Lauantai-iltana olin lähdössä yöajelulle, vaan pyörää startatessa jakopään ajoitus hyppäsi pykälän särkyneen ketjunkiristäjän vuoksi. Nyt on venttiilit mutkalla ja koetetaan saada kampe nippuun torstaille. Jos uusia venttiileitä ei ehdi saamaamaan, niin onneksi käytetyt löytyy hyllystä. Uusi kansipahvi olisi kuitenkin kiva juttu!
Ihan etukäteen hirvittää, että kuinkahan pysyn teidän super-pyörien perässä, jos uusia venttiileitä ei ehditä muotoilemaan
tertsu kirjoitti:Olishan se hyvä päästä ihmisten aikaan lähteen. Olisko vaikka klo 15 Haapalehdon Shelliltä?
Mulla on varmaan noita vanhoja jälkiä tallessa menomatkaksi ja mahdollisesti myös jotain reittiä vois löytyä Lauantaiksikin.
Minkälaisia tankinvälejä te ootte yleensä törkeässä campissä kurnuuttaneet? Saunalta kaljakauppaan ja takas??
Ei vaan arvon tuossa että pärjäänkö tuolla 200 km toimintasäteellä vai alanko kantamaan lisäleilejä mukana?
kirppu kirjoitti:Minkälaisia tankinvälejä te ootte yleensä törkeässä campissä kurnuuttaneet? Saunalta kaljakauppaan ja takas??
Ei vaan arvon tuossa että pärjäänkö tuolla 200 km toimintasäteellä vai alanko kantamaan lisäleilejä mukana?
Sama on toimintasäde mullakin joten suunnitellaan reitit sen mukaan. En meinannut ottaa lisäleiliä mukaan vaan sekin tila säästetään urheilujuomapakkaukselle
Mullahan on 26 litran tankki. Voidaan letkuttaa hädän sattuessa sieltäkin.
Edelleen toiveikkaana, että pyörä käy ja kukkuu torstain aikana
Editointia sen verran, että käyhän se taas!!! Onneksi Dirtbiken Pekalla oli sopivasti aikaa hoitaa mylly kuntoon. Ja onneksi sain viime viikolla Garbonarelta ostamani varaosakoneen, joka luovutti venttiilit ja jakopään hilppeitä, joita ei tähän hätään löytynyt Suomesta
Viimeksi muokannut Pork, Ke Syys 14, 2011 9:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Persketti kirjoitti:Eli se ois sitte 16.-18. päivä? Passaako sinne tulla loisimaan ihan muuten vaan, ku mulla ois majotus omasta takaa, tai oikiastaan pariki ku mökki ois tässä Pintamolla ja anoppila sitte Taivalkoskella. Ei paha matka kummastakaa ookalle.
Ei muuta kun mukaan ja matkaan....................
Joo,säälittävää selittelyä esitän täällä. Työkiireet vie huomisen joten perun osallistumiseni. Kiitos jokatapauksessa leirin järjestely "toimikunnalle"
Joo selityksen makua kaikilla peruneilla, mutta onhan meitä lähtijöitäkin...
Jos joku sattuu omistamaan nokipannun niin vois ottaa mukaan, minä voin sitten investoida kahvipaketin.
Olishan se melko surkeaa jos Kylmäluoman laavulla ei perinteiseen malliin pääsis kahvinkeittoon.
Reitit on valmiina menomatkalle ja lauantaille, mutta turistaan niistä sitten tarkemmin pelipaikalla.
Edit: Minun laskujen mukaan kaikille löytyy petipaikka sisätiloista ja taitaa jäädä vielä varapaikkojakin?
Jahas, kaheksan tunnin huikonen kotilolla takana, vielä pari lisää Taivalkoskelle. Velmuna otan viimeisen siirtymän kärrin kanssa. Pitäkääpä sauna tulilla.
Käväisin tänään Haapalehdon Shellillä hieman ennen kolmea ja tutun näköisiä sällejä teki lähtöä enskoilla kairaan, ei harmittanut pätkääkään että menin kotiin pihatöihin...