Sänkicross Saarikylissä 10.10.2004

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Veijo
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Sänkicross Saarikylissä 10.10.2004

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Saarikylien sänkicross onkin sunnuntaina, eikä lauantaina kuten ensin virheellisesti ilmoitin. Itse en pääse osallistumaan tai seuraamaan tapahtumaa, koska olen tuolloin Ruotsinpyhtäällä hoitamassa yhden mp-kerhon vastuutehtäviä :)

-Veijo-
Avatar
JuKe
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:24 pm

Re: Sänkicross Saarikylissä 10.10.2004

Viesti Kirjoittaja JuKe »

[quote="Veijo"]Saarikylien sänkicross onkin sunnuntaina, eikä lauantaina kuten ensin virheellisesti ilmoitin. Itse en pääse osallistumaan tai seuraamaan tapahtumaa, koska olen tuolloin Ruotsinpyhtäällä hoitamassa

Olikohan meillä risteävät ajolinjat?
Ruotsinpyhtään läpi sudittelin Lauantaina lännestä itään, ja Sunnuntaina 15-16 kieppeillä takaisin. Parilla pätkällä oli joku muukin käynyt ruopimassa.

Jussi
Avatar
Veijo
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Paljon mahdollista. Matkasin Tampereelta Ruotsinpyhtäälle 8.30 - 11.00 ja takaisin 15.00 - 18.00. Reittini kulki osittain samoja polkuja kuin syyspöräyksessä. Paluumatkalla tankkasin Pukaron SEO:lla.

PS. Huoltotaulolle (marras-joulukuu) on taas remppaa tiedossa. Startin vapaapyörä (eng. freewheel) päätti lopettaa toimimasta. Napista painessa startti sanoo vain "vhee...vhee...vhee" :( Pitäisiköhän ostaa kokonainan "varaosa" Keski-Euroopasta ;) ?
Vastaa Viestiin