Kuka meni ostamaan mun koeajokotarin torstaina?

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

niklasbackman
Pyörä: BMW R1100GS (-96)

Kuka meni ostamaan mun koeajokotarin torstaina?

Viesti Kirjoittaja niklasbackman »

Helkkari, olin just puhelimella varannu Vantaan Bike Worldiin KTM:n koeajoon klo 17 viime torstaina. Kun tulin paikalle, oli joku (onnellinen uusi omistaja) mennyt ostamaan sen. Kyllä sapetti :)

Tänään sain uuden ajan :) Kiva kokeilla, KTM Adventure olisi tällä hetkellä ainoa minkä kelputtaisin Gessun (1100GS) vaihdokiksi..

Illalla lisää..
-AJ-
Pyörä: -KTM 690

Re: Kuka meni ostamaan mun koeajokotarin torstaina?

Viesti Kirjoittaja -AJ- »

Minä. Oli se keskuksen typykkä kohtuullisen harmissaan, kun oli ehtinyt lupaamaan koeajon. Mistä sait koeajomahdollisuuden?
Jos se on kaljaa. Muutamme sen kaljamahaksi. kaljamaha.fi
niklasbackman
Pyörä: BMW R1100GS (-96)

Viesti Kirjoittaja niklasbackman »

Onneksi olkooon :) Jos olet gessulla ajanut, kerro sitten millainen kotari on siihen verrattuna.

Joo, se nainen soitti sitten perjantaina, että KTM nordicilta(?) siitä naapurista löytyi maanantaille joku adventure. En vielä tiedä mikä malli tarkalleen.

N
Viimeksi muokannut niklasbackman, Ma Kesä 01, 2009 10:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-AJ-
Pyörä: -KTM 690

Viesti Kirjoittaja -AJ- »

Minulla on niin vähän kokemusta gessusta, etten hirveästi voi kommentoida. Jostain syysta 1200 gessu ei ole koskaan tuntunut siltä, että haluaisin sellaisen.
800 gessu oli kyllä ihan mielenkiintoinen, mutta ei sellaistakaan tullut hommattua. Alusta tuntuu kyllä toimivalta verrattuna edellisiin pyöriin.
V2:seen totuttelu on vielä kesken, mutta eiköhän sekin siitä pikkuhiljaa. Varmaankin pääset ajamaan sillä koeajokiertueen normi adventurella.
Jos se on kaljaa. Muutamme sen kaljamahaksi. kaljamaha.fi
Vastaa Viestiin