Nuorukaisemme KTM 85 SX:ään on asennettu tuollainen mittari, joka vilkuttaa tekstiä "oil" . Vaihteistoöljyt on nyt vaihdettu. Kuka osaisi auttaa tuon herjan poistamisessa? Mittarissa on vai yksi nappi sivusuuntaan liikkuva on/off tyyppinen. Ei minun heinämiesjärjellä herja poistunut, joten viisaammat jelppikää, kiitos.
" kolmen kotarin loukussa"
Sendec käyntituntimittari ja öjynvaihtoherjan nollaus?
Valvoja: Moderaattorit
Sendec käyntituntimittari ja öjynvaihtoherjan nollaus?
Parasta aikaa matkalla.