Oulun seudun päristelyt
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Oulun seudun päristelyt
Pari DRää ja oisko ollu transalppi tuli vastaan Alakylän metässä, taisin ekana kiinnittää huomiota kiljahduksiin, oli vissiin mukavaa. Unohtu nostaa kättä.
-
ekes
- Pyörä: Desert Express
Jo vain, heiska veti ryhmää. Tominaattori oli tuo kolmas kura(inen)pyörä.
Kiljahduksista en tiedä mennä sanomaan, mutta kyllä se mukava keikka oli...
Taisit olla se fillariheppu?
Kiljahduksista en tiedä mennä sanomaan, mutta kyllä se mukava keikka oli...
Taisit olla se fillariheppu?
minähän se olin iso punanen kypärä päässä ja päristelin polikiessa 
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Pidetäänkös Oululaasten porukalla mitään pieniä pikkujoulutapaamisia? Ei mitään isoa, kunhan on bändi soittamassa ja ilmaista täyssynteettistä. 
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
-
MarkkuHoo
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Viesti:
Viikonloput ovat olleet aika bookattuja, muttaniin, viime vuotisen tyyliseen hommaan jos on kiinnostusta...rainerb kirjoitti:Pidetäänkös Oululaasten porukalla mitään pieniä pikkujoulutapaamisia? Ei mitään isoa, kunhan on bändi soittamassa ja ilmaista täyssynteettistä.
Olisko siis kiinnostuneita osallistujia sekä olisko tuo vkonloppu sopiva aika?
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
Mulle sopis molemmat päivät (en oo kyllä kotoa kysellyt), mutta pidetään kuitenkin vaan toisena päivänä.MarkkuHoo kirjoitti:Viikonloput ovat olleet aika bookattuja, muttaniin, viime vuotisen tyyliseen hommaan jos on kiinnostusta...rainerb kirjoitti:Pidetäänkös Oululaasten porukalla mitään pieniä pikkujoulutapaamisia? Ei mitään isoa, kunhan on bändi soittamassa ja ilmaista täyssynteettistä.![]()
...niin voisihan sitä pöydän varata esim. sinne Amarilloon taas? Pe 10.12. tai la 11.12. illat sopis mulle.
Olisko siis kiinnostuneita osallistujia sekä olisko tuo vkonloppu sopiva aika?
Oishan tuota mukava nähdä. Ja sopiva aikakin olisi, kun oot taas kulkupeliä vaihtanut.
Let us be a part of the cure, never part of the plague.
We'll only be remembered for what we create. (Mille Petrozza)
We'll only be remembered for what we create. (Mille Petrozza)
-
MarkkuHoo
- Viesti:
Joo, ei kahta iltaa, pysty.Ohagar kirjoitti: Mulle sopis molemmat päivät (en oo kyllä kotoa kysellyt), mutta pidetään kuitenkin vaan toisena päivänä.
Oishan tuota mukava nähdä. Ja sopiva aikakin olisi, kun oot taas kulkupeliä vaihtanut.
Ja entäs edellisvuoden muuta kööriä, Teppi ja Tertsu, Jor ja muut - mukava ilta tiedossa, soppiiko kalenteriin?
Eikai teidän vaimot enää pahalla muistele viime vuotta?
Mulle passais pe hyvin, lauantaikin mennee.Ohagar kirjoitti:sinne Amarilloon taas? Pe 10.12. tai la 11.12. illat sopis mulle.
-Tero
- tertsu
- Pyörä: Husqvarna TE 300 -24, KTM 990 S -07
Mulla on jo pikkujoulut kaveriporukalla buukattu perjantaiksi, joten jos ootta silloin Amarillossa niin saatan pistäytyä. Sen voin jo näin etukäteen sanoa, että launtaina ei varmasti enää pysty mihinkäänTeppi kirjoitti:Mulle passais pe hyvin, lauantaikin mennee.Ohagar kirjoitti:sinne Amarilloon taas? Pe 10.12. tai la 11.12. illat sopis mulle.
-Tero
Edit, eikö nythän mie sekosin päivissä ne minun pikkujoulut onkin 3.12. Mutta seuraavaksikin viikonlopuksi on kyllä ohjelmaa:(
Kura lentää...
-
ekes
Voisin alkaa haluamaan lähtemään näihin kekkereihin, jos vaan sekaan mahtuu ja aikataulu sallii. Pe ehkä se parempi vaihtoehto.....
-
MarkkuHoo
- Viesti:
Toki kaikki kurapyöräilyn ystävät mahtuu sekaan ja ovat kutsutut. Varsinkin kaikki surautuksilla tai porukka-ajeluilla olleet, taikka melkein mukaan lähteneet, niin mukaan muistelemaan mennyttä kesäkautta ja suunnittelemaan tulevia talven ja kevään koitoksia. Ennakkoilmoittautumista ei varsinaisesti mitenkään vaadita, mutta miellään voi huhuilla tänne ketjuun niin saa rohkaisua muutkin.
Jos nyt lähdetään rakentamaan perjantaista 10.12.2010 klo 19:00 lähtien sitä illanviettoa, Oulun Rotuaarin päässä Amarillossa.
Minä varaan sieltä yhden pitkän pöydän, siihen taisi mahtua pienellä tiivistyksellä 10-12 henkeä istumaan ja syömään; eiköhän sitä voida siirtyä pöytään klo 20:00 mennessä, jos ensin pälyilemme toisiamme hetken paarin puolella.
Jos nyt lähdetään rakentamaan perjantaista 10.12.2010 klo 19:00 lähtien sitä illanviettoa, Oulun Rotuaarin päässä Amarillossa.
Minä varaan sieltä yhden pitkän pöydän, siihen taisi mahtua pienellä tiivistyksellä 10-12 henkeä istumaan ja syömään; eiköhän sitä voida siirtyä pöytään klo 20:00 mennessä, jos ensin pälyilemme toisiamme hetken paarin puolella.
Viimeksi muokannut MarkkuHoo, Pe Marras 26, 2010 11:07 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meikäläisellä on kans vapaata tuolloin, jotta mukana ollaan.
- pkilpo
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
Minäkin voisin tulla näillä näkymin.MarkkuHoo kirjoitti: Ennakkoilmoittautumista ei varsinaisesti mitenkään vaadita, mutta miellään voi huhuilla tänne ketjuun niin saa rohkaisua muutkin.
Kuraköröttelijä
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Ääääh. Minä sain juuri tieää, että poitsulla on lauantaina 11. koulupäivä, kun he tekevät lauantain sisään. Pitää toimia heti aamusta kuskina.
No, katsotaan.
No, katsotaan.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
-
ekes
No sepäs sattui somasti - me saadaan rainerista kuski illaksi. Voidaan sujuvasti siirtyä baarista toiseen mersukyydillä