SM-Enduroa Seinäjoella ensi lauantaina

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

SeveriX
Pyörä: Caponord

SM-Enduroa Seinäjoella ensi lauantaina

Viesti Kirjoittaja SeveriX »

Seinäjoella olisi nyt hyvä retkikohde ensi lauantaina 13.9.

Jouppilanvuoren rinteessä on yleisö-ek, jossa käytännössä näkee vaikka baarin terassilta lähes koko eekoon.

Muut eekoot ovat Routakallion spiidveiradan tuntumassa (mopon upotusta, on tosi märkä) ja teollisuusalueella Starckjohanin ja vanhan Hankkijan välisellä pellolla.

SM-luokat ajavat Jouppilanvuoren 3 kertaa päivän aikana, joten mäessä alkaa tapahtua noin kello 9 ja jatkuu 5-6 tuntia.

Liput 5Ekua yleisöeekolla.

Itte pitää lähtiä kantamaan kotaria suopätkille ja lykkäämään mäkeen.. Ei tartte auttaa.
Jukka Haapamäki
Pyörä: CRF 450R/X

Viesti Kirjoittaja Jukka Haapamäki »

Pysähdyin eilen Pietarsaaressa enduropolun varrelle jututtamaan paikalle saapunutta Transit-miestä (KTM 450EXC-R). Hän oli tuonne Seinäjoellekin lähdössä ajamaan. Jouppilanvuoren tietäen, siellä on tosiaan kohtalaisen hyvä seurata meininkiä.
SeveriX

Tarkennus: Ensimmäinen lähtee kello 9.30 kisakeskuksesta, joka on jääurheilukeskus. Ensimmäinen mopo on Jouppilanvuoren eekoolla noin kello 9.55 ja siitä eteenpäin on toimintaa aina noin kello 16.30 asti.
mopopoitsu
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

näköökö Routsikalla mitää ja myirähänkö sinne lippuja (vaan enpä taira keriitä tuanne, niinku en juuri mihinkää muallekkaa koko kesänä)
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
SeveriX

Routsikalla ei ole pääsymaksua ja sinne mä menisin itte turistiksi (jos vielä voisin), siellä on todella hyvä(syvä) suo ja pari kivaa kallionousua, kun otat korvat esiin kypärästä ja sammutat Afrikkalaasen, niin vinkuminen ja ulvotus vie sut suoraan suolle ja ne kalliot näkyy siinä tien ja junanradan välis.
PAH
Pyörä: 890 R

Viesti Kirjoittaja PAH »

Varmaan hyvä kisa niin osallistujien kuin yleisönkin kannalta. Katselin kuvia edellisistä kisoista ja yleisö ek on kuin tarjottimella terassiporukalle.
http://www.joupiska.fi/
Mutta se kyllä täytyy sanoa ettei teitä Pohojalaasia ole liialla vaatimattomuudella pilattu. Vuorenkin saatte kasaan suht vähistä tarpeista :D , meillä 347metrinen Kolikin on pelkkä vaara :(
Tsemppiä kisaan SeveriX!
terv. Heikki
mopopoitsu

Mä oon luullu, jotta seinäjoella on tekojärvi, mutta se taitaakin olla tekomeri, Kyrkösmeri!
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
mopopoitsu

Näytti olevan fanaattinen luisto! (ainakin Routsikalla)

Kuinka se kisa lopuksi meni? En ehtinyt kuin hätäisesti käväisemaan ja siinä vaiheessa sun sijoitus ei ollut huonompi, mutta piti lähteä pois ennen palkintojen jakoa.
SeveriX

Joo Routsikka oli kyllä tosi liukas ja suoraan sanottuna ihan perseestä. Jouppilanvuori oli taas ihan paras ek, mitä oon endurolla koskaan ajanut. Sijoitus oli luokan 8. ja siitä sai luokan viimeisen munakupin.. tällä ajamisella (8 tuntia tänä vuonna) niin se oli aika ok.
jinx
Pyörä: 530 EXC Six Days

Viesti Kirjoittaja jinx »

Tuli käytyä Joupiskalla talsimassa mäkeä ylös alas kameran kanssa.
Täällä jotakin kennolle tarttunutta...
EsaM
Pyörä: Honda XR 600 + Sherco SER300

Viesti Kirjoittaja EsaM »

ei kauheena syöny miestä ku en sinne ehtiny :evil: eile kävin lenkillä kyseisellä vuorella (asun likellä) kattelemas ktm-teipein ohjattuja ajouria.. tahtoo kans ajamaan :)
Kickstar my heart!
Vastaa Viestiin