Juttelin tänään MP-messuilla ART:n porukan kanssa (tilasin myös DVD:n
Transalp-ryhmä on tulossa ja voi olla jopa että tulee kaksikin TA-ryhmää kun tuntuu olevaa TA porukkaa tulossa ikkunoista ja ovista reissulle mukaan
Terveisin
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
No, teepä niin ja kerro tulokset täällä, niin ei meidän kaikkien tarvitse spammata Timoa kyselyillä.Mika TA-91 kirjoitti:Pitkään olen miettinyt, että milloin pitäisi alkaa kysellä ja olen jo viime viikonlopulla tehnyt mielessäni päätöksen, että jos ei tänään laatikossa DVD:tä näy, niin lähettelen kyselyn aikataulusta.
Höh...traileri ainakin lupaa hyvää koko rahan edestäMika TA-91 kirjoitti:Sain saman vastauksen, joten kohta päästään nauttimaan.
...tosin se voi tulla kalliiksi, kun alkaa kavereille näyttämään, niin siinä saa muutaman kaljapullon varata, että jaksavat loppuun asti katsoa...
Terveisin
Saa nähdä kuinka käy ja paljonko kaljaa tarvitaan, kun mulla on kaveriporukkaan eksynyt yksi Harlikan omistaja ja toinen joka ajelee CBR1000R:lläVeijo kirjoitti:Höh...traileri ainakin lupaa hyvää koko rahan edestäMika TA-91 kirjoitti:Sain saman vastauksen, joten kohta päästään nauttimaan.
...tosin se voi tulla kalliiksi, kun alkaa kavereille näyttämään, niin siinä saa muutaman kaljapullon varata, että jaksavat loppuun asti katsoa...
TerveisinItsekin uin turveojassa viime kesänä, mutta onneksi lähempänä kotia.
-Veijo-