750 tohtori kirjoitti:Jos uusia kurakurvailijoita kaivataan ajoihin niin
Ostelin tuossa eka kurapyöräni ja olis mukava lähtee kurvailemaan ja tutustumaan Kuopion ympäristön sorapolkuihin. seurailen tätä foorumia ja yritän tulla mukaan kurvailemaan..
Tottakai kaivataan... Uusia sekä vanhoja. Tervetuloa remmiin mukaan.
Koetetaan järkätä ajoiltama tässä 2 viikon sisällä.
Ja vetovastuun saa ottaa myös muutkin kuin pelkästään minä.
Ja laita YV:llä sähköpostiosoitteesi mulle niin voin sinnekkin informoida tulevista kurvailuista.
Tännekinpäin vois vaikka viskata sähköpostia, varsinkin jos on aikeissa kaapia soraa täällä lähempänä pieksämäen suuntaa.. yksi kiero savolainen XT660R -kuski vois lähteä mukaan matkaan, mikäli vaan työhommat sallii.
Joo Varkaudestakin löytyy yks Africa Twin kuski sikäli kun aikaa on. Parin viikon päästä on AT kokoontuminen mutta muita ajeluja ei tälle kesälle olekkaan tullu suunniteltua.
Oisko mitä suunnitella jotain yöajelua syssymmälle...onko sellasessa ees mitään järkee?
RD03Jarkko kirjoitti:Joo Varkaudestakin löytyy yks Africa Twin kuski sikäli kun aikaa on. Parin viikon päästä on AT kokoontuminen mutta muita ajeluja ei tälle kesälle olekkaan tullu suunniteltua.
Oisko mitä suunnitella jotain yöajelua syssymmälle...onko sellasessa ees mitään järkee?
Tottakai yöajelussa on järkee.. Suunniteltiin sitä viime syksynäkin kun Jonkko oli täällä vieraissa.. Mutta sattuneesta syystä ei tainut illan hämärissä olla ketään ajokunnossa.. .
Ja laittakaa vaan sähköpostiosoitteita minulle niin informoin sinne Sawon ajeluista, sikälimikäli luette sähköpostin varmemmin kuin selaatte tätä foorumia. Informoin toki tänne foorumillekkin ajeluista joita minä vedän.
Nyt on vaan tässä maanviljelijän ammatissa aika häslinki joten saattaa pari viikkoa vierähtää ennenkuin kerkee taas kunnolla ajamaan.
jussimh kirjoitti:Jaa missäs päin vaikutat? Ollaan kyllä koluttu Siilinjärvellä ja Nilsiän ympäristössä..
Ja eihän sataakilometriä aja kuin vaivasen tunnin . Ja reissun voisi suunnitella tyyliin että lähtö ja paluu olisi esim Pitkälahden ABC.
No perr... Oli tietojen päivityksen yhteydessä tippunut paikkakunta pois. Salamestahan minä. Kyllä se tunti sinne ja tunti tänne on perheelliselle valitettavan ratkaiseva asia varsin usein. Se kun on toi perhe (ja erityisesti kakaroiden tarpeet) kuitenkin laitettava harrastusten edelle.
Mutta katellaan - jospa jollekin kimppasurinalle saumaa olis.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Alustavasti voisi Juhannuspäiväksi tuumailla Surautusta. Jotain hieman pitempää lenkkiä. Esim tästä Suonenjoelta jotain spesiaalimpaa pätkää ja siihen sitten mutkaista savolaista soratietä, sisältäen vaikka Tahkon valloituksen.. Ilmoitelkaa jos ajankohta kävisi muillekkin kuin minulle. Meinaa mansikka plantaasilla pitää hieman kiirettä, josta syystä ei oikein aikaisemmin tästä pääse ajamaan pitempää surautusta.
Olisko kiinnostusta surauteluun 27-29.6? Kun ei rakennus hommien takia URAAlle ehdi.
Voisin tarjota saunan, grillin, jne, joitakin yöpymispaikkoja ja teltta paikkoja rajoittamattomasti, telttojakin löytyy muutamia.
Reitti kiertelisi Joroinen. Virtasalmi, Jäppilä, Rantasalmi alueella.
CapoSakke kirjoitti:Olisko kiinnostusta surauteluun 27-29.6? Kun ei rakennus hommien takia URAAlle ehdi.
Voisin tarjota saunan, grillin, jne, joitakin yöpymispaikkoja ja teltta paikkoja rajoittamattomasti, telttojakin löytyy muutamia.
Ei kuulosta mitenkään huonolta idealta.
Voisin ainakin päiväseltään piipahtaa jos ei muuten ehdi.
CapoSakke kirjoitti:Olisko kiinnostusta surauteluun 27-29.6? Kun ei rakennus hommien takia URAAlle ehdi.