E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2008!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
En kerkiä muuta kun ameriikan Exxonille. Ameriikasta ei oo viäläkään löytyny kunnon pikataipalehia. Joku kyllä tualta Kauhajoen pääkarulta toimitti notta Koloraaros vois olla, en vaa kerkiä ny sinne ku pitääs huamenis mennä kattomaha mihinä se Pussi asuu ja sitte sitä ylistysmonumenttia Klinttonin pilille.
Oon ny täälä.
Oon ny täälä.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Ei, mutta yks Texasilaasvahavistus o, vaikka voisko tuata ny vahavistukseksi sanua, ku miäs o ku kuusenkäpy. Tarkootus olis kumminki ny lähtiä krillaamaha jotaki lihanpaloja yhyre filarelffialaase jaardillen.Tuuba kirjoitti:Ei sunkaa sulloo siä kurikkalaasvahvistusta mukana? Yks tuttu uhkas lähtiä katsastamaan Texasia mopedilla ja tuovansa viä puolivalmisteen mukanansakki kotia.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
-
MikaK
- Pyörä: Ktm 950 SE , 2xGsx-r
No niin kotiin päästy reilu 180km tuli itse ajettua, TeroK tuli osasta matkaa mukaan kun Tuuba lähti jonnekkin päin maakuntaa.
Oma reitti kulki Autionmaa-Myllykylä-viitala-santavuori-Luopa-Autionmaa-Kauhajoki-Sahankylä-Pirttimaa-Kurikka
Pienen alkulämmittelyn suoritin perinteisessä autionmaan maastossa
Oma reitti kulki Autionmaa-Myllykylä-viitala-santavuori-Luopa-Autionmaa-Kauhajoki-Sahankylä-Pirttimaa-Kurikka
Pienen alkulämmittelyn suoritin perinteisessä autionmaan maastossa
-
TeroK
- Pyörä: Honda XL1000VA Varadero
Joo tuli se ukkoonen niin sopivasti lähdön edellä jotta päätettihin Tuuban kans koittaa seurata sitä jos salamoja vaikka nähtääs. Reipasta tahtia mentihin meiltä noppaan-korvalle-huissille-orisbergin kautta ylistaroon ja sitte todettiin jotta liika lujaa se menöö perkeles. Lähdettiin sitte könniä kohti ja siinä katteltihin jotta mitäs pirun valakoosta täälä on tiellä
(ks. kuvat) Saattoo olla hyvä jotta oltihin myöhäs
Käytihin sitte Ilmajoen ABC:llä kaffeella ja sukaastihin siitä santavuorehen ja siitä jatkoon ajelua MikaK:n kans. Loppureitin voiki lukia mikan viestistä. Noin 210km tuli mulle
Tulikohan muuten T€€MU pentinkulman ympyrään siwalta päin tasan 19.57?
Kovasti avatarkuvan näköönen pyörä oli ainaki. Itte olin jo mersulla matkas.
Tulikohan muuten T€€MU pentinkulman ympyrään siwalta päin tasan 19.57?
- Liitteet
-
- 13072008.jpg
- (402.91 KiB) Tiedosto ladattu 83 kertaa
-
- 13072008(001).jpg
- (459.33 KiB) Tiedosto ladattu 91 kertaa
- Tuuba
- Pyörä: Transalp Super Four version R -97
No joo, poijjaaat!
Tuli siinä käytyä viä west coastilla, elikkä närpiön ja kaskisten sellunhajuisissa idylleissä
"märkäpuku" piti saada kuivaksi ja kyllähän se tuliki, ku aamupäivällä kastuu siä Ylistaros.
Mulla tuli tänään kesän ennätys, noin 350km.
On se vaan iesus niin kivaa taas! Onnistu tuo putkivirityski, ku jaksaa ohittaa rekakki emäntäkyytis aiva simona
http://picasaweb.google.fi/Tuubax/TransunNRiprojekti
Tuli siinä käytyä viä west coastilla, elikkä närpiön ja kaskisten sellunhajuisissa idylleissä
"märkäpuku" piti saada kuivaksi ja kyllähän se tuliki, ku aamupäivällä kastuu siä Ylistaros.
Mulla tuli tänään kesän ennätys, noin 350km.
On se vaan iesus niin kivaa taas! Onnistu tuo putkivirityski, ku jaksaa ohittaa rekakki emäntäkyytis aiva simona
http://picasaweb.google.fi/Tuubax/TransunNRiprojekti
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille 
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2008!
EEPEE VIELÄKÖ ajokautta jäliellä viikonloppuna? Vähä on ollu hiliaasta. 
-
TeroK
Tottahan mutta ku ei oo muka keriinny rassaamahan pyörää
Tai eipä siinä ny mitää ajoa estävää oo... takalampun vois laittaa ehjän jos oikeen tienpäälle lähtöö.
Tero eihän se takavalo mitään haittaa jos sä oot siä porukan keskellä ei sitä kukaa huomaa.
-
TeroK
Joo eikä se ittelle näy
Kattoo ny jos kehtaa ja ehtii lähtiä
Aika pommin näköönen tuo roska muutenki. Puuttuu kaikki etukatteet ja -vilkut, tankis lommo ja takalamppu rikki 
-
MikaK
- Pyörä: Ktm 950 SE , 2xGsx-r
Sellaisestahan kunnon kurapyörä näyttääkin
Luultavasti tulee taas tehtyä huomenna tai sunnuntaina jonkinmoinen lenkki.
- Tuuba
- Pyörä: Transalp Super Four version R -97
Mennähän poijaat Sunnuntaina paistahan makkaraa johonkipäin!
Lauantakina en kerkiä, ku pitää käväästä velipoijan raksalla Kyröskoskella!
Lauantakina en kerkiä, ku pitää käväästä velipoijan raksalla Kyröskoskella!
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille