Säkylän kuntoendurotapahtuman valmistelut????
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Säkylän kuntoendurotapahtuman valmistelut????
Viime vuotinen tapahtuma oli todella hyvä ja niitä ideoitahan heiteltiin jo aikasempaan ilmoille..
Tullaan jos vaan ajokunnossa ollaan...
Ja harrastajillehan tää oli kaiketi tarkotettu joten kisoja on nopeille muutenkin tarjolla...
Tullaan jos vaan ajokunnossa ollaan...
Ja harrastajillehan tää oli kaiketi tarkotettu joten kisoja on nopeille muutenkin tarjolla...
onkos jotain tietoa tullut jo tapahtumasta??
Kertokaa ihmeessä mistä tuosta tapahtumasta saa lisätietoa? Ei tuonne Turku/Naantali-akselilta niin pitkä matka ole, etteikö sinne voisi lähteä mukaan kuntoilemaan.
Sunkku
Sunkku
Elämässä ei jaeta uusintoja.
-
THA
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Viesti:
No hei, ei tohon asiana nyt voi ihan noinkaan suhtautua! Syksyllä on 3 enskakisaa, ja ne keskittyy just tohon elokuuhun. Himos-Sipoo-Kärhä. Ja kaikki keskenään erityyppisiä vielä. Siitä 2kk taaksepäin, ei mitään kisoja. Joten miks Säkylän tarttis olal juuri silloin kuin on enskakisojakin? No mä ainakin lähden kisaan nauttimana ja milloin jollain pätkällä tkee mieli kisata, kisaan sillä ja sit katon tuloksista miten meni SILLÄ PÄTKÄLLÄ.
Sit on sekin puoli asiaa, et mä ainakin meinaan olla Himoksella hommissa. Semmosta porukka anoihin enskakisoihin tarvitaan aika paljon... olis ihan kiva et ei menis lisenssin hinta hukkaan, eikä tarttis jättää Säkylää väliin vaan siks kun jossain tarvitaan tekijöitä. Vois kuvitella, et joka kisaan olis tarvetta, miksei tästä porukasta yhtä hyvin? Jotain saa ja jotain antaa...
Eli olisko ihan poissuljettu ihan elokuun alku, eka viikonloppu kenties? Olis toki mukava itsekin päästä vihdoin ja viimein kerran osallistumaan tähänkin... voin oslalistua järjestelyihinkin, kunhan pääsis muutaman kiekan jossian välissä itsekin ajamaan, please. En oo kyllä ennen kehdannutkaan, kun oon kokenu ettei tonne oo ees kisapyörällä tervetullu. Ja vaikka mä ruuttaan alusta täysiä, en yritä olla nopein, vaan ajo vaan ei suju ennen kuin min. kerran vetää kädet juntturaan. Sit kun homma aukee, on ajaminen ihan eritavoin nautittavaa. Hidas Hämäläinen, nääs.
Sit on sekin puoli asiaa, et mä ainakin meinaan olla Himoksella hommissa. Semmosta porukka anoihin enskakisoihin tarvitaan aika paljon... olis ihan kiva et ei menis lisenssin hinta hukkaan, eikä tarttis jättää Säkylää väliin vaan siks kun jossain tarvitaan tekijöitä. Vois kuvitella, et joka kisaan olis tarvetta, miksei tästä porukasta yhtä hyvin? Jotain saa ja jotain antaa...
Eli olisko ihan poissuljettu ihan elokuun alku, eka viikonloppu kenties? Olis toki mukava itsekin päästä vihdoin ja viimein kerran osallistumaan tähänkin... voin oslalistua järjestelyihinkin, kunhan pääsis muutaman kiekan jossian välissä itsekin ajamaan, please. En oo kyllä ennen kehdannutkaan, kun oon kokenu ettei tonne oo ees kisapyörällä tervetullu. Ja vaikka mä ruuttaan alusta täysiä, en yritä olla nopein, vaan ajo vaan ei suju ennen kuin min. kerran vetää kädet juntturaan. Sit kun homma aukee, on ajaminen ihan eritavoin nautittavaa. Hidas Hämäläinen, nääs.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Kovasti yritetään ettei tapahtuma menisi minkään enduro/CC kisan kanssa päällekkäin, mutta suurin merkitsevä tekijä on alueen varaustilanne(milloin on vapaa). Lisäksi pohdinnassa on juniorien oma ajo erillisella junnuradalla, jossa ajoaika olisi 1 tunti. Elekää hätäilkö tiedotan kyllä ajan kohdan jahka lupa politiikka on kunnossa.
Parin-kolmen kuskin kanssa keskustelleena ehdottaisin mukaan ns. "kuumaaryhmää" eli siis näitä kuskeja kärkeen jotka ajavat ns."hampaat-irvessä-läpi-harmaan-kiven"..
Kaikki kuskeista kehuivat reittiä ja olisivat halunneet ajaa sitä paljonkin lujempaa, joten tästä moinen ehdotus
Eka viesti tänne juu, tänä vuonna kuvaaminen Ei jää väliin, satoi tai paistoi
Kaikki kuskeista kehuivat reittiä ja olisivat halunneet ajaa sitä paljonkin lujempaa, joten tästä moinen ehdotus
Eka viesti tänne juu, tänä vuonna kuvaaminen Ei jää väliin, satoi tai paistoi
- ramirin
- Pyörä: Ready To Push
Kuullostaa mielenkiintoiselta.. mahtaako adventurellakin pysyä pinnalla?
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Alustava päivämäärä tapahtumalle on 1.8.2009
onkos jotain tietoa milloin ilmottautuminen alkaa??:P
Eli ilmoittautuminen alkaa heti kun lupa-asiat saadaan kuntoon, niin ei tule kellekään sitten suuria pettymyksiä.