV & EN
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne »

Onhan se tultava paikalle, tällä kertaa kameran kanssa. Läheltä piti, ettei joutunut ajamaan.
HannuP
Pyörä: exc 200

Viesti Kirjoittaja HannuP »

Elikkäs jos tänne vois saada vielä vähän lisää infoa kuinka paikalle löytää ja mihin kellon aikaan asti ajoa riittää, mitä mukaan ym. ym. tietoa ensikertalaiselle...?

Niin ja selvennetään vielä elikkä katsojaksi olen tulossa ja tietoa kaipaisin hyvistä katselu paikoista ym. yleisölle tarpeellista tietoa.
Jakke N

HannuP kirjoitti:Elikkäs jos tänne vois saada vielä vähän lisää infoa kuinka paikalle löytää ja mihin kellon aikaan asti ajoa riittää, mitä mukaan ym. ym. tietoa ensikertalaiselle...?

Niin ja selvennetään vielä elikkä katsojaksi olen tulossa ja tietoa kaipaisin hyvistä katselu paikoista ym. yleisölle tarpeellista tietoa.
Klo 09.01 taisi ensimmäinen partio startata ja 10.33 viimeinen.

Lainaus kisaohjelmasta: (tuo pitäisi olla hyvä paikka)
Mäkeen pääsee vain Kallioportintien
kautta, n.8km Hämeenlinnasta (opastustaulu risteyksessä) VT10 Hauhon suuntaan.

Mutta ajaakos Business-luokka the mäkeä, vai onko tämä juuri se helpotus joka heille (ja armylle) on suotu? Kartan mukaan ainakin voisi näin olla.
Eeva

Viesti Kirjoittaja Eeva »

Jou. Business luokka ei aja The mäkeä. Kärri pakattu ja herätys klo 04.30. Jihuu!
takakura
Pyörä: 690 Rally

Viesti Kirjoittaja takakura »

Oho! Juha Salminenkin paikalla. Uskaltaakos tuonne mennä reitin varrelle omalla mopolla? Vai onko joku polliisi sanomas että sulla on enskapiikit ja kilvellinen peli.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Jakke N

takakura kirjoitti:Oho! Juha Salminenkin paikalla. Uskaltaakos tuonne mennä reitin varrelle omalla mopolla? Vai onko joku polliisi sanomas että sulla on enskapiikit ja kilvellinen peli.
No mä olen ainakin menossa, kun pääsen mukavasti pikkuteitä kotoa paikanpäälle ja mulla onkin rallinastoja seassa :lol:
Jos siellä on joku poliisi seassa, niin veikkaan,että sekin on enskaharrastaja :roll:
takakura
Pyörä: 690 Rally

Viesti Kirjoittaja takakura »

Jakke N kirjoitti:
takakura kirjoitti:Oho! Juha Salminenkin paikalla. Uskaltaakos tuonne mennä reitin varrelle omalla mopolla? Vai onko joku polliisi sanomas että sulla on enskapiikit ja kilvellinen peli.
No mä olen ainakin menossa, kun pääsen mukavasti pikkuteitä kotoa paikanpäälle ja mulla onkin rallinastoja seassa :lol:
Jos siellä on joku poliisi seassa, niin veikkaan,että sekin on enskaharrastaja :roll:
Aattelin että pakulla lähemmäks ja sitten enskalla the Mäkeen. Selkä on vähän heikolla hapella ei jaksa kävellä jos ei tartte.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Jakke N

takakura kirjoitti:
Jakke N kirjoitti:
Aattelin että pakulla lähemmäks ja sitten enskalla the Mäkeen. Selkä on vähän heikolla hapella ei jaksa kävellä jos ei tartte.
Meiltä on muutaman kilsan (lyhimmillään) siirtymä hiekkateitä pitkin ja 10-tien ylitys. Laita yv, niin pistän ajo-ohjeet.
Vastaa Viestiin