Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Pe Touko 24, 2019 1:53 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Uusia Jammuja
ViestiLähetetty: Ma Syys 10, 2007 8:20 pm 
Avatar

Liittynyt: To Syys 22, 2005 9:50 am
Viestit: 1129
Paikkakunta: Tampere
http://www.yamaha-motor.fi/products/mot ... xt660z.jsp

tämä ja muita.. :D

Edit:

Ehtipä Heikki ensin... :lol:

_________________
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 10, 2007 8:30 pm 

Liittynyt: La Huhti 21, 2007 4:45 pm
Viestit: 249
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: Harkinnassa.
Samanhenkistä SuperTenereä odotellessa...

_________________
A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 10, 2007 9:50 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Viestit: 3104
Paikkakunta: Tornio
Pyörä: KTM690R/SM
Mikähän tässä XT660Z:ssa on erilaista kuin XT660R:ssä?

edit: no ulkonäkö tietenkin, mutta muuten?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 10, 2007 9:58 pm 

Liittynyt: To Joulu 30, 2004 8:19 pm
Viestit: 870
Paikkakunta: Turku
Pyörä: -
Pasi kirjoitti:
Mikähän tässä XT660Z:ssa on erilaista kuin XT660R:ssä?


Tankki ja jarrut. Joustoissa ja maavarassakin jotain nimellistä eroa.

_________________
- jani


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 10, 2007 10:32 pm 
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 8:17 am
Viestit: 1240
Paikkakunta: Oulunsalo
Pyörä: BMW R1150GS / Honda XR400R
Myös pakoputki on vedetty järkevämmin kuin perus XT660:ssä. Mahtavaa, upeaa kun tulee näitä matkaenduroita lisää, ja Jaappanilaiselta merkiltä. Honda, Suiza ja Kawa; Herätys!!

Jos itävaltalainen ei ole vaihtoehto, niin sitten voi hankkia tämän italialaisen ??

ps. Voi kun olisi se i-hana sinikeltainen värityskin tarjolla :)

_________________
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 10, 2007 10:51 pm 

Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 7:32 pm
Viestit: 149
Paikkakunta: Hki
Toihan on mielenkiintoinen peli, mitäs tuumaatte?

http://www.yamaha-motor.fi/products/mot ... w=overview

Oiskohan toi sellainen pitkällä huoltovälillä oleva enska joka on vielä suht. kevytkin 126kg

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 10, 2007 11:14 pm 
Avatar

Liittynyt: La Touko 05, 2007 10:07 pm
Viestit: 25
Paikkakunta: Rankkula
Pyörä: Gary Fisher Cake 1
Ron Jeremy kirjoitti:
Toihan on mielenkiintoinen peli, mitäs tuumaatte?

http://www.yamaha-motor.fi/products/mot ... w=overview

Oiskohan toi sellainen pitkällä huoltovälillä oleva enska joka on vielä suht. kevytkin 126kg


Mulla on ollut nyt vähän aikaa 2003-mallinen tollanen ja möhköihin ei oo paluuta. Huoltovälit on lyhyet (1000km/5 kisaa), mutta kun tuolla ei kuitenkaan ole mitään järkeä asfaltilla jurnuttaa niin aika paljon se on kuitenkin hikitunneissa. Spooria, krossirataa, peltoa, mitä nyt laillista maastoa ajamaan pääsee tolla tulee vedeltyä. Kilvissä on, tosin kylille ei viitti lähteä kun ei ole mitään hiluja kiinni.

Kyllä se suohon uppoaa (kun ei osaa vetää plaanissa niinku speelmannit), mutta nousee dekadin helpommin kuin matkamöhkö. Alusta kestää paljon enemmän runtua ja vauhtia.

Suomalaisesta www.offroadpro.net löytyy aika paljon läppää näistä ja vastaavista.

_________________
T: Antti
--
Rankkulan puistoenskaklupi - toistaiseksi mennään kauramoottorilla


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 11, 2007 3:13 am 
Avatar

Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 2:31 pm
Viestit: 516
Paikkakunta: Päijät-Häme
Pyörä: Ural 650 -93, Dnepr MT-11, AT RD07 Rally
anttiv kirjoitti:
Ron Jeremy kirjoitti:
Toihan on mielenkiintoinen peli, mitäs tuumaatte?

http://www.yamaha-motor.fi/products/mot ... w=overview

Oiskohan toi sellainen pitkällä huoltovälillä oleva enska joka on vielä suht. kevytkin 126kg


Mulla on ollut nyt vähän aikaa 2003-mallinen tollanen ja möhköihin ei oo paluuta. Huoltovälit on lyhyet (1000km/5 kisaa), mutta kun tuolla ei kuitenkaan ole mitään järkeä asfaltilla jurnuttaa niin aika paljon se on kuitenkin hikitunneissa. Spooria, krossirataa, peltoa, mitä nyt laillista maastoa ajamaan pääsee tolla tulee vedeltyä. Kilvissä on, tosin kylille ei viitti lähteä kun ei ole mitään hiluja kiinni.


Kyllä se suohon uppoaa (kun ei osaa vetää plaanissa niinku speelmannit), mutta nousee dekadin helpommin kuin matkamöhkö. Alusta kestää paljon enemmän runtua ja vauhtia.

Suomalaisesta www.offroadpro.net löytyy aika paljon läppää näistä ja vastaavista.


Huom! Toi ei ole sama vehje kun puhdas kisaenska wr 250 f.. huomaa perässä R. On suunniteltu myös katukäyttöä silmälläpitäen, joten huoltovälikin on varmasti otettu huomioon moottoria suunniteltaessa. :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 11, 2007 8:53 am 

Liittynyt: To Loka 14, 2004 6:00 pm
Viestit: 788
Paikkakunta: Valkeala
Pyörä: Pole Taiga
mti kirjoitti:
anttiv kirjoitti:
Ron Jeremy kirjoitti:
Toihan on mielenkiintoinen peli, mitäs tuumaatte?

http://www.yamaha-motor.fi/products/mot ... w=overview

Oiskohan toi sellainen pitkällä huoltovälillä oleva enska joka on vielä suht. kevytkin 126kg


Mulla on ollut nyt vähän aikaa 2003-mallinen tollanen ja möhköihin ei oo paluuta. Huoltovälit on lyhyet (1000km/5 kisaa), mutta kun tuolla ei kuitenkaan ole mitään järkeä asfaltilla jurnuttaa niin aika paljon se on kuitenkin hikitunneissa. Spooria, krossirataa, peltoa, mitä nyt laillista maastoa ajamaan pääsee tolla tulee vedeltyä. Kilvissä on, tosin kylille ei viitti lähteä kun ei ole mitään hiluja kiinni.


Kyllä se suohon uppoaa (kun ei osaa vetää plaanissa niinku speelmannit), mutta nousee dekadin helpommin kuin matkamöhkö. Alusta kestää paljon enemmän runtua ja vauhtia.

Suomalaisesta www.offroadpro.net löytyy aika paljon läppää näistä ja vastaavista.


Huom! Toi ei ole sama vehje kun puhdas kisaenska wr 250 f.. huomaa perässä R. On suunniteltu myös katukäyttöä silmälläpitäen, joten huoltovälikin on varmasti otettu huomioon moottoria suunniteltaessa. :wink:


Olisi varmaan kuitenkin kannattanut tehdä tuo siitä 450-kuutioisesta. Kaksipuolikas on liian pieni mukavaan soratieajeluun.

Tenerestä pistää itseäni silmään erityisesti kaksi seikkaa, 17-tuumainen takarengas ja vaatimaton 183 kilon kuivapaino.

Nykyäänhän tosin alkaa olla jo oikeastikin karkeita renkaita myös 17-tuumaisina, ainakin Mitaksen C-02:sta saa mutta silti ihmetyttää tuo valittu koko, kun mainoksessa luodaan mielikuvaa vaikka minkälaisista seikkailuista kestopäällysteen tuolla puolen. Sillä kai 18-tuumaisinakin löytyy samat katuenskarenkaat kuin 17-tuumaisina..?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: WR250R
ViestiLähetetty: Ti Syys 11, 2007 8:57 am 
Avatar

Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Viestit: 3104
Paikkakunta: Tornio
Pyörä: KTM690R/SM
mti kirjoitti:
Huom! Toi ei ole sama vehje kun puhdas kisaenska wr 250 f.. huomaa perässä R. On suunniteltu myös katukäyttöä silmälläpitäen, joten huoltovälikin on varmasti otettu huomioon moottoria suunniteltaessa. :wink:


Minusta tuo vaikuttaa lähinnä ruiskulla kuristetulta kisaenskalta. On syytä epäillä, onko huoltovälit sen kummemmat. Huoltokirjassa voi olla mutta onko oikeasti. En usko että WR250R tulee olemaan myyntimenestys: offroad-ajoon välttää kuristamatonkin versio ja makkaranpaistoendurossa auttamattoman pieni (mm. tankki, huoltovälit, huippunopeus...).

Mun näkemyksen mukaan tämä on tuotu markkinoille syystä että WR250F ja WR450F ei enää saa valkokilvellä.


Viimeksi muokannut Pasi päivämäärä Ti Syys 11, 2007 9:01 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: XT660Z
ViestiLähetetty: Ti Syys 11, 2007 9:00 am 
Avatar

Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Viestit: 3104
Paikkakunta: Tornio
Pyörä: KTM690R/SM
Ande749 kirjoitti:
Tenerestä pistää itseäni silmään erityisesti kaksi seikkaa, 17-tuumainen takarengas ja vaatimaton 183 kilon kuivapaino.

Nykyäänhän tosin alkaa olla jo oikeastikin karkeita renkaita myös 17-tuumaisina, ainakin Mitaksen C-02:sta saa mutta silti ihmetyttää tuo valittu koko, kun mainoksessa luodaan mielikuvaa vaikka minkälaisista seikkailuista kestopäällysteen tuolla puolen. Sillä kai 18-tuumaisinakin löytyy samat katuenskarenkaat kuin 17-tuumaisina..?


Tuommonen siitä tulee kun kopioi vanhan R-mallin ja vähän modaa siihen erilaista ulkonäköä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Uusia Jammuja
ViestiLähetetty: Ti Syys 11, 2007 11:40 am 
Avatar

Liittynyt: La Loka 02, 2004 9:15 am
Viestit: 629
Paikkakunta: Jakarta
Pyörä: Kaik' o mänt
JIIÄSSÄ kirjoitti:
http://www.yamaha-motor.fi/products/motorcycles/adventure/xt660z.jsp

JOS ei jo olisi Kerttulia ja JOS ei tarvitsisi ajella kaksi päällä, niin siinähän se olisi... :)

Tuskin kannattaa odotella henkeä pidätellen Supertenere Mk II:ta, eikä sille välttämättä löytyisi yhtä hyvää markkinarakoakaan, kuin tälle yksipyttypatpattimelle. Rehellinen kohtuuhalvalla tehty reissumoto, josta pikkuviilailuilla saisi varmasti mukavan reissukaverin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 11, 2007 1:34 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 8:45 am
Viestit: 1610
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: none
Terve

Nyt alkaa näyttämään hyvältä. Joutuukohan vaihtamaan keväällä yamaha-leiriin.


Riku

_________________
Honda XL600V -> kTm 640 Adv -> kTm 990 Adv -> none


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 11, 2007 1:44 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Touko 22, 2005 7:29 pm
Viestit: 1029
Paikkakunta: kokkola
Pyörä: GS / XRV750
nyt myös JAK " joutuu " laittamaan kotarin lihoiksi. kun tuo uusi tenere saapuu markkinoille. http://www.youtube.com/watch?v=FSD18UJZFkc


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 11, 2007 1:46 pm 

Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
Viestit: 1142
Paikkakunta: Haukipudas
Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
Hienoa tosiaan että ensi kevääksi tulee uusia adv-tyyppisiä malleja, jammuhan tuli ihan puskista tässä 690 adv odottelussa :) (joka alkaa vaikuttaa kyllä ensi vuodeksi pahasti turhalta :(.

Veikkaan inhorealistisesti kyllä että tuossa tulee olemaan harmillisen halpa/heikko alusta. Kapian näköset on teleskoopit ja no, takapäästä ei ota selvää vielä.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com