KLX450R
edit: mieki osasin tehä tuommosen hienomman linkin kunhan ensin kopion mallin tuosta alhaalta. Kerrankin oli hyötyä näistä mode-kaluunoista
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Tämä vaikuttaa mielenkiintoiselta. Hyvän kokoinen tankki vakiona jne.Mika TA-91 kirjoitti: Uusi KLR650
Tyypillistä niffestonen harrastamaa mutu-tiedonvälitystä. Perusteet?niffestone kirjoitti:Crossi-puolella Kawasakin ja Suzukin insinöörit ovat yhdistäneet elinkaariajattelu-ja materiaaliosaamisensa siinä määrin hyvin, että pyörät eivät enää tahdo kestää edes kuljetusta radalle. Alta viidenkymmenen käyttötunnin on tiedossa takuuvarma täystuho, eikä tarvitse ajaa tuntiakaan ilman jotain ongelmia. Olisin äärimmäisen varovainen kyseisen sirvilän suhteen.![]()
Niffestone voisi tosiaankin perustella väitteitään. Olen nimittäin ajellut moisilla "sirvilöillä" noin kaksikymmentä vuotta sekä kilpaa että kadulla eikä vielä ole yksikään "sirvilä" osoittautunut mitenkään ongelmalliseksi. Valitettavasti sitä samaa ei voida sanoa niistä kahdesta itävallan tuotteesta jotka tuli omistettua jossain vaiheessa...niffestone kirjoitti:Crossi-puolella Kawasakin ja Suzukin insinöörit ovat yhdistäneet elinkaariajattelu-ja materiaaliosaamisensa siinä määrin hyvin, että pyörät eivät enää tahdo kestää edes kuljetusta radalle. Alta viidenkymmenen käyttötunnin on tiedossa takuuvarma täystuho, eikä tarvitse ajaa tuntiakaan ilman jotain ongelmia. Olisin äärimmäisen varovainen kyseisen sirvilän suhteen.Muuten on hiton hyvännäköinen paketti.
Ai katos ne crossit olivatkin puolikkaita kaikki - no joka tapauksessa sama moottori eri mukilla eli kun teette seuraavan haun offroadpro:hon, laittakaa Kawan tai Suitsan kooksi 250cc ja viesti on joka threadissa sama - nimittäin - jos omistat em. 2005-2007 välillä valmistetun sirvilän, älä aja enää metriäkään ja myy se heti, jos löydät jonkun "sopivan" merkkiuskollisen. Valitettavasti tämä on se viesti, joka minulle välittyy noista keskusteluista. Eikä siihen mitään erityisen herkkiä tuntosarvia ole tarvittu. Ei tarvitse tulkita rivinvälejä.nipa kirjoitti:Niffestone voisi tosiaankin perustella väitteitään. Olen nimittäin ajellut moisilla "sirvilöillä" noin kaksikymmentä vuotta sekä kilpaa että kadulla eikä vielä ole yksikään "sirvilä" osoittautunut mitenkään ongelmalliseksi. Valitettavasti sitä samaa ei voida sanoa niistä kahdesta itävallan tuotteesta jotka tuli omistettua jossain vaiheessa...niffestone kirjoitti:Crossi-puolella Kawasakin ja Suzukin insinöörit ovat yhdistäneet elinkaariajattelu-ja materiaaliosaamisensa siinä määrin hyvin, että pyörät eivät enää tahdo kestää edes kuljetusta radalle. Alta viidenkymmenen käyttötunnin on tiedossa takuuvarma täystuho, eikä tarvitse ajaa tuntiakaan ilman jotain ongelmia. Olisin äärimmäisen varovainen kyseisen sirvilän suhteen.Muuten on hiton hyvännäköinen paketti.
No toinen ääni KLR:lle...Mika TA-91 kirjoitti:Tämän keskustelun jälkeen on varmaankin hyvä todeta, että ilmeisesti olen ainoa, jota tuo uusi KLR650 jopa hieman kiinnostaa ja on se ainakin tarkasti MP-messuilla läpi katsottava (tosin ei mulla rahaa ole siihen, eikä mihinkään muuhunkaan).