BMW GS Meeting VII Summassaari 7.-9.6.2013
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
k-essu
- Pyörä: bmw r1100gs
Re: BMW GS Meeting VII Summassaari 7.-9.6.2013
Tulossa lievestuoreella ja sapuskatauko menossa. 200 km takana punkakarjulta pojan kanssa kaksin. Välillä menty nimettömiäkin teitä. On se vaan mopolla reissaaminen kivaa touhua...
Arto
Arto
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Tänne tultiin,yhtäaikaa PekkaVeen kanssa ja vastassa oli aivan h......n moinen ukkossade,joka on nyt onneksi ohi 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
No hyvä että se oli siellä, täällä toivottavasti ei sitä tulekaan.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
-
Viimeksi muokannut Viuh, Ma Kesä 10, 2013 10:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viimeksi muokannut Viuh, Ma Kesä 10, 2013 5:16 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Taas on yksi GS meetinki käyty ja kotiin on päästy ehjänä 
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Kylläpä oli lystiä! Kiitoksia vielä kaikille organisaation puolella... Tästä ensikertalaisesta tuli kyllä vakiovieras tuleviin koitoksiin... Rikulle erityiskiitos hienosta vedosta
Jokohan sitä uskaltas mustalle heti ens kerralla
terv, Pun3 "Perä"
Jokohan sitä uskaltas mustalle heti ens kerralla
terv, Pun3 "Perä"
-
Generig
- Pyörä: Iso gessu -08
Kotona täälläkin. Reittimestarit olivat kyllä tehneet erinomaista työtä. Siirtymätaipaleita ei juuri assulla ollut. Katurenkaat "pakotti" siniselle mutta olisi varmasti ollut punaisellakin mahiksia edetä.
Kiitos reittimestareille ja Pekalle!
Kiitos reittimestareille ja Pekalle!
-
tapsam
- Pyörä: BMW R 1200 GS Adventure
Oli hieno reissu taas!
Iltapuheissa kävi ilmi että tänne ajetaan nimenomaan SEN lauantaipäivän takia, joka on hauska
No! Tullaan sitten taas ensi vuonna uudestaan. Mainostetaan uusille kavereille. Kiitokset reittimestareille ja Pekalle. Mulla loppui bensa pari kilometriä enne Uuraista. Ei auttanut Gessun kyljelleen laittelu (ees vasemmalle) Tankkiin mahtui 36 litraa.Olin ajanut 670 km. Mukaanlukien lauantain kurvailut. Kuka laittaa paremmaksi? Terv Tapsa Lieksasta
Iltapuheissa kävi ilmi että tänne ajetaan nimenomaan SEN lauantaipäivän takia, joka on hauska
No! Tullaan sitten taas ensi vuonna uudestaan. Mainostetaan uusille kavereille. Kiitokset reittimestareille ja Pekalle. Mulla loppui bensa pari kilometriä enne Uuraista. Ei auttanut Gessun kyljelleen laittelu (ees vasemmalle) Tankkiin mahtui 36 litraa.Olin ajanut 670 km. Mukaanlukien lauantain kurvailut. Kuka laittaa paremmaksi? Terv Tapsa Lieksasta
Adventuren jälkeen seuraa dementia.
-
tapsam
- Pyörä: BMW R 1200 GS Adventure
Oli hieno reissu taas!
Adventuren jälkeen seuraa dementia.
- jlohikoski
- Pyörä: gs1150adv R1200gs
Oikein passeli tapahtuma !
Erinomaisen mielenkiintoiset ja noille laitteille sopivat reitit !
Erinomaisen mielenkiintoiset ja noille laitteille sopivat reitit !
- Liitteet
-
uti
- Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
peteace:n ja Pentin kanssa tuli ajeltua mukavat hiekat pääkaupunkiseudulta
eestaas, vähän niinkuin piiiitkää punaista reittiä. Oli siinä välillä tekemistä pysyä 1200 ja 800 gessun perässä. Itku meinas tulla siinävaiheessa, kun kaikki vaatteet märkinä ja edelleen sateessa perillä olisi
pitänyt telttaa ruveta pystyttämään. Saunaan lämmittelemään jees!
Oli vaan pyyhe valmiiksi märkä ja likanen,kun tulomatkalla tuli laukkuun pieni reikä josta vesi sisään, etunen läksi alta 60:ssä loivassa kaarteessa juuri alkaneen sateen liukastamalla savipintaisella tiellä. Onneksi sai kuivateltua kamoja kylpylän narikassa ja lauantaina pestyä haiseva "suopaska" pyörästä.
Punaseen olin ilmoittautunut, mutta vaihdoin mustaan, kannatti, oli sairaan kivaa.
-pete-:lle kiitosta vedosta ja muille muusta.
Tuolla pätkää mustalta reitiltä: https://vimeo.com/68010755
eestaas, vähän niinkuin piiiitkää punaista reittiä. Oli siinä välillä tekemistä pysyä 1200 ja 800 gessun perässä. Itku meinas tulla siinävaiheessa, kun kaikki vaatteet märkinä ja edelleen sateessa perillä olisi
pitänyt telttaa ruveta pystyttämään. Saunaan lämmittelemään jees!
Oli vaan pyyhe valmiiksi märkä ja likanen,kun tulomatkalla tuli laukkuun pieni reikä josta vesi sisään, etunen läksi alta 60:ssä loivassa kaarteessa juuri alkaneen sateen liukastamalla savipintaisella tiellä. Onneksi sai kuivateltua kamoja kylpylän narikassa ja lauantaina pestyä haiseva "suopaska" pyörästä.
Punaseen olin ilmoittautunut, mutta vaihdoin mustaan, kannatti, oli sairaan kivaa.
-pete-:lle kiitosta vedosta ja muille muusta.
Tuolla pätkää mustalta reitiltä: https://vimeo.com/68010755
Iso kiitos Pekalle ja reittimestareille. Vaihteeksi sinisellä ja teiden kunnosta johtuen pientä haastetta sielläkin, mikä oli pelkästään hyvä. Paikoitellen oli itseasiassa lähellä takavuosien punaista.
Niin tai näin kivaa oli - ja ensi vuonna uusiksi. Paikkakin saa pysyä mun puolestani samana.
Niin tai näin kivaa oli - ja ensi vuonna uusiksi. Paikkakin saa pysyä mun puolestani samana.
- JyskänRiku
- Pyörä: BMW F800GS -10
Hyvä että kaikilla oli hauskaa ja jäi hyvä fiilis. Käyttäkää harkintaa julkaistavissa videoissa ja kuvissa..
Isot Kiitokset Pekka Veelle ja koko reititys tiimille. Oli mukava viikonloppu. Samoin kiitokset hyvistä reiteistä peteace:lle ja matkaseurasta utille.
Varmala tuun ens vuonnakii.

Varmala tuun ens vuonnakii.