Oletko huomannut poistaa osoitteesta "poistatää" kohdanKimble kirjoitti:Hei Pekkavee
Jostain syystä en saa sinulle ilmoittautumis-sähköpostia läpi kummastakaan e-mail osoitteestani.
Laitatko viestin osoitteeseeni kimmot1@luukku.com niin koitan vastata siihen.
BMW GS Meeting 2007 Koskenpään Rantapirtillä 8.-10.6.2007
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Semmoinen juttu tuli tässä vielä mieleen,että ilmoittakaa myös asuinpaikka, kun ilmoittaudutte tonne mun eMailiin. Silloin samalta paikkakunnalta lähtevät voivat tehdä oman porukan ja tulla jotain enduroreittejä jo sinne tapahtumapaikalle yhteislähdöllä:
Eli ilmoittautumiset tonne:
pekka.vuorelmapoistatää@gmail.com
Laittakaa siis ilmoittautuessa:
Nimi
Nimimerkki Kurapyöräilijöissä
Asuinpaikka
Pyörä
Puhelinnumero
Niin saadaan yhteydet pelaamaan.
Puhelinnumerokin on tärkeä, jotta voidaan soitella eksyneille tai muuten vain omille porukoille.
Sähköpostiosoitteen saan siitä viestistä.
Ilmoittelen sitten sähköpostilla kaikille ilmoittautuneille, miten homma etenee.
Asumisvaihtoehdot ja ruoka-allergiat kyselen sitten lähempänä tilaisuutta sähköpostilla, kunhan saadaan ensin paikkakin sovittua.
Ja reittivaihtoehdot kyselen kanssa, jotta kaikille saadaan sopiva partio, eli Neste-Ralliteitä vai jotain metsäautoteitä tms.
Pekka

PS. Ilmoittautuneita on jo yli 20
Eli ilmoittautumiset tonne:
pekka.vuorelmapoistatää@gmail.com
Laittakaa siis ilmoittautuessa:
Nimi
Nimimerkki Kurapyöräilijöissä
Asuinpaikka
Pyörä
Puhelinnumero
Niin saadaan yhteydet pelaamaan.
Puhelinnumerokin on tärkeä, jotta voidaan soitella eksyneille tai muuten vain omille porukoille.
Sähköpostiosoitteen saan siitä viestistä.
Ilmoittelen sitten sähköpostilla kaikille ilmoittautuneille, miten homma etenee.
Asumisvaihtoehdot ja ruoka-allergiat kyselen sitten lähempänä tilaisuutta sähköpostilla, kunhan saadaan ensin paikkakin sovittua.
Ja reittivaihtoehdot kyselen kanssa, jotta kaikille saadaan sopiva partio, eli Neste-Ralliteitä vai jotain metsäautoteitä tms.
Pekka
PS. Ilmoittautuneita on jo yli 20
Viimeksi muokannut Pekkavee, La Syys 30, 2006 12:44 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kimblenkin ilmoittautuminen tuli sitten perille.Kimble kirjoitti:Joo olen, mutta ongelma olikin sama muidenkin talon ulkopuolisten e-mail osoitteiden kanssa. Vika on meidän firman serverissä.
Koitan lähettää ilmoittautumiseni uudestaa myöhemmin iltapäivällä kun it hemmot saa sen pelaamaan..
Ilmoittautuneita on nyt 30.
Mukana on F650GS ja Paris Dakar, R80GS Paris Dakar, R1100GS, R1150 GS ja GSA, R1200GS ja GSA pyöriä.
Vanhempia pyöriä olisi vielä mukava saada mukaan enemmän.
Pekka
Olin eilen sunnuntaina tarkastamassa muutaman majoitusvaihtoehdon, joista olen saanut tarjouksen.
Hyviä paikkoja löytyy.
Yhdessä on oma 3 km pitkä rallirata, jolla voisi kanssa ajaa.
Siellä tallit käy testaamassa yms.
Jatkan neuvotteluja muutamien kanssa.
Mikä ajankohta olisi sopiva? Sitä ei ole vielä mitenkään lukkoonlyöty.
Onko viikonloppu
25. - 27.5. 2007 hyvä
vai viikonloppu
8. - 10.6. 2007 parempi?
Laittakaa kommentteja. eniten ääniä saanut voittaa ( jos se sopii majapaikalle, toistaiseksi olen kysynyt vain 25.-27.5.2007 aikaa )
Molemmat sopii mulle.
Pekka
PS. ilmoittautuneita on jo 35 ja ostin tänään Kärkkäiseltä Ylivieskasta ratasaappaat 39.- egellä. Ne oli joskus maksaneet 136.- egee joten aika hyvä syystarjous. ( No sori, toi saapasjuttu ei kuulunut asiaan
). Niitä on siellä vielä laatikkokaupalla.
Hyviä paikkoja löytyy.
Yhdessä on oma 3 km pitkä rallirata, jolla voisi kanssa ajaa.
Siellä tallit käy testaamassa yms.
Jatkan neuvotteluja muutamien kanssa.
Mikä ajankohta olisi sopiva? Sitä ei ole vielä mitenkään lukkoonlyöty.
Onko viikonloppu
25. - 27.5. 2007 hyvä
vai viikonloppu
8. - 10.6. 2007 parempi?
Laittakaa kommentteja. eniten ääniä saanut voittaa ( jos se sopii majapaikalle, toistaiseksi olen kysynyt vain 25.-27.5.2007 aikaa )
Molemmat sopii mulle.
Pekka
PS. ilmoittautuneita on jo 35 ja ostin tänään Kärkkäiseltä Ylivieskasta ratasaappaat 39.- egellä. Ne oli joskus maksaneet 136.- egee joten aika hyvä syystarjous. ( No sori, toi saapasjuttu ei kuulunut asiaan
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
-
Timo Kalkkila
- Pyörä: Honda CRF1100L
Tämä kuullostaa hyvältäMAV kirjoitti:8.-10.6 saattaa sopia minullekin paremmin.
Ralliradasta tulee mieleen taannoinen keskustelu ison enduron ajokurssista. Olisiko tässä tilaisuus pitää se Adventuren kaavailema "prototyyppikurssi"? Vaikka otettaisiin ylimääräinen päivä URAA!!!:n tapaan?
Niin notta tohtiiko tuonne ihan tuore tapaus tulla? Hankittuna on F 650 GS, rattaina on Touracet joten mihinkään suonsilimään on turha yrittää. Ajokokemusta on hurjat 60km tuolla pyörällä hankinnan ja talviteloille laiton välissä 
Melkeen pitemmän reissun tein Markkuhoon pyörällä kun sitä ostattelin
Onko Oulun seudulta lähdössä paljon porukkaa?
Melkeen pitemmän reissun tein Markkuhoon pyörällä kun sitä ostattelin
Onko Oulun seudulta lähdössä paljon porukkaa?
-
MarkkuHoo
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Viesti:
No, ei tässä todellakaan mitään rutinoituneita soiden tai aavikoiden kiertäjiä olla itsekään, joten aivan varmasti sovit joukkoon mukaan 
Tourancet toimii yllättävän hyvin vähän huonommallakin tiellä, kuskistahan se on enempi kiinni. Ja kuskejahan tuolla ollaan kouluttamassa, pyörät kyllä pärjää, joten ei kannata ohittaa mehevää tilaisuutta.
Oulusta voidaan ajella vaikka porukalla, eiköhän täältä muutama päädy lähtemään.
Tourancet toimii yllättävän hyvin vähän huonommallakin tiellä, kuskistahan se on enempi kiinni. Ja kuskejahan tuolla ollaan kouluttamassa, pyörät kyllä pärjää, joten ei kannata ohittaa mehevää tilaisuutta.
Oulusta voidaan ajella vaikka porukalla, eiköhän täältä muutama päädy lähtemään.
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi