Terve
Tuli ongelma kun etulevyssä on hiushalkeama ja uuttakaan ei Brembolta enää saa.
Kysymys kuuluukin, että voiko kelluvan levyn teettää jossain ja mitäköhän ateriaalia levy on? Nykyinen on kai valurautaa mutta kyllä ruostumatonkin varmaan kävisi.
Eli jos vinkkejä niin tänne.
Toiseksi vaihtoehdoksi jää sitten käyttää isompaa levyä ja adapteria että saa satulan siirrettyä, mutta siinä vaan on ongelmana (näköjään) ettei tahdo oikein löytyä kataloogia jossa olisi mittoja levyille ja keskiöille.
Voiko jarrulevyn teettää jossain?
Valvoja: Moderaattorit
- timpuktu
- Pyörä: Elefant 750
Voiko jarrulevyn teettää jossain?
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''
www.bomber.fi sivulla on ollut heppuja, jotka ovat tehneet mittojen mukaan jarrulevyjä.
- enska
- Pyörä: ei oo nyt
Itse teetätin XL:ään jokunen aika sitten,maksoi 50e.Vanhan joutui lähettämään malliksi mukaan.Keltaisessapörssissä oli ilmoitus, mut on mulla kai se numero tallessa.
CR125R -89, TS125X -87, XT550 -82, XL600R -84, XL600R -87, XR650R -03, Africa twin RD07 -95, KTM 990adv -06, KTM 950adv GO!!!!!!! -04, KTM SuperEnduro -07, Suzuki DR-Z400 -05, Yamaha Wr450f -06, KTM EXC450 -13
Re: Voiko jarrulevyn teettää jossain?
Tuohon ketjuun oli Raimo laittanut mainoksen levyn tekijästä:timpuktu kirjoitti:Terve
Tuli ongelma kun etulevyssä on hiushalkeama ja uuttakaan ei Brembolta enää saa.
Kysymys kuuluukin, että voiko kelluvan levyn teettää jossain ja mitäköhän ateriaalia levy on? Nykyinen on kai valurautaa mutta kyllä ruostumatonkin varmaan kävisi.
Eli jos vinkkejä niin tänne.
viewtopic.php?t=1428&start=45
Tuli vain mieleen, itellä ei aiheesta kokemuksia.
- SS
- Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
Re: Voiko jarrulevyn teettää jossain?
[quote="timpuktu"]
Tuli ongelma kun etulevyssä on hiushalkeama ja uuttakaan ei Brembolta enää saa. quote]
Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta onko varmasti hiusmurtuma?
Aikoinaan vanhassa -piip- pyörässä oli tuuletetut levyt, ja erehdyin luulemaan levyssä olevaa kulumisrajamerkkiviivaa joka kulkee kaarevasti keskiöstä ulos ( tosi hento) hiusmurtumaksi, kunnes mua valistettiin asiassa...
Tuli ongelma kun etulevyssä on hiushalkeama ja uuttakaan ei Brembolta enää saa. quote]
Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta onko varmasti hiusmurtuma?
Aikoinaan vanhassa -piip- pyörässä oli tuuletetut levyt, ja erehdyin luulemaan levyssä olevaa kulumisrajamerkkiviivaa joka kulkee kaarevasti keskiöstä ulos ( tosi hento) hiusmurtumaksi, kunnes mua valistettiin asiassa...