-Veijo-
Sänkicross Saarikylissä 10.10.2004
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Sänkicross Saarikylissä 10.10.2004
Saarikylien sänkicross onkin sunnuntaina, eikä lauantaina kuten ensin virheellisesti ilmoitin. Itse en pääse osallistumaan tai seuraamaan tapahtumaa, koska olen tuolloin Ruotsinpyhtäällä hoitamassa yhden mp-kerhon vastuutehtäviä 
-Veijo-
-Veijo-
Re: Sänkicross Saarikylissä 10.10.2004
[quote="Veijo"]Saarikylien sänkicross onkin sunnuntaina, eikä lauantaina kuten ensin virheellisesti ilmoitin. Itse en pääse osallistumaan tai seuraamaan tapahtumaa, koska olen tuolloin Ruotsinpyhtäällä hoitamassa
Olikohan meillä risteävät ajolinjat?
Ruotsinpyhtään läpi sudittelin Lauantaina lännestä itään, ja Sunnuntaina 15-16 kieppeillä takaisin. Parilla pätkällä oli joku muukin käynyt ruopimassa.
Jussi
Olikohan meillä risteävät ajolinjat?
Ruotsinpyhtään läpi sudittelin Lauantaina lännestä itään, ja Sunnuntaina 15-16 kieppeillä takaisin. Parilla pätkällä oli joku muukin käynyt ruopimassa.
Jussi
Paljon mahdollista. Matkasin Tampereelta Ruotsinpyhtäälle 8.30 - 11.00 ja takaisin 15.00 - 18.00. Reittini kulki osittain samoja polkuja kuin syyspöräyksessä. Paluumatkalla tankkasin Pukaron SEO:lla.
PS. Huoltotaulolle (marras-joulukuu) on taas remppaa tiedossa. Startin vapaapyörä (eng. freewheel) päätti lopettaa toimimasta. Napista painessa startti sanoo vain "vhee...vhee...vhee"
Pitäisiköhän ostaa kokonainan "varaosa" Keski-Euroopasta
?
PS. Huoltotaulolle (marras-joulukuu) on taas remppaa tiedossa. Startin vapaapyörä (eng. freewheel) päätti lopettaa toimimasta. Napista painessa startti sanoo vain "vhee...vhee...vhee"