Minua on jo hetken pänninyt tämä nettimotorismi omalta osaltani, ja tekipäs hyvää saada ajettua reilut 1300 kilsaa. Ja taas moottoripyöräily on mukavaa
Uskomattoman hienoja, hyväkuntoisia sorateitä tuolla P-Karjalassa, ja ainakin näin keväällä pölyn kanssa pärjää mainiosti. Jotenkin vaan syksy voisi olla vielä hienompaa aikaa tuonne suunnalle, mutta katsotaan nyt pääsenkö mitenkään syksyn kokoontumiseen, jossa on myös muita matkaenduroita bemujen lisäksi... GS-kokoontumiselle kevät on kyllä hyvin paikallaan.
2V-gessuja oli suhteellisesti paljon mukana, ja taisipa olla kolme Funduroakin. BMW-kerhon edustus jäi minulle kyllä hyvin hämäräksi tässä tapahtumassa, mutta Ilen ja Marin järjestelyt kyllä korvasivat "kerhon" puuttumisen. Ja en taida olla muutenkaan mikään kerhoaktiivi, joten taitaa parempi olla hiljaa.
Ens keväänä uusiksi, jooko ??
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
Minua on jo hetken pänninyt tämä nettimotorismi omalta osaltani, ja tekipäs hyvää saada ajettua reilut 1300 kilsaa. Ja taas moottoripyöräily on mukavaa
Joo, ajaminen on oleellisinta. Sen verran säännöllisesti pitää kahvoissa roikkua, ettei känsät pehmiä.
Mutta- jatka vaan nettimotorismiasikin kiitos.
Kiitos myös omasta puolestani järjestäjille ja muille osallistujille, olin ensimmäistä kertaa mukana tämän kaltaisessa tapahtumassa enkä taatusti viimeistä. Oli tosi kiva kun porukka otettiin kokoon ajoreissulla useasti aina risteyksissä, oli turvallinen olo, ettei löydä pian itseään Venäjältä. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Paluumatkalla teimme rajavalvontaa, kiersimme Imatran ajojen kilparadan ja sain vielä suo-ajokokemusta jossain Lappeenranna ja Kouvolan välissä. Kiitos reitittäjälle.