Dr350 on saamassa uutta johdotusta. Tarkoituksena on tuoda yhdellä isommalla 4-5 mm2 kaapelilla jännite sulakerasialle ja jakaa se niin, että väliin sulakkeet ja jatko rasiasta pienemmillä johtimilla.
Ongelmana on, etten löydä mistään sulakerasiaa missä olisi tulopuolella yksi liitin ja lähtöpuolella useampia.
Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta? Miten olette ratkaisseet virran jaon?
Virranjakoblokki
Valvoja: Moderaattorit
Adita myy Blue sea systemsin rasioita. Niissä olisi maakiskollisiakin malleja, mutta taitavat olla hiukan isoja mopokäyttöön.
Bilteman autohifipuolelta sai ainakin joskus sellaisia virranjakoblokkeja ja sitten lattasulakekiskoa (vai mitä se nyt onkaan nimeltään) jostain autosähkökaupasta...
Näin itse virittelin joskus nelipyöräiseen.
Tosin se bilteman jakoblokin muovi ei ollut kovin vakuuttavan oloista.
Näin itse virittelin joskus nelipyöräiseen.
Tosin se bilteman jakoblokin muovi ei ollut kovin vakuuttavan oloista.
Kari
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda