Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Mixu
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:40 pm
- Pyörä: joku mopo hakusessa
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
EXÄT:
Beta RR 300, 2015
Suzuki GX1300R Hayabusa, 2000
Husaberg FX 450 2011
Husaberg TE 125 2012
KTM Enduro 690r, 2010
KTM 250 SX-F, 2008
Yamaha wr450f, 2004
Kawasaki Z 750, 2004
Beta RR 300, 2015
Suzuki GX1300R Hayabusa, 2000
Husaberg FX 450 2011
Husaberg TE 125 2012
KTM Enduro 690r, 2010
KTM 250 SX-F, 2008
Yamaha wr450f, 2004
Kawasaki Z 750, 2004
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
On muuten harvinaisen surkeesti netissä tietoa näistä radoista. Eikö kukaan ole vielä ennättänyt tehdä sivua missä olisi listattu kaikkia ratoja, osotteita ja ratamaksuja ym?
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
-
Mixu
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:40 pm
- Pyörä: joku mopo hakusessa
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
harvinaisen huonosti joo.
www.teamvirkki.fi
tonne(kin) kannattaa ehkä rekisteröityä jos seudun ajot kiinnostaa.
www.teamvirkki.fi
tonne(kin) kannattaa ehkä rekisteröityä jos seudun ajot kiinnostaa.
EXÄT:
Beta RR 300, 2015
Suzuki GX1300R Hayabusa, 2000
Husaberg FX 450 2011
Husaberg TE 125 2012
KTM Enduro 690r, 2010
KTM 250 SX-F, 2008
Yamaha wr450f, 2004
Kawasaki Z 750, 2004
Beta RR 300, 2015
Suzuki GX1300R Hayabusa, 2000
Husaberg FX 450 2011
Husaberg TE 125 2012
KTM Enduro 690r, 2010
KTM 250 SX-F, 2008
Yamaha wr450f, 2004
Kawasaki Z 750, 2004
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Pirkkalan kunnasta kerrottiin että nykyisellä enskapolulla saa ajella ainakin pari vuotta. Alueelle on tulossa kaavaehdotuksia vasta 2013-14, jotka vaatii hyväksynnän, yms. Ekana sinne on tulossa Jasperin tie (moottoritien suuntaisesti Vähävaitista Linnakallion suuntaan), se lohkaisee osittain nykyistä polkua mutta eteläpuolelle jää vielä tilaa. Golf-kentän laajennus ei myöskään toteudu lähitulevaisuudessa.
Nyt kun tuonne saatiin lisäaikaa niin mietittiin että pitäskö kaasulinjan länsipuolelle tehdä lisälenkkiä, sieltä ei tarvis kuin pajukkoa kaataa pois niin sais jouhevampaa polkua. Siellä on kuulemma polku jos aikoinaan ollukin. Jos saatais talkoot pystyyn, niin voin tulla raivuusahan kans, msahaaja tarvittais myös.
Nyt kun tuonne saatiin lisäaikaa niin mietittiin että pitäskö kaasulinjan länsipuolelle tehdä lisälenkkiä, sieltä ei tarvis kuin pajukkoa kaataa pois niin sais jouhevampaa polkua. Siellä on kuulemma polku jos aikoinaan ollukin. Jos saatais talkoot pystyyn, niin voin tulla raivuusahan kans, msahaaja tarvittais myös.
...mokomakitehokasakutakakumisuli...
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Pidettäiskö Pirkkalassa talkoot ens viikolla joku ilta, esim ke 18:00? Muutkin illat sopii näillänäkymin. Kaasulinjan takaa voisi raivata vanhan polun esiin joka kiertää sen kivikkopätkän. Siltoja vois vähän tuunata, yms. Yks moottorisaha tarvittais, ite voin tuoda raivuusahan.
...mokomakitehokasakutakakumisuli...
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Pirkkalan reitti ajokiellossa!
Pirkkalan kunta vaatiikin nyt maastoliikennelain vaatiman luvan radalle, aikaisempi lupa ei enää riitä...
Me selvitellään tätä asiaa ja laitetaan lupa-anomus vetään, katsotaan sitten miten käy. Eli laittakaa sana kiertään että Pirkkalassa ei saa ajaa tällä hetkellä.
Pirkkalan kunta vaatiikin nyt maastoliikennelain vaatiman luvan radalle, aikaisempi lupa ei enää riitä...
...mokomakitehokasakutakakumisuli...
-
oppeS
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Ettei vaaan kaiken takana ole henkilö. joka kuuluu / kuului ympäristölautakuntaan ja asuu Vesalantien jatkolla?
Todennäköisesti hänen pyynnöstään ohitien laitaan alettiin läjittää meluvallia vai miten se oli?
Keskustelin kerran ko. henkilön kanssa ja hän oli aika kypsynyt kaikkiin ajeluihin maakaasuputkella. Ei kuitenkaan
ollut huomioinut sitä, että siellä ajaa nuoriso niin Peltolammelta kuin muualtakin Pirkkalan ABC:lle
äänekkäinen mopoineen aiheuttaen melua. Kehoitin häntä itse menemään maakaasuputkelle ja toteamaan metelin aiheuttajat
eikä ainoastaan kotirapuilta kuuntele melua ja syytä kaikkia ajajia- niin asiallisesti ajavia enduirokuskeja kuin muitakin.
Ps. Eikös Pirkkalan kunta kysellyt uuden radan paikkaa harrastajille nykyisen tilalle vai olenko kuullut väärin?
Todennäköisesti hänen pyynnöstään ohitien laitaan alettiin läjittää meluvallia vai miten se oli?
Keskustelin kerran ko. henkilön kanssa ja hän oli aika kypsynyt kaikkiin ajeluihin maakaasuputkella. Ei kuitenkaan
ollut huomioinut sitä, että siellä ajaa nuoriso niin Peltolammelta kuin muualtakin Pirkkalan ABC:lle
äänekkäinen mopoineen aiheuttaen melua. Kehoitin häntä itse menemään maakaasuputkelle ja toteamaan metelin aiheuttajat
eikä ainoastaan kotirapuilta kuuntele melua ja syytä kaikkia ajajia- niin asiallisesti ajavia enduirokuskeja kuin muitakin.
Ps. Eikös Pirkkalan kunta kysellyt uuden radan paikkaa harrastajille nykyisen tilalle vai olenko kuullut väärin?
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Mikäköhän Paulaniemessä on tilanne näin talvella? Onko molemmat radat auki normaalisti ja onko jotain keli/pakkas/sohjorajotuksia?
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Paulaniemestä en tiedä, mutta Enduropuistossa näytti olevan oikein hyvä poori.
-ville
-ville
---x mopolla suohon x---
- Gessuli
- Viestit: 1312
- Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
E. puisto on hyvässä kunnossa, j aparanee kunhan vaan ajajia saahaan sinne..
http://www.brbikers.com
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Olin toiveikas että Paulaniemestä löytyisi himpan leveämpää baanaa kuin spooria.
Liukupohjat popoihin on vasta suutarilla työn alla ja ensimmäisten kokeilujen perusteella spooriajo on melkoista rämpimistä ilman niitä.
Alkuun voi tietty olla rämpimistä joka tapauksessa..
Liukupohjat popoihin on vasta suutarilla työn alla ja ensimmäisten kokeilujen perusteella spooriajo on melkoista rämpimistä ilman niitä.
Alkuun voi tietty olla rämpimistä joka tapauksessa..
- Gessuli
- Viestit: 1312
- Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Ekankerran olin minäkin tänään spoorissa ja mielestäni pärjäsin ihan ok. Sinne vaan reenaamaan, tosin liukupohjat taitaa olla melko pakolliset.Selector kirjoitti:Olin toiveikas että Paulaniemestä löytyisi himpan leveämpää baanaa kuin spooria.
Liukupohjat popoihin on vasta suutarilla työn alla ja ensimmäisten kokeilujen perusteella spooriajo on melkoista rämpimistä ilman niitä.
Alkuun voi tietty olla rämpimistä joka tapauksessa..
totisteita.
http://www.youtube.com/watch?v=J3Xc_O0w ... OA&index=1
http://www.brbikers.com
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
-
Laihopa
- Viestit: 163
- Liittynyt: Ma Heinä 19, 2010 11:43 pm
- Pyörä: KTM 990 ADV RR & KTM 400 EXC
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Olisko tiistai-iltana, uudenvuoden aattona mopoilijoita lähdössä kurvaileen?
Lapsena, äitini kielsi kuraleikit...
-
Laihopa
- Viestit: 163
- Liittynyt: Ma Heinä 19, 2010 11:43 pm
- Pyörä: KTM 990 ADV RR & KTM 400 EXC
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
No joo
Ottaen huomioon kellonajan ja päihtymystilan, on todennäköistä että välillä sekoaa
viikonpäivissä.
Nyt olis piikit alla kummassakin mopossa, kiitos Gessulille.
Voisi lähteä vaikka piipahtaan kirkolla kattomassa pommitusta.
-Pasi-
Ottaen huomioon kellonajan ja päihtymystilan, on todennäköistä että välillä sekoaa
Nyt olis piikit alla kummassakin mopossa, kiitos Gessulille.
Voisi lähteä vaikka piipahtaan kirkolla kattomassa pommitusta.
-Pasi-
Lapsena, äitini kielsi kuraleikit...