Kevätretki "Rieska" Hämeessä 18.-20.5.2007

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Kevätretki "Rieska" Hämeessä 18.-20.5.2007

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Tervehdys Etelä-Suomen sorasurauttelijat!

Tässä nyt ennakkotietoa ensi kevään yhteisestä ajoretkestä. Teemme viikonlopun mittaisen kevätretken Hämeen sorateille. Ajankohta on 18.-20.5.2007. Tukikohdaksi olen varannut Rieskan tukkikämpän Lammilta, lisätietoja osoitteessa http://www.villipohjola.fi/item.asp?Section=10&Item=116. Mukaan pääsee kaksikymmentä sorateille soveltuvalla moottoripyörällä ajavaa motoristia. Voit osallistua retkelle, vaikka sinulla ei vielä paljoa kokemusta soratieajosta olisikaan.

Muodostamme kolme ajoporukkaa:
1) matkaendurot 1 (nopea)
2) matkaendurot 2
3) supermotot + muut sileärenkaiset.

Ajelemme noin 50 km säteellä tukkikämpästä löytyviä reittejä käyden välillä syömässä. Tavoitteeni on tehdä lauantaille noin 300-400 km:n lenkki ja sunnuntaina voisimme surautella yhdessä noin 100-200 km ennen kotimatkaa. Reittien suunnitteluun on apu tervetullutta. Jos reittien teko kiinnostaa sinua, niin ota minuun yhteyttä. Myös ryhmiin 1 ja 2 tarvitaan vetäjät. Johdan itse supermotoporukkaa.

Kustannukset jaetaan tasan osallistujien kesken. Majoitus maksaa 16 e/hlö (320e/20hlö). Paikalle voi saapua jo perjantaina. Hinta on sama olet kämpällä sitten yhden tai kaksi yötä.

Alustava aikataulu on:
pe 18.5.
14.00 kämppä aukeaa
18.00 sauna
22.00 hiljaisuus

la 19.5.
07.00 herätys
08.00 aamupala
10.00 lähtö ajoretkelle
17.00 paluu kämpälle
18.00 sauna + vapaata seurustelua

su 20.5.
07.00 herätys
08.00 aamupala
08.30 (kämpän siivous ellei saada ostettua)
09.00 surauttelua seudun sorateillä
12.00 varusteiden haku kämpältä
12.00 paluu kotiin

Huomioitavaa!
1) Seudulla liikkuu muitakin, mm. retkeilijöitä, nopeudet ja ajolinjat on sovitettava sen mukaisesti - mutkan takaa voi tulla joku vastaan!
2) Käytetään vain teitä, maastossa ei ajeta. Eikä teitä ruovitella kynnöspelloksi, koska on kevät eikä syksy.
3) Viinaputelit on syytä jättää kotiin. Tämä on ajoretki, eikä alkoholin turruttamana ajamista tule mitään, vaikka veressä ei enää promilleja olisikaan. Saunaoluet on ok, mutta ei niitäkään litratolkulla tarvita, ellei sitten tarjoa minulle ja muille kavereille :wink:
4) Tässä joitakin ryhmäajo-ohjeita:
- Kulje oman ryhmäsi reittiä.
- Odota risteyksessä, tai muuten epäselvässä paikassa, takana tulijaa varmistaaksesi, että hän on havainnut uuden suunnan.
- Ongelmatapauksessa jää paikallesi odottamaa. Edellä menneet palaavan hetken kuluttua luoksesi. Voit lisäksi lähettää tekstiviestin ryhmänjohtajalle.
- Aja tien oikeata reunaa, äläkä leikkaa pimeitä kaarteita.
- Jos irrottaudut ryhmästä, niin kerro siitä ryhmän vetäjälle (esim. tekstivistillä) ja takana olevalle kaverillesi.
- Käytä kaukovalovilkkua, äänimerkkiä ja suuntavilkkua ilmoittaaksesi kavereillesi, että sinulla on jotain asiaa.
- Varoita kavereitasi edessä olevasta vaarasta tai muusta hidastamista vaativasta syystä nostamalla vasen käsivartesi kokonaan ylös.

Ilmottautuminen on alkanut!
Tässä lista ilmoittautuneista.

Veijo 040-7092703
Viimeksi muokannut Veijo, Ti Loka 24, 2006 9:31 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Veijo

Ilmottautuminen on nyt alkanut!

Lähetä minulle tämän foorumin kautta yksityisviesti (ei puhelinilmottautumisia, kiitos!).

Kirjoita otsikkoon "Rieska 2007" ja viestiin seuraava tiedot:
- nimesi
- osoitteesi
- matkapuhelinnumerosi
- moottoripyöräsi merkki ja malli
- mihin ryhmään haluat (enduro 1, 2 tai supermoto)
- tuletko majapaikaan jo perjantaina
- voisitko toimia ryhmän vetäjänä.

Lisään ilmoittatuneet tähän listaan. Retkelle pääsee kaksikymmentä (20) motoristia, sijat 21. eteenpäin ovat jonopaikkoja.

Maksa osuutesi majoituksesta 16 euroa tilille 800027-55060943, eräpäivä on 26.2.2007. Merkitse saajaksi Änäkäinen Veijo ja viestikenttään: Rieska 2007, osallistujanumerosi ja nimesi.

Maksamattomat paikat vapautuvat eräpäivän jälkeen uudelleen jakoon. Aikaisemminkin saa toki maksaa, koska olen itse jo maksanut varausmaksuna osan kämpän vuokrasta Ja huomaathan, että voit tulla paikalle jo perjantaina.

-Veijo-
Viimeksi muokannut Veijo, Pe Loka 27, 2006 11:34 am. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Veijo

Hei,

Muutin tuota ilmoittautumissysteemiä siten, että en erikseen lähetä kuittausviestiä, vaan lisään osallistujat pelkästään listalle. Avasin tapahtumien järjestämistä varten oman tilin. Tilinumero ja maksuohjeet näkyvät tämän säikeen aikaisemassa viestissä. Käyttäkää mieluiten tätä tilinumeroa YV:ssä lähettämäni tilin sijaan.

-Veijo-
Veijo

:oops: Näinkin yksinkertainen asia tuottaa insinöörille vaikeuksia. Valitettavasti minulta meni pari Vesaa ja pyörät BMW ja Suzuki sekaisin. Korjasin tuota osallistujien listaa. Ensimmäinen varasijakin on nyt valloitettu.

-Veijo-
vkoivu
Pyörä: pyörät myyty

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

Veijo kirjoitti:Hei,

Muutin tuota ilmoittautumissysteemiä siten, että en erikseen lähetä kuittausviestiä, vaan lisään osallistujat pelkästään listalle. Avasin tapahtumien järjestämistä varten oman tilin. Tilinumero ja maksuohjeet näkyvät tämän säikeen aikaisemassa viestissä. Käyttäkää mieluiten tätä tilinumeroa YV:ssä lähettämäni tilin sijaan.

-Veijo-
Mä pahoin pelkään, että ennen vuodenvaihdetta vepa on jo perustanu ajelua varten Ry:n, tehnyt muutaman uuden metsäautotien, piirrättänyt karttakeskuksesta uuden kartan, tehnyt kaaviokuvat kuka nukkuu missäkin nurkassa ja vaihtanut DRZ:n kyykkyyn. :wink:
Veijo

vkoivu kirjoitti:
Veijo kirjoitti:Hei,

-Veijo-
Mä pahoin pelkään, että ennen vuodenvaihdetta vepa on jo perustanu ajelua varten Ry:n, tehnyt muutaman uuden metsäautotien, piirrättänyt karttakeskuksesta uuden kartan, tehnyt kaaviokuvat kuka nukkuu missäkin nurkassa ja vaihtanut DRZ:n kyykkyyn. :wink:
Kyykky :P Jos minä nyt kerran olen hairahtanut velipojan katupyörään, niin ei se tarkoita, että tekisin saman toisen kerran 8) Perustin tilin ihan sen takia, että pysyy ry:n ja minun rahat toisistaan paremmin erillään. Uusia uria en voi tehdä, koska maastoliikennelaki kieltää sen :D DRZ:n voisin vaihtaa, mutta ei ole rahaa uuteen keittiöön eikä muihinkaan leikkikaluihin. Elämä on, miten se nyt sitten sanottiikaan... Tämä reissujen järjestäminen antaa mahdollisuuden kokeilla erilaisia juttuja ja säätää asiat sitten kohdalleen, tai pieleen. Kippis! Tulin juuri saunasta, ja opiskelijana kulautan tuosta hieman olutta. CU AGN SN ES 73 DE VEIJO.
vkoivu
Pyörä: pyörät myyty

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

Veijo kirjoitti: Kyykky :P Jos minä nyt kerran olen hairahtanut velipojan katupyörään, niin ei se tarkoita, että tekisin saman toisen kerran 8) Perustin tilin ihan sen takia, että pysyy ry:n ja minun rahat toisistaan paremmin erillään. Uusia uria en voi tehdä, koska maastoliikennelaki kieltää sen :D DRZ:n voisin vaihtaa, mutta ei ole rahaa uuteen keittiöön eikä muihinkaan leikkikaluihin. Elämä on, miten se nyt sitten sanottiikaan... Tämä reissujen järjestäminen antaa mahdollisuuden kokeilla erilaisia juttuja ja säätää asiat sitten kohdalleen, tai pieleen. Kippis! Tulin juuri saunasta, ja opiskelijana kulautan tuosta hieman olutta. CU AGN SN ES 73 DE VEIJO.
Jännityksellä jään odottaa mitä tuleman pitää. Kannattaa varmaan ottaa peruutuspaikka jonoon niin paljon porukkaaa kuin vain mahdollista. Puolta vuotta etukäteen sovittuun juttuun voi monelle tulla esteitä 'viime metreillä'.

...mä kulauttelen vaa vissyä ja lasken tunteja milloin saan kipsin pois. Tällä hetkellä tarkka aika on -9h. Suihkussakaan en viitsinyt tänään käydä, jotta huomenna nauttisin vielä enemmän saunomisesta. 6 viikkoa ilman saunaa on kai pisin aika mitä oon milloinkaan viettänyt.
Veijo

vkoivu kirjoitti:
Veijo kirjoitti: Kyykky :P Jos minä nyt kerran olen hairahtanut velipojan katupyörään, niin ei se tarkoita, että tekisin saman toisen kerran 8) Perustin tilin ihan sen takia, että pysyy ry:n ja minun rahat toisistaan paremmin erillään. Uusia uria en voi tehdä, koska maastoliikennelaki kieltää sen :D DRZ:n voisin vaihtaa, mutta ei ole rahaa uuteen keittiöön eikä muihinkaan leikkikaluihin. Elämä on, miten se nyt sitten sanottiikaan... Tämä reissujen järjestäminen antaa mahdollisuuden kokeilla erilaisia juttuja ja säätää asiat sitten kohdalleen, tai pieleen. Kippis! Tulin juuri saunasta, ja opiskelijana kulautan tuosta hieman olutta. CU AGN SN ES 73 DE VEIJO.
Jännityksellä jään odottaa mitä tuleman pitää. Kannattaa varmaan ottaa peruutuspaikka jonoon niin paljon porukkaaa kuin vain mahdollista. Puolta vuotta etukäteen sovittuun juttuun voi monelle tulla esteitä 'viime metreillä'.

...mä kulauttelen vaa vissyä ja lasken tunteja milloin saan kipsin pois. Tällä hetkellä tarkka aika on -9h. Suihkussakaan en viitsinyt tänään käydä, jotta huomenna nauttisin vielä enemmän saunomisesta. 6 viikkoa ilman saunaa on kai pisin aika mitä oon milloinkaan viettänyt.
Joo, jonoon kannattaa ilmoittautua, tai tullee mulle, tai siis muille osallistujille kalliimaksi :D

Enduropöräys otti sitten sen verran koville, että ihan valoshommiin jouduttiin. Kevääksi käsi onkin sitten kuntoutunut, joten voimme sen viedä vaikkapa Siperiaan.

-Veijo-
jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Jo,elikkä tulisin kanssa siihen joss mahtuu mukaan listaan,vielä ku ei tiedä mitään noist aikatauluist misä olen milloinkin?
Mutta halut olis kovat ja luulisin et aikataulu sopisi mulle,porukkaahan siin on jo tarpeeks mutta jonotuslistalle ilmoittaisin itteni nytt.
Mites muuten se maksu homma sitten ku kestää vissin aika kauan ennen kuin viimeiset potenttiaaliset peruttajat tietää ehtiikö/mahtuuko mukaan?pistätkö vaikka vistin tai jotain sit jossain vaihees kun on enemmän tietoa siitä ketkä kaikki on menossa ja mahdollisista peruntumisista.
Ja ryhmä olisi 2.

Kiitokset etukäteen.
Jonkko 0400745329
Veijo

jonkko kirjoitti:Jo,elikkä tulisin kanssa siihen joss mahtuu mukaan listaan,vielä ku ei tiedä mitään noist aikatauluist misä olen milloinkin?
Mutta halut olis kovat ja luulisin et aikataulu sopisi mulle,porukkaahan siin on jo tarpeeks mutta jonotuslistalle ilmoittaisin itteni nytt.
Mites muuten se maksu homma sitten ku kestää vissin aika kauan ennen kuin viimeiset potenttiaaliset peruttajat tietää ehtiikö/mahtuuko mukaan?pistätkö vaikka vistin tai jotain sit jossain vaihees kun on enemmän tietoa siitä ketkä kaikki on menossa ja mahdollisista peruntumisista.
Ja ryhmä olisi 2.

Kiitokset etukäteen.
Jonkko 0400745329
Ohjeet ilmoittautumiseen, maksamiseen ja jonotuspaikkojen vapautumiseen on kerrottu aikaisemmin tässä säikeessä.

Veijo
Sergei

Viesti Kirjoittaja Sergei »

Multa vapautuu yksi paikka, meen seuraavana viikonloppuna AT-tapaamiseen.
-Sergei-
-Sergei-
Veijo

Sergei kirjoitti:Multa vapautuu yksi paikka, meen seuraavana viikonloppuna AT-tapaamiseen.
-Sergei-
Ok, mikan pääsee ensimmäiseltä varapaikalta mukaan :)

-Veijo-
Veijo

Majoitusmaksun eräpäivä lähestyy!

Terve!

Huomioikaa, että maksun eräpäivä 26.2.2007 lähestyy. Varmistaaksesi itsellesi paikan kevätretkeltä suorita maksu tilille 800027-55060943. Kyseisen päivän jälkeen maksamattomat paikat vapautuvat varasijoilla oleville.

-Veijo
MP@
Pyörä: KTM990 -13

Viesti Kirjoittaja MP@ »

1-ryhmässä on tunkua tuossa maksaneet kohdassa...
ei kai mun mopotin aiheuta paineita.... :lol:
Seppo Honkanen
Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R

Viesti Kirjoittaja Seppo Honkanen »

Höpö höpö! Maksoin eilen Adventuremiesten ilmoittautumiset, joten turha luulo 8) Lupaan ajaa Adventuren samoista paikoista kuin sinä SE:n :wink:

T. Sepi
Vastaa Viestiin