Neste Oil Ralli

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ken
Pyörä: BMW GS650 2001

Neste Oil Ralli

Viesti Kirjoittaja Ken »

Tarkoitus olis lähteä seuraamaan Rallia ainakin perjantaina ja lauantaina.
http://www.nesteoilrallyfinland.fi/katsojat/liput/ <- tuolla on myynnissä tuollainen Bikers´Pass onko kukaan kokeillut sellasta, saako siitä jotain todellista hyötyä? ajoseuraa olisin kans vailla kun kaikki kaverit lähtee autoilla.

t:Kentsu
ripeka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ripeka »

Mä kokeilin toissa vuonna ja olin tyytyväinen. Sillä pääsee mopoparkkeihin ja ainakin silloin ne oli kaikkein lähimpänä pätkiä. Sitten oli jalan alle levyt yms. järjestäjän puolesta.

Riku
TTA

Viesti Kirjoittaja TTA »

Minullakin ollut bikers pass ja monilla alueilla moottoripyöräparkki oli lähellä ek:ta kun parhaimmillaan autoilijat kävelivät viimeisen kilometrin.
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Ja sit kun vähän tutkii karttoja pääsee nopeasti pikikseltä toiselle,on paljon pikkuteitä,mitä autoilijat eivät tiedä,mut enskalla kivasti pääsee menemään.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
veejii
Pyörä: 990 Adv

Viesti Kirjoittaja veejii »

gixxerman kirjoitti:Ja sit kun vähän tutkii karttoja pääsee nopeasti pikikseltä toiselle,on paljon pikkuteitä,mitä autoilijat eivät tiedä,mut enskalla kivasti pääsee menemään.
Asuinpaikkasi perusteella saattaisi löytyä vinkkejä hyvistä oikopoluista...tuo ysitien remontointi kun taisi poistaa joitakin pistoja ainakin Jämsän eteläpuolen pätkille (siis autoilta poisti), aikanaan mentiin nelivetoautollakin Ounin varrelle jotain ihan pikkupolkuja, mut juuri lomareissulta tullessa kattelin että ovat aidan takana ison penkan juuressa ne tienpätkät mitä silloin mentiin "varrelle"

Eli perjantaina täältä turun suunnata illemmalla paikalle ja lauantai kisanseuraamista.
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

kyllä löytyy,kysele yv tarkemmin
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
teeaa
Pyörä: xtz-750

Viesti Kirjoittaja teeaa »

Itse en ole kertaakaan ostanut bikerspassia, viimeiset 10v on tullut käytyä seuraan pyörällä pätkiä, ne pyöräpaikoitukset on ollut yleensä siellä missä on muutenkin isot parkkialueet ja paljon porukkaa. Itse on tullut katteltua aina vähän pienempiä teitä, mistä menee pätkälle ja sielä ei ole, ainakaan aikaisemmin, tehnyt sillä pyöräpassilla mitään.

Tänä vuonna taitaa jäädä rallit väliin, ehkä sunnuntaina pääsee jollekkin pätkälle.

-ta-
Vastaa Viestiin