SyysKivetty (13.-15.9.)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Jutale
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
SyysKivetty (13.-15.9.)
Terve taas!
Olis taas kämppä varattuna otsikon mukaiselle ajalle. Tuo hätäisin vakiosakki nuo punkat on taas vieny, mut lattialla ja ulkona on tilaa.
Osallistuminen 30e, tarrat 2e/kpl paikanpäällä jos haluaa. Maksu mobilepay tai FI79 viis viis 43 0120 1415 kaks yks.. Saa maksella heti jos varma tulostaan niin pääsen heti kämpän ja tarvikkeet maksamaan. Viimeistään kuitenkin 1.9. mennessä. Nimen eteen ilmestyy X-kirjain kun maksu on suoritettu. Mikäli maksua ei määräaikaan mennessä näy niin nimi poistuu listalta ja paikka meni. Liikaa näistä joutuu muistuttelemaan. Paitoja/huppareita, 28e/42e, voin teettää kun ilmoatte halukkuudesta ennen 15.8.
Tuohon osallistumiseen kuuluu sähköt, saunat, vedet, kahvit/teet, maidot yms. perushommat. Muutoin omilla eväillä.
Ja hei !! Laittakaa paikkakunta kun ilmottaudutte. Voi kerätä porukoita jos samoilta suunnilta tulijoita.
Ja sitten se entinen litania muokattuna...
Kokeneemmat tietääkin miten juttu menee, mutta tässäpä lainaus viime kerroista uusille tai muille vähemmän käyneille:
Eli juttu menee niin että perjantaina tai lauantaiaamuna paikalle. Lauantai ajopäivä, eritasoisiin ryhmiin jakoa perjantain aikana, mutta kyllä la-aamunakin vielä sopiva ryhmä löytyy kun on ajoissa paikalla. Kasilta-ysiltä viimestään kämpällä la-aamuna. Ryhmiä löytyy rauhallisista maisemien tarkkailijoista pikkumopollisiin rymyryhmiin. Reittejä on jo ennestään tuolla "vain jäsenet"-osiossa ja täälläkin niitä ilmoitellaan jos uusia joku tekee, ja aina on joku tehny. Kiitos siitä minua taitavemmille, ilman teitä tämä ei onnistuisi! Eli kaikille löytyy kyllä mieluinen ryhmä, sitä ei kannata jännittää.
Nyt kun ollaan kämppäolosuhteissa niin majoitus punkissa rajoitetusti, kämpän lattialla (omat retkipatjat ja pussit), omissa teltoissa tai autoissa. Tämän kämpän huono puoli on, että punkkapaikkoja on vähän. Lattiapaikkalaisille varminta kai olisi jos ottaisitte omia makuualustoja mukaan. Petipaikalle nousee peruutuksen sattuessa ilmottautumisjärjestyksessä. Kukin kantaa eväänsä itse, joitain paketteja voin etukäteen toimittaa autolla jos joku tilailee. Kämpässä on keittiö jossa voi valmistella aamupaloja ja muita eväitä.Ruokavesi,kahvit, teet, sokerit, maidot löytyy paikanpäältä. Neste Lintulahtea kantsii hyödyntää ruokailussa/aamupaloissa, kannattaa huomioida reittisuunnittelussa ja jos haluaa hieman luxuksempaa.
Ja ne illat ja yöt istutaan nuotiolla, saunassa tai kämpässä jutustelemassa kurapyöräilystä, päivän ajeluista sun muusta asiaan liittyvästä. Jokusten olusten kera tietenkin.
Kysykää roheesti kaikesta mikä on epäselvää ja älkää aristelko osallistua, porukka on hienoa, auttavaista ja neuvovaista.
Reiteistä... Ei toistaiseksi uutta tehtyä reittiä, seurataan jos joku orientoituisi. Entisiäkin reittejä siellä on, kaikille löytyy oman tasoisensa ajelu lauantaille, sen takia ei kannata jäädä pois ensikertalaistenkaan. Alunperin tätä järjestettäessä olikin haussa matala kynnys. Jokainen voi toki entiseen malliin tehdä reittejä, mieluusti lain puitteissa. Ja toivottavasti kaikilla on vakuutukset ym. kunnossa. Minä järjestän vain fasiliteetit, jokainen toimii tapahtumassa omalla vastuullaan.
Kohde: https://asiointi.maanmittauslaitos.fi/k ... OjEwMH1d-z
Jos kysymyksiä, jokin arveluttaa: 0viissataa53yksyks32
TERVETULOA !!
-JUSSI-
Punkka:
X 1. janne.k JKL
2.
X 3. Rivi6 TKU
X 4. Dassault VTS
5. Gessuli TRE
X 6. Wlille81 Vimpeli
7.
X 8. tomiik Lahti
X 9. Sukke Raisio
X 10. Enska-Eepi Jaala
Lattia:
1.
X 2. Äystö
X 3. Äystö
X 4. Hokkis JKL
X 5. Haavisto Pori
6.
X 7. smppa Lahti
X 8. Petska
Ulos:
X 1. _AK_ Piikkiö
2. Pelttari
X 3. kalle j Muurame
X 4. Tohtori_650 Muurame
5.
X 6. vilijo Muurame
X 7. Ookkeli
Päivä:
1. Laihopa
2. juhap
3. 2 x GS
Olis taas kämppä varattuna otsikon mukaiselle ajalle. Tuo hätäisin vakiosakki nuo punkat on taas vieny, mut lattialla ja ulkona on tilaa.
Osallistuminen 30e, tarrat 2e/kpl paikanpäällä jos haluaa. Maksu mobilepay tai FI79 viis viis 43 0120 1415 kaks yks.. Saa maksella heti jos varma tulostaan niin pääsen heti kämpän ja tarvikkeet maksamaan. Viimeistään kuitenkin 1.9. mennessä. Nimen eteen ilmestyy X-kirjain kun maksu on suoritettu. Mikäli maksua ei määräaikaan mennessä näy niin nimi poistuu listalta ja paikka meni. Liikaa näistä joutuu muistuttelemaan. Paitoja/huppareita, 28e/42e, voin teettää kun ilmoatte halukkuudesta ennen 15.8.
Tuohon osallistumiseen kuuluu sähköt, saunat, vedet, kahvit/teet, maidot yms. perushommat. Muutoin omilla eväillä.
Ja hei !! Laittakaa paikkakunta kun ilmottaudutte. Voi kerätä porukoita jos samoilta suunnilta tulijoita.
Ja sitten se entinen litania muokattuna...
Kokeneemmat tietääkin miten juttu menee, mutta tässäpä lainaus viime kerroista uusille tai muille vähemmän käyneille:
Eli juttu menee niin että perjantaina tai lauantaiaamuna paikalle. Lauantai ajopäivä, eritasoisiin ryhmiin jakoa perjantain aikana, mutta kyllä la-aamunakin vielä sopiva ryhmä löytyy kun on ajoissa paikalla. Kasilta-ysiltä viimestään kämpällä la-aamuna. Ryhmiä löytyy rauhallisista maisemien tarkkailijoista pikkumopollisiin rymyryhmiin. Reittejä on jo ennestään tuolla "vain jäsenet"-osiossa ja täälläkin niitä ilmoitellaan jos uusia joku tekee, ja aina on joku tehny. Kiitos siitä minua taitavemmille, ilman teitä tämä ei onnistuisi! Eli kaikille löytyy kyllä mieluinen ryhmä, sitä ei kannata jännittää.
Nyt kun ollaan kämppäolosuhteissa niin majoitus punkissa rajoitetusti, kämpän lattialla (omat retkipatjat ja pussit), omissa teltoissa tai autoissa. Tämän kämpän huono puoli on, että punkkapaikkoja on vähän. Lattiapaikkalaisille varminta kai olisi jos ottaisitte omia makuualustoja mukaan. Petipaikalle nousee peruutuksen sattuessa ilmottautumisjärjestyksessä. Kukin kantaa eväänsä itse, joitain paketteja voin etukäteen toimittaa autolla jos joku tilailee. Kämpässä on keittiö jossa voi valmistella aamupaloja ja muita eväitä.Ruokavesi,kahvit, teet, sokerit, maidot löytyy paikanpäältä. Neste Lintulahtea kantsii hyödyntää ruokailussa/aamupaloissa, kannattaa huomioida reittisuunnittelussa ja jos haluaa hieman luxuksempaa.
Ja ne illat ja yöt istutaan nuotiolla, saunassa tai kämpässä jutustelemassa kurapyöräilystä, päivän ajeluista sun muusta asiaan liittyvästä. Jokusten olusten kera tietenkin.
Kysykää roheesti kaikesta mikä on epäselvää ja älkää aristelko osallistua, porukka on hienoa, auttavaista ja neuvovaista.
Reiteistä... Ei toistaiseksi uutta tehtyä reittiä, seurataan jos joku orientoituisi. Entisiäkin reittejä siellä on, kaikille löytyy oman tasoisensa ajelu lauantaille, sen takia ei kannata jäädä pois ensikertalaistenkaan. Alunperin tätä järjestettäessä olikin haussa matala kynnys. Jokainen voi toki entiseen malliin tehdä reittejä, mieluusti lain puitteissa. Ja toivottavasti kaikilla on vakuutukset ym. kunnossa. Minä järjestän vain fasiliteetit, jokainen toimii tapahtumassa omalla vastuullaan.
Kohde: https://asiointi.maanmittauslaitos.fi/k ... OjEwMH1d-z
Jos kysymyksiä, jokin arveluttaa: 0viissataa53yksyks32
TERVETULOA !!
-JUSSI-
Punkka:
X 1. janne.k JKL
2.
X 3. Rivi6 TKU
X 4. Dassault VTS
5. Gessuli TRE
X 6. Wlille81 Vimpeli
7.
X 8. tomiik Lahti
X 9. Sukke Raisio
X 10. Enska-Eepi Jaala
Lattia:
1.
X 2. Äystö
X 3. Äystö
X 4. Hokkis JKL
X 5. Haavisto Pori
6.
X 7. smppa Lahti
X 8. Petska
Ulos:
X 1. _AK_ Piikkiö
2. Pelttari
X 3. kalle j Muurame
X 4. Tohtori_650 Muurame
5.
X 6. vilijo Muurame
X 7. Ookkeli
Päivä:
1. Laihopa
2. juhap
3. 2 x GS
Viimeksi muokannut Jutale, Ke Syys 11, 2024 6:31 pm. Yhteensä muokattu 27 kertaa.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
-
Wille81
- Pyörä: KTM 890 adventure r 2021
Re: SyysKivetty (13.-15.9.)
Punkkaan jonoon. Vakiosakkiin ehkä joskus.
Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
- Jutale
Tuossa lattiajonossa kaks ekaa ei punkkaan varmaan haluakkaan, että peruutuksia kun tulee niin... On tätä ryhmää minkä kanssa tapahtuman ulkopuolellaki yhteyksiä pidetään fb, wa ym. niin nää paikat tahtoo mennä. Ja joillakin on pysyvä varaus aina, ovat listalla automaagisesti. 
Lattialle punkkajonoon.
Lähetetty minun GM1913 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun GM1913 laitteesta Tapatalkilla
- Tohtori_650
- Pyörä: Ktm Adventure 950
Teltalla mukana.
Lähetetty minun ALI-NX1 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun ALI-NX1 laitteesta Tapatalkilla
Tuomas
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Mahtavaa! Lattialle ja punkkajonoon.
Lähetetty One plussasta Tapatalkilla
Lähetetty One plussasta Tapatalkilla
- Kippari
- Pyörä: Ténéré 700 Rally GSTR
Hieno juttu. Valitettavasti jää väliin.
Jos aamulla herää hengissä, pääsee itse vessaan ja pyörän päälle - On elämästä voitettu 97%. Miksi me itketään niin paljon sen 3% päälle?
- Josasu
- Pyörä: BMW F650GS DAKAR
Mukana! Jono punkkaan.
BMW F650GS DAKAR 2005
Kawasaki Versys X 300 2019 (ex)
KTM 250 exc 2015 (ex)
KTM 690 Enduro R 2010 (ex)
KTM 990 Adventure ABS 2010 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
Kawasaki Versys X 300 2019 (ex)
KTM 250 exc 2015 (ex)
KTM 690 Enduro R 2010 (ex)
KTM 990 Adventure ABS 2010 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
-
Art51
- Pyörä: KTM 1090 Adventure R
Mukana, lattia majoitus 
ex: Tunturi Supersport, KTM 250 EXC -91, KTM 250 EXC -06, Suzuki DL 1000 V-Strom -04, ajossa KTM 1090 adventure R -18
Lattiamajoitukseen
- Jutale
Alkaa heinäkuu kohta loppua niin muistuttaisin paita/hupparihalukkuudesta. Muutaman viikon päästä lähtee tilaus tilanneilta ja maksaneilta. Eikä kiellettyä ole osallistumismaksukaan, pääsempähän asiassa eteenpäin. Kiitos!
-
Laihopa
- Pyörä: KTM 990 ADV RR & KTM 400 EXC
- Viesti:
Moro.
Tulen päiväkävijänä jollei mulla ole porttikieltoa Kivettyyn.
Tulen päiväkävijänä jollei mulla ole porttikieltoa Kivettyyn.
Lapsena, äitini kielsi kuraleikit...
Telttamajoituksella mukana.
Muurame
Muurame