Tunnelmia Rämsöön Talviajoista 2003

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Veijo
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Tunnelmia Rämsöön Talviajoista 2003

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Asentelin tuossa eMulen kokeeksi ja laitoin joitakin tiedostoja jakoon. Tässä on tekemäni video Rämsöön Talviajoista 2003. Kokeilkaa saatteko sen ladattua, raportoikaa joko tähän ketjuun tai yksityisviestinä?

[url]ed2k://|file|Ramsoo_Talviajot_2003.mpg|92475980|4F9D6F2E0DF640673F8D0F6C67F78CC7|h=7VBE4VVT4T35VKWPX723XELX7U64OCUN|/[/url]

Video on nyt ladattavissa Elisan serveriltäkin osoitteessa: http://www.kotiposti.net/anakaine/video ... t_2003.mpg
Viimeksi muokannut Veijo, Pe Helmi 10, 2006 11:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
timo58
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 2:29 pm

Viesti Kirjoittaja timo58 »

ei löydy palvelinta ??
-timo
Avatar
Alsu
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:32 pm
Paikkakunta: Petäjävesi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alsu »

kyllä tuo minulle muulilla tipahti ja näinollen kun sitä latailee niin minultakin sitä pitäisi sitten herua. kiitos. hauskannäköistä meininkiähän tuo oli, varsinkin loppupään raktorilla pärtsäily.

Itseasiassa varsin hauskaa katsottavaa, kaverin kanssa viikoll aillalla samalla kun oluen (tumma Velko) läträttiin, katteltiin koneelta videoita.

Invamopedit varsinkin ovat raivoisia myllyjä. sellaseen kun istuttas vaikkapa tuolta tallista YZ 490 konheen...

toinenkin Veijon video varmaan kohta latailtu.
Viimeksi muokannut Alsu, Ma Helmi 20, 2006 12:52 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
alsu + tallin perukoilta :
KTM 450 EXC -03
Honda XL600R Paris-Dakar, NX650 Dominator
Yamaha YZ 490, YZ 80
CZ 175 Sport -71
Helkama Raisu CR
Pyry
Viestit: 143
Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 9:03 pm
Pyörä: KTM X2 + Montesa
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pyry »

eMulehan on laiton ohjelma, mutta mitä sitten (on se minullakin). Video on lautautumassa. Ja ihan vinkki, että ei kannata laittaa paljon jakoon tavaraa koska ronkkakonkkien on helpompi kattoo ketkä jakaa kun ketkä lataa. :D :D
Avatar
Veijo
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Ei kait se eMule-ohjelma laiton ole, vaan tekijänoikeuksilla suojatun materiaalin jakaminen? Saan kait minä kuvaamiani videoita jakaa aivan vapaasti? Seuraavassa video Kamoken endurokisoista:

[url]ed2k://|file|Kamoke_endurolenkki_2002.mpg|101820476|33BA68F9F80DE2562B264983786EA838|h=Q6J6QCCSMCG3EHMXKLBPPL5S6OEZIBZZ|/[/url]
MrB
Viestit: 288
Liittynyt: To Syys 30, 2004 8:52 am
Pyörä: CB
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MrB »

Veijo kirjoitti:Ei kait se eMule-ohjelma laiton ole, vaan tekijänoikeuksilla suojatun materiaalin jakaminen? Saan kait minä kuvaamiani videoita jakaa aivan vapaasti? Seuraavassa video Kamoken endurokisoista:
Ehdottomasti juurikin näin - hyviä teknologioita, joita varjostaa niiden käyttö arveluttaviin / laittomiin tarkoituksiin.
-- Backman
kuvagalleria
Avatar
juh@
Viestit: 482
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 7:42 pm
Pyörä: AT RD07A
Paikkakunta: Kainuu

Viesti Kirjoittaja juh@ »

Torrentti olisi varmaan paras väline noiden pikaiseen levitykseen.Taitaa kuitenkin kotimaiset trackerit olla nykyään aika vähissä? Ottaakohan nuo kaukomaiden trackerit jaettavakseen ko. tyyppistä kansallista materiaalia?
404 HTTP Error File not found
Esa
Viestit: 287
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 11:06 pm
Paikkakunta: kurikka

torrentit

Viesti Kirjoittaja Esa »

Näitä kahta torrenttia käytän ite: Piratebay johon ei tarvi rekisteröityä, on ruotsalainen. Ja kotimainen rautaportti.org
Vastaa Viestiin