Kyllähän tolla mun kevytmopolla aika hyvin noita reittejä pääsee jos rauhallisesti menee. Vauhtia vaan hankala pitää samaa mitä teillä. Kuskissahan mitään vikaa ole, pyörä vaan ei etene.jonkko kirjoitti:No hyvä et pääsit perille,kyll mä tulin siiheen tulokseen et sä jatkoit suoraan siit mist mä kääntysin oikealle,mutt kävin nytt varmuuden vuoks kattoo ettet jäännyt ennen sitä risteystä.
No "reitti" oli mitä oli ilman minkäänlaista suunitelmaa,mut olen huomannut et jos mulle annetaan vapaat kädet niin ei kestä kauan ennenkuin ollaan suolla tai metässä![]()
Sori siit,sull on vähän painavampi/matalampi vehje semmoisiin paikkoihiin vietäväksi.
Hyvin tulit perässä noil katukumeilla,taitaa olla niit harvoja kertoja kun lc4 voittaa lc8 kiihdytykses/vauhdis ku eihän sulla pitoa ollut missään vaihees![]()
Niin ja gepsin mukaan niin kovin vauhti nois hiekkateil oli mulla 157 km/h
Siltä tosiaan tuntu että mitä enemmän väänsi kaasua sen enemmän teidän vehkeet karkas suoralla. Varmaan sama suora jolla ton yli 150 mittasit kävi mun stonga keskenkaiken toisessa stopparissa. Meinas ruskeet valahtaa lahkeeseen. Ei silee etu skorppiooni oikeen pelannu tuolla kuulalaakerisoralla.