Tomi on selvännäkijäna laittanut minulle pyöräksi DR800. Toivottavasti selvännäkijä näkee nyt väärin eli minulle voisi korjata pyöräksi 690 Enduron jos mikään ei mene enää vikaan. Juuri tulleen tiedon mukaan ensi viikolla olisi toiveita saada mopo...
Eli todennäköisempi vaihtoehto on että ajan 690:llä kuin DR:llä. Toisaalta kesään on pitkä aika ja 690 kerkee laueta monta kertaa Luotettava DR on sotten backup-pelinä...
TomiKoo kirjoitti:Noh, ymmärtänet hjuumöriä. Ei kuitenkaan leikitä vakavalla asialla, onhan omakin konre vielä levällään...!
Ja toisaalta, eipähän tuolla pyörätiedolla ole niin väliä. Lähinnä ajattelin sen uusille ilmoittautujille infoksi, eli millaista kalustoa on tulossa ja muutenkin ajatuksien herättäjiksi, esim kenen kanssa haluaisi ajella.
Tomi
Hymööriä ymmärrän varsin hyvin.
Itse asiassa laitoin ko. viestin siksi, että kun laitteet ovat aika tavalla eri luonteisia tai tykkäävät hiukan eri maastoista niin tuota ajoseuraa silmällä pitäen halusin informeerata käytettävästä kalustosta. Itse kun mieluummin tykkään koluta mahdollisimman pieniä uria, valtatiet ei niin himoita.
Lieksan seuvulle satanut viimmeisen vrk aikana n.30 cm lunta (kohta alakaa olla metri) ja säätiedotus luppaa vielä huommiseksikin samallaista pyryä
voip olla ettei kaikki kerkiä kkkk:n mennessä etes sullaa...
JanneH kirjoitti:Lieksan seuvulle satanut viimmeisen vrk aikana n.30 cm lunta (kohta alakaa olla metri) ja säätiedotus luppaa vielä huommiseksikin samallaista pyryä
voip olla ettei kaikki kerkiä kkkk:n mennessä etes sullaa...
Pidänkö siis piikit alla heinäkuuhun??
Parikymmentä senttiä tuli Hämeeseenkin ja heti piti ottaa pyörä pois tallista. Kyllä lumi pöllys...
kuhmon nesteestä on ainakin hyvät kokemukset viime vuodenvaihteesta. sai ruokaa ja juomaa niin kuskille ku au*tollekki vieres on kauppojakin jos meinaa isoompaa sapuskaa ottaa joukkohon
Maksoin kaksi telttapaikkaa + tykkään hirrrveästi sinapista, joten älä ihmettele summaa. Nyt voin hyvällä omallatunnolla surauttaa Hiagen sinne telttojen sekaan
Varokaa telttailijat
Sitäpaitsi alkuperäinen summahan ei ole edes puolta tupakkiaskia (4kk 9 päivää polttamatta tällä erää).
TomiKoo kirjoitti:Onko sinappimerkistä toiveita? Itse olen punaisen Turkulaisen himokäyttäjä, mutta vihreäkin toimii ja myös grilliltä tuttu Sinetti kelpaa...
"Lähtiskö vitosella...." legendaarisen Vekon lausahduksen mukaan
laitoin tilillesi 5EUR koska yritän sovittaa pakuni johonkin tilaan.
Jään noihin maisemiin hieman pidemmäksi aikaa siksi pakulla liikenteessä.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
takakura kirjoitti:"Lähtiskö vitosella...." legendaarisen Vekon lausahduksen mukaan
Täytyykö meidän perustaa 'karavaanari camping area' paikanpäälle
Valmistautumiseen ehdotan ehdottomasti katsottavaksi Top Gearin camping-jaksoa. Siitä saa hyviä virikkeitä
Anteeksi kaikki karavaanarit jo tässä vaiheessa...
takakura kirjoitti:"Lähtiskö vitosella...." legendaarisen Vekon lausahduksen mukaan
Täytyykö meidän perustaa 'karavaanari camping area' paikanpäälle
Valmistautumiseen ehdotan ehdottomasti katsottavaksi Top Gearin camping-jaksoa. Siitä saa hyviä virikkeitä
Anteeksi kaikki karavaanarit jo tässä vaiheessa...
"Alitehosella taunuksella vedetään jäähallinkokoista kuselta haisevaa
koppia perässä....kaasuhellat poksuu ja paska haisee..."
Joo otetaan kaasugrillit ja kaikki karavaanari härpäkkeet mukaan.
Vedetään telttakangas pakujen väliin ja pistetään grillipileet
pystyyn. Jos sataa niin pitäskö ottaa mukaan huoltokatos.
Karavaanarihan on kaikkien kaveri. Ylämorolapa pystyssä aina kun voi.
Kerran moikkas asuntoautokuski kun tulin pakulla vastaan.
tais olla saman tehtaan tuotteita
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-