Mitä öljyä?
Valvoja: Moderaattorit
Mitä öljyä?
Mitä öljyä ootte käyttänyt ,pyörä ois ktm lc4 620sc -99!
Mulla on LC-4:ssa Motorexin KTM Racing 4T SAE 20W/60, hyvin on pelannut, hieman hinnakasta litkua vain on.
Monella on ollut esim. Belrayn öljyjä, Thumperia olen itsekkin kokeillut, myös on exl on ollut käytössä ko valmistajalta ja hyvää tavaraa sekin...
Toiset ovat käyttäneet mobil delvac:iakin tai vaikka ja mitä.
Monella on ollut esim. Belrayn öljyjä, Thumperia olen itsekkin kokeillut, myös on exl on ollut käytössä ko valmistajalta ja hyvää tavaraa sekin...
Toiset ovat käyttäneet mobil delvac:iakin tai vaikka ja mitä.
antti
- MarkoV
- Pyörä: Husqvarna FE 350 -15
Re: Mitä öljyä?
Itse käytin 660 SMC:ssä Belrayn EXP:tä. Tuota ne jossakin huollossakin sinne lykkäävät.Jäppä76 kirjoitti:Mitä öljyä ootte käyttänyt ,pyörä ois ktm lc4 620sc -99!
Marko
Pessimisti ei pety!
Marko & Husqvarna FE 350 -15
Marko & Husqvarna FE 350 -15
Aikanaan käytin silloisen maahantuojan RacingBiken suosittamaa semisynteettistä Shell VSX 10W-40:ää. Ei kuulemma ollut ihan paras vaihtoehto täyssynteettinen, vaikka itse sitä ehdottelin.
Ja kun KTM vaihtoi öljysponssia siirryin taas RacingBiken suosituksesta käyttämään Motorex Formula 4T SAE 10W/40:ää, puolisynteettinen sekin.
Molemmat ovat toimineet moitteitta ympärivuotisessa käytössä. Vaihtoväli 25 h ja molemmat suodattimet joka kerta.
Ja kun KTM vaihtoi öljysponssia siirryin taas RacingBiken suosituksesta käyttämään Motorex Formula 4T SAE 10W/40:ää, puolisynteettinen sekin.
Molemmat ovat toimineet moitteitta ympärivuotisessa käytössä. Vaihtoväli 25 h ja molemmat suodattimet joka kerta.