Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja Fide
Ti Helmi 04, 2025 9:06 am
Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
Aihe: mp-messut 2025
Vastaukset: 7
Luettu: 4785

Re: mp-messut 2025

Juu, kanssa pe vietin 7-8 tuntia kierrellen. Viime vuoteen verrattuna ihan prikulleen oikeastaan sama setti siellä =) Kyllä tuo ajankuluna nyt sen lippuhinnan haukkui ei sillä ja monta mukavaa tarinaa tuli esittelijöiden kanssa vaihdettua. Mutta isot näytillepanijat pelaavat selvästi varman päälle. ...
Kirjoittaja Fide
Ma Syys 23, 2024 2:35 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Ajosaappaat
Vastaukset: 4
Luettu: 5269

Re: Ajosaappaat

Mullakin Sidi Adventure 2 -saappaat kun mennään hiekkateitä tai pitkää reissua ja sitten Fox Motion crossisaapas enemmän mettäpolkuja varten. Sidin pohja ei oo jäykkä (kuten Adventure saappaissa harvoin on), joten pitkät pätkät seisten ajaessa otti aika lailla voimille. Crossisaappaat on tässä miele...
Kirjoittaja Fide
Ke Syys 11, 2024 5:21 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Kevyt kannettava päivä/viikonloppureppu joka menee myös lentolaukusta
Vastaukset: 8
Luettu: 7233

Re: Kevyt kannettava päivä/viikonloppureppu joka menee myös lentolaukusta

Lähinnä lentokäytössä mulla:
https://www.partioaitta.fi/patagonia-ma ... 5699286993

Painavammasta päästä ja kallis, mutta hyvä kantaa ja tosiaan fiksu rakenne.