Helsingin rupulit

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

ScB
Pyörä: EXC 450

Viesti Kirjoittaja ScB »

Kyllä, Neste on siis Vihdintien(120) ja Hanko-Hyvinkään tien risteyksessä.

020202.fi ei nyt suostu yhteistyöhön minun kanssa..
Reitti sijaitsee Hyvinkäälle Nesteen pihasta n. 5-10km .

edit: Katso kartalta sieltä kohin semmonen tie, mikä menee tavarajuna-radan yli.
zack

Viesti Kirjoittaja zack »

olisko klo18?en taida ihan keretä 17.tai 1730 vois onnistua?
zack

Viesti Kirjoittaja zack »

just joo.unohdin että tiistaina pitäis mennä kattoo sabbathia.kele!torstai olisi seuraava vapaa mahdollinen päivä.käviskö teille päivän vaihto?
ScB

Viesti Kirjoittaja ScB »

Kyllä mulle käy molemmat päivät, ainakin vielä.. Varmistun viikonloppuna asiasta.
ScB

Viesti Kirjoittaja ScB »

Hmm.. Töistä pääsen kolmelta, joten enköhän sinne selviä..
Toivottavasti siellä näkyy muitakin kuin minä ja Tomi..
Lepo

Viesti Kirjoittaja Lepo »

Minäkin yritän ehtiä paikalle.
ScB

Viesti Kirjoittaja ScB »

Vedettiin soratietä semmoselle asfalttitielle ja sitten metsän läpi sinne H-Recin radalle.. Katteltiin piikkien ja puolikkaiden nelareitten menoa ja sit sieltä kotiinpäin.. Mä menin metsään ja Lepo Porvooseen :wink:

Torstaina uusintana vois vetää noita reittejä.. Oli pirun hyviä pätkiä, jopa niin hyviä että ojissakin mentiin :lol:.

Tullaanko samaan paikkaan vai tavataanko jossain lähempänä Nurmijärveä ? Muistaakseni sieltä ne parhaat tiet löytyi..
Lepo

Viesti Kirjoittaja Lepo »

Juu hauskaa oli. Yritän saada kuvat koneelle tänään jos sais vaikka muutaman esillekkin.
Tikkaoja
Pyörä: Canyon ja Cube

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Kim Berghäll kirjoitti:Tullaanko samaan paikkaan vai tavataanko jossain lähempänä Nurmijärveä ? Muistaakseni sieltä ne parhaat tiet löytyi..
Missäpäin Nurmijärveä te olitte pyörimässä? Sattuneesta syystä tiedän kunnan hiekkatiet kohtuullisen hyvin. Voisin joskus vaikka lähteä oppaaksi tälle seudulle, niin ei tarvii joka risteyksessä karttaa tutkia. Helposti onnistuu sellanen illan ympyrälenkki esim. Klaukkalasta tai Nurmijärveltä lähtien. Aika pitää vaan sopia reilusti etukäteen. Kämppäremontti haittaa harrastusta. Pyörä on ollut ajossa tälle kesälle vasta 2 viikkoa ja 700 km...
ScB

Viesti Kirjoittaja ScB »

Valitettavasti tänään en pääse tulemaan.. Pitäisi perjantaina lähteä juhlimaan, enkä vielä ole edes pakkaillut..

Tikka: Tottakai me opas alueelle halutaan.. Kyllä siellä kartan kanssa pärjää, mutta jos sinulla jotain hyviä teitä on tiedossa niin mikäs siinä..

Kävisikö ensi viikolla joku päivä ?
Otettais taas tämmönen pieni joukko kasaan.
Tikkaoja
Pyörä: Canyon ja Cube

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Ens viikolla kyllä onnistuu. Tietää vaan ettei sovi faijan/appiukon kanssa mitään listoittamista tai vastaavaa sille päivälle.

Lähtöpaikkana vois olla vaikka Klaukkalan TB (tulee vastaan kun ajaa "pääkatua" pohjoiseen). Aika esim 17.00, 17.30 tai 18.00. Myöhemmillä lähdöillä ajoaika jää lyhyeksi. Päivä vois olla vaikka tiistai?

Toimintasäde kaikilla taitaa riittää tollaseen 100 km lenkkiin? Tankit täyteen TB:llä niin ei tarvii miettiä tankkauspaikkoja matkalla.
ScB

Viesti Kirjoittaja ScB »

Ensi viikon keskiviikko tai perjantai sopisi minulle hyvin.
Lähtövalmis olen heti 16.00 jälkeen. Sovitaan vaikka ensi tiistaina aika ja paikka!

Ensi tiistaina 17.00 Klaukkalan Teboilille kaikki, jotka vaan muilta hommiltaan kerkeävät!
wasimo

Viesti Kirjoittaja wasimo »

tervehdys!
Täällä myös yksi alkuperäinen Nurmijärveläinen. paikallliset soratiet ovat tulleet tutuiksi ja olen myös valmis mukaan ajeluihin.
ScB

Viesti Kirjoittaja ScB »

Tervetuloa vaan, Tiistaina näemme!
MrB
Pyörä: CB
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MrB »

TomiKoo kirjoitti: PS: Mikäs perhana mättää, kun en voinut laittaa liitteenä kuvaa...? Upload error tai jotain herjaa! :?
Eihän sulla oo tullu limitti vastaan? Mittari näkyy ainakin tuolla yksityisviestien lukualueella.
-- Backman
kuvagalleria
Vastaa Viestiin