Turun seutu

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

ÖÖ.
Pyörä: 990 Adv, ZX-12R

Re: Turun seutu

Viesti Kirjoittaja ÖÖ. »

Jos kytkin pelaa niin lauantain vois näillänäkymin päästä tulemaan. Mikäli reitti siis sellainen että möhkökuski pääsee pikkuenskallaan sen läpi.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
Tosporado
Pyörä: Triumph Speed Triple 1050

Viesti Kirjoittaja Tosporado »

Lähtö huomenna "aamulla" klo 11 Tammisillan ABC:lta. Reitti tuskin tulee kovin haastava olemaan, koska ei oikeen jakseta/ehditä tekemään reittiä etukäteen. Eli menee siis improvisoinniksi. Ajattelin tuonne Salon suuntaan, jos ei parempaa tule eteen.

Eli sinne halukkaat aamulla.
ville.k
Pyörä: Harvinaisen rai*****u ransalppi

Viesti Kirjoittaja ville.k »

Suatampa tulla mutta suotanpa olla tulemataki..
-Ville-
CapoSakke
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Ja oliko tuo ABC Paimon Tammisilta?
Yritän vaan varmistaa, kun ei tunne näitä paikkoja.
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Tosporado
Pyörä: Triumph Speed Triple 1050

Viesti Kirjoittaja Tosporado »

CapoSakke kirjoitti:Ja oliko tuo ABC Paimon Tammisilta?
Yritän vaan varmistaa, kun ei tunne näitä paikkoja.
Jep, sepä se. Siinä moottoritien vieressä.
jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Mukana,otan kertakäyttörillin mukaan et voi vaikka maggaroita siin kärvistellä jos ei jossain laavus ole puita?
En tiedä mitä sull tommi oli mielessä,mut mä meinasin ainakin syödä jossain vaihees :mrgreen:
Niin ja mull on ihan samaa jos palelet sen thaimaanreissun jälkeen ku sain jo ennen sun reissua kuulla tarpeeks monta kertaa mihiin olet taas menossa (mitä,minäkö muka kade???) :mrgreen:

Tuli äsken takanen vaihdettua,siitä lisää vitutusketjus :x
Kaataja
Pyörä: Yamaha xtz660 Tenere

Viesti Kirjoittaja Kaataja »

Jaaha, katotaan kerkeenkö mukaan...
Tarttis vaihtaa viel nopeusmittarin pyörittäjä :evil:
Paskax vaan ja palamaan...
jonkko

Kaataja kirjoitti:Jaaha, katotaan kerkeenkö mukaan...
Tarttis vaihtaa viel nopeusmittarin pyörittäjä :evil:
10 minutin homma (sano henkiilö ku vaihtoi takagummin mitä kesti yli tunin) :mrgreen:

Ilmoittele jos ehdit niin lähetään kimpas täält.
ÖÖ.

Viesti Kirjoittaja ÖÖ. »

Jahas, tiet peilijäässä ainakin täällä Turun suunnalla. Onko joku vielä lähdössä?
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
jonkko

ÖÖ. kirjoitti:Jahas, tiet peilijäässä ainakin täällä Turun suunnalla. Onko joku vielä lähdössä?

Juu,lähössä.
Kyll ne tiet sulaa viel päivän aikana.

Kyllähän sitä ruskeata jäätä saattaa löytyä myöhemminkin päivällä,mutt se on sen ajan murhe :mrgreen:
Sopivalla vauhdilla ku köröttelee tammisiltaan niin eiköhän "aamukahvet" siin sulattaa loputkin :wink:
kari.k
Pyörä: honda at, honda ta, jawa353.

Viesti Kirjoittaja kari.k »

rupesin sit pihaa haravoimaan ,ni en kerenny :lol:
jonkko

kari.k kirjoitti:rupesin sit pihaa haravoimaan ,ni en kerenny :lol:

Juu,ja mä unohdin soittaa kans niin ....... :lol:
8 ja puol tuntii ja 233 kilsoja,takanen varmaan päälle 300 :mrgreen:

Taas sai uuden nimen naaman,caposakke,oli tosi mielyttävä nuori herra ja maailmankiertäjä ja hemmetin komia mopotin sill oli viel :wink:
Ei muuta ku tervettuloa uudestaan vaan mukaan aina ku olet työtehtävis tännepäin,kyll tääl parempiakin paikkoja löytyy jos tekee reitin etukäteen :wink: eikä etsii sitä perkelen laavua puol päivää :roll:

Kotimatkal toi Öö hävis jonnekin,meni vissin omaa reittiä motarille päin ku en löytänyt enää vaikka tein uukkarin ku huomasin et valot ei enää näy peileis ja menin takaspäin ettimään,toivottavasti pääsit turvallisesti määränpäähään?

Ite pääsin 300 metrin päähään omast tallist ku oli joku mainosauto takana sinipunavilkkuineen :roll:
Polisithan ne siinä halus juttelee ja puhaluttaa,pakko myöntää et ekan kerran mun elämän aikana sain pelkästään positiivisiä viboja poliseist :!: :!: :!:
Mulla ku oli pikkasen kiire kotiin saunaan niin ajoin pikkasen ylinopeutta ja seisoin tapeilla ja sattus viel semmoinen et keulisin tapeilta 3,mosvaihteel suntin sillan yli,eihän se ollut kun jottain ehkä 20-30 metrii.
Polisi vaan hirvee hymy naamas kysyi et on pikkasen kiire vai?Eikä toi eturengas tainnut olla koko ajan kosketuksessa tieheen?
No olihan mulla kiire,kotiin ja lämpimään saunaan,ja pakkohan siin oli tunnustaa et ehkä se pikkasen nousi siit töyssyst se etunen :mrgreen:
Ei polisil sitten ollut muuta sanottavaa sen jälkeen ku olin puhaltanut et kannattaa pikkasen varoa sen keulimisen kanssa tai ne ottavat kortin pois,nytt se polisi siin vaan hymyili ja toivotti hyvät saunaillat ja toivotti viel turvallista 300 metriä kotimatkaa :shock:

Ei voi ku nostaa hattua noin asialliselle polisille :shock: :!: :!: :!:
ÖÖ.

Viesti Kirjoittaja ÖÖ. »

Kiitoksia vaan reiteistä ihan mielenkiintosia pätkiä löyty.

Joo anteeks meni vähän reitit ja sanomiset solmuun. Eli ajelin Liedon kautta Piikkiöön. Olis ollu tietty fiksua jotenki ilmasta tämä päähänpisto.

Oho mukavia poliiseja, olisko aika pistää lotto?
jonkko

No hyvä et pääsit perille,kyll mä tulin siiheen tulokseen et sä jatkoit suoraan siit mist mä kääntysin oikealle,mutt kävin nytt varmuuden vuoks kattoo ettet jäännyt ennen sitä risteystä.

No "reitti" oli mitä oli ilman minkäänlaista suunitelmaa,mut olen huomannut et jos mulle annetaan vapaat kädet niin ei kestä kauan ennenkuin ollaan suolla tai metässä :mrgreen:
Sori siit,sull on vähän painavampi/matalampi vehje semmoisiin paikkoihiin vietäväksi.

Hyvin tulit perässä noil katukumeilla,taitaa olla niit harvoja kertoja kun lc4 voittaa lc8 kiihdytykses/vauhdis ku eihän sulla pitoa ollut missään vaihees :lol:
Niin ja gepsin mukaan niin kovin vauhti nois hiekkateil oli mulla 157 km/h :mrgreen:
CapoSakke
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Kiitoksia vaan hienosta ajelussta ja vetohommistaa, kelikin suosi mukavasti ja mukava tutustua toisiin kurapyörä ukkoihin.
Palataan urille taas kun olen täälläpäin.

Sakke
Liitteet
Turku 17092009 001.1.jpg
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Vastaa Viestiin