GS-meeting 2008
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
GS-meeting 2008
Kävin tänään tossa Kuvalla päiväkahvilla ihastelemassa uutta Hayabusaa,oli jo näytillä,on siinä edelleenkin sexikkäät muodot ja B-Kingikin siellä oli näytillä.Sillä ajoasennolla,akselivälillä ja tehoilla bomberilaite numero yksi,päsispä vaan kokeileen.
Mutta asiaan.Timo kysyi minulta(olemme tuttuja jo 20v ajan)ensi kesän gessu-kokoontumisesta.Onko sitä aikeissa järjestää,missä ja milloin.Hän sanoi,että jos se täällä lähiseudulla järjestettäisiin ja aika hyvissä ajoin lyötäisiin lukkoon hän hommaisi sinne tuon 800 gessun koeajoon ja sokerina pohjalla myös tuon 450:n gessun,tai miksi sitä nyt kutsutaankin.Pohdimme yhdessä,että tuo entinen Hankamotelli,nyk. kait Revontulimotelli nimeltään olisi hyvä paikka.Siinä olisi Liepeen crossirata lähellä,missä voisi koeajaa sitä nelipuolikasta ja sit hyviä pikkuteitä ajeluita varten,vaikka kuinka paljon.Miten olisi,viime vuoden järjestäjä´?Minä voisin tänä vuonna tarjota apua parhaani mukaan aiheessa.Kommentteja kaivataan kessukuskeilta.
Mutta asiaan.Timo kysyi minulta(olemme tuttuja jo 20v ajan)ensi kesän gessu-kokoontumisesta.Onko sitä aikeissa järjestää,missä ja milloin.Hän sanoi,että jos se täällä lähiseudulla järjestettäisiin ja aika hyvissä ajoin lyötäisiin lukkoon hän hommaisi sinne tuon 800 gessun koeajoon ja sokerina pohjalla myös tuon 450:n gessun,tai miksi sitä nyt kutsutaankin.Pohdimme yhdessä,että tuo entinen Hankamotelli,nyk. kait Revontulimotelli nimeltään olisi hyvä paikka.Siinä olisi Liepeen crossirata lähellä,missä voisi koeajaa sitä nelipuolikasta ja sit hyviä pikkuteitä ajeluita varten,vaikka kuinka paljon.Miten olisi,viime vuoden järjestäjä´?Minä voisin tänä vuonna tarjota apua parhaani mukaan aiheessa.Kommentteja kaivataan kessukuskeilta.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Re: GS-meeting 2008
Kyllähän se BMW Meeting 2008 pitää järjestää.gixxerman kirjoitti:Miten olisi,viime vuoden järjestäjä´?Minä voisin tänä vuonna tarjota apua parhaani mukaan aiheessa.Kommentteja kaivataan kessukuskeilta.
Olen alustavasti varannut saman paikan kesäkuun 6.-8.6.2008.
Koska toi Kitee on vain kaksi viikkoa aikaisemmin, on aikaa varmaan syytä muuttaa ja ehkä paikkaakin.
Toi Motelli Revontuli olisi varmaan hyvää vaihtelua.
Mielestäni tapahtuman tulisi olla kesäkuussa kuitenkin.
Heinäkuu on lomia ja ulkomaan matkoja varten ja muitakin MP-tapahtumia on silloin vaikka kuinka paljon. Elokuussa on jo pimeää.
Olisiko 13.-15.6 sopiva aika. Viikko ennen Juhannusta.
Mitä mieltä olette?
Kiitos Gixxerman avuntarjoamisesta. Otan yhteyttä sinuun.
Pekka
-
Timo Kalkkila
- Pyörä: Honda CRF1100L
Minusta tuo elokuu ei välttämättä ole paha, koska ei silloin nyt sentään aivan pimeää ole. Harva nyt jaksaa yömyöhään pörrätä. Kesäkuu kun on aina aivan täysi kaikkea toimintaa, joka sitten tuntuu lakkaavan kuin veitsellä leikaten heinäkuuhun.
Mieluusti voisi varoa, ettei mene KKKK:n kanssa päällekkäin.
Timo
Mieluusti voisi varoa, ettei mene KKKK:n kanssa päällekkäin.
Timo
PekkaPekkavee kirjoitti:Toihan se Kuva viime vuonnakin pyöriä koeajoon. Mä olin sopinut sen kanssa.RTJ kirjoitti:Terve
Että juteltu maahantuojan edustajan kanssa ja järjestellään kokoontumisia. Haiskahtaa P**kalta.
Riku
Ei se viimeksi ollut mikään ongelma.
Pekka
![]()
![]()
Tarkoitin sitä että jos maahantuoja alkaa järjestämään kokoontumisajoja on paska jo housuissa.
homman ideahan on se että kokoontumisen järjestää joku kolmas osapuoli =Pekkavee?
Riku
- gixxerman
Mielestäni se ei ole mitään järjestämistä vielä,jos Kuva sinne pyöriä tuo koeajolle.Ei Timpa paikkoja varaa,hoida asioita majoituspaikan kanssa,eikä ajoreittejä suunnittele.Kyllä se jää omille hartioille.Kaikkihan tosin perustuu vapaaehtoisuuteen,joten jos jonkun mielestä haiskahtaa kaupalliselle tuo homma,voi aina jättää tulematta.Vai onko vaan niin,että muiden merkkien edustajat eivät tarjoa tuollaisia juttuja
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- Ossy-57
- Pyörä: BMW R1100gs, BMW R100, DR 350
Mitä ihmeen pahaa on siinä että maahantuoja tuo johonkin kokoontumiseen pyöriä koeajettavaksi? Tai vaikka järjestäisi ja rahoittaisi koko homman? Sehän normaalia liiketoiminnan tukemista eikä velvoita ketään marssimaan puotiin ostamaan uutta pyörää. Saattaa toki aiheuttaa kipinän siihenkin, mutta silloinhan kysyntä ja tarjonta ovat kohdanneet. Osoittaa vain mielestäni sen että kauppiaalla on kiinnostusta asiakaskannan laajentamiseen, en näe siinä mitään negatiivista. Voisin kyllä koeajaa kottarisenkin samassa paikassa.
Internet on nykypäivän raamattu, keskustelupalstoilta löydät aina haluamasi vastauksen...
- gixxerman
No,itse olen vain tyytyväinen,että ko.liike on halukas tänäkin vuonna tuoman vehkeitä sinne koeajoon ja vieläpä itse ehdotti sitä.Toisaalta minua ihmetyttää,miksi joku vetäisi herneen nenään siitä,että meetingissä on aiheeseen liittyviä moottoripyöriä koeajossa,sehän on vain mielenkiintoista ja voi houkutella jonkun paikanpäälle,joka ei ehkä muuten tulisi .