Neste Oil Ralli
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Neste Oil Ralli
Tarkoitus olis lähteä seuraamaan Rallia ainakin perjantaina ja lauantaina.
http://www.nesteoilrallyfinland.fi/katsojat/liput/ <- tuolla on myynnissä tuollainen Bikers´Pass onko kukaan kokeillut sellasta, saako siitä jotain todellista hyötyä? ajoseuraa olisin kans vailla kun kaikki kaverit lähtee autoilla.
t:Kentsu
http://www.nesteoilrallyfinland.fi/katsojat/liput/ <- tuolla on myynnissä tuollainen Bikers´Pass onko kukaan kokeillut sellasta, saako siitä jotain todellista hyötyä? ajoseuraa olisin kans vailla kun kaikki kaverit lähtee autoilla.
t:Kentsu
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Ja sit kun vähän tutkii karttoja pääsee nopeasti pikikseltä toiselle,on paljon pikkuteitä,mitä autoilijat eivät tiedä,mut enskalla kivasti pääsee menemään.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Asuinpaikkasi perusteella saattaisi löytyä vinkkejä hyvistä oikopoluista...tuo ysitien remontointi kun taisi poistaa joitakin pistoja ainakin Jämsän eteläpuolen pätkille (siis autoilta poisti), aikanaan mentiin nelivetoautollakin Ounin varrelle jotain ihan pikkupolkuja, mut juuri lomareissulta tullessa kattelin että ovat aidan takana ison penkan juuressa ne tienpätkät mitä silloin mentiin "varrelle"gixxerman kirjoitti:Ja sit kun vähän tutkii karttoja pääsee nopeasti pikikseltä toiselle,on paljon pikkuteitä,mitä autoilijat eivät tiedä,mut enskalla kivasti pääsee menemään.
Eli perjantaina täältä turun suunnata illemmalla paikalle ja lauantai kisanseuraamista.
Itse en ole kertaakaan ostanut bikerspassia, viimeiset 10v on tullut käytyä seuraan pyörällä pätkiä, ne pyöräpaikoitukset on ollut yleensä siellä missä on muutenkin isot parkkialueet ja paljon porukkaa. Itse on tullut katteltua aina vähän pienempiä teitä, mistä menee pätkälle ja sielä ei ole, ainakaan aikaisemmin, tehnyt sillä pyöräpassilla mitään.
Tänä vuonna taitaa jäädä rallit väliin, ehkä sunnuntaina pääsee jollekkin pätkälle.
-ta-
Tänä vuonna taitaa jäädä rallit väliin, ehkä sunnuntaina pääsee jollekkin pätkälle.
-ta-