Mistä nuon halapa vakuutus? Onko liikennevakuutus + kasko = 122e/vuosi??MP@ kirjoitti:niin superillakin 122e/vuosiav2 kirjoitti:Kyllä kelpaa olla pohjolassa kun on afrikaano alla.![]()
60hv/235kg
Teho/paino perustainen liikennevakuutus
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
ruostekasa
- Pyörä: mopo
- vesku kans
Tietysti voishan sitä tehoa olla afrikaanossa joskus lisää... tai painoa vähemmän... tai mieluiten molempia...
Vakavasti puhuen on toi mun mielestä aika hieno kompromissi. Tänäänkin tuli paahdettua ensin moottoritietä 140 taulussa, sen jälkeen pientä mutkaista soratietä leppoisasti 30-80 km/h, välillä metsäpolkua 0-30 km/h ja taas päällystemutkaa, soramutkaa ja suoraa baanaa.
Just tämmösestä mä haaveilin joskus muinoin kun ajelin katupyörällä ja "silestoneilla": että saa itte päättää mihkä ajaa eikä alla oleva kone tee niitä valintoja.
Huh, tulipa oikea uskontunnustus...
Vakavasti puhuen on toi mun mielestä aika hieno kompromissi. Tänäänkin tuli paahdettua ensin moottoritietä 140 taulussa, sen jälkeen pientä mutkaista soratietä leppoisasti 30-80 km/h, välillä metsäpolkua 0-30 km/h ja taas päällystemutkaa, soramutkaa ja suoraa baanaa.
Just tämmösestä mä haaveilin joskus muinoin kun ajelin katupyörällä ja "silestoneilla": että saa itte päättää mihkä ajaa eikä alla oleva kone tee niitä valintoja.
Huh, tulipa oikea uskontunnustus...
GS 1200A ja omistajana vanha äijä maalta, täydet poonukset.. Nyt vasta sain uuden sopimuksen tehtyä. Lähivakuutuksen Lähikasko 237€/v ja liikenne 137€/v. Hintakehitys on oikean suuntaista. Matkailijan kannattaa lukea vakuutusehdot huolellisesti ennen matkaa. Baltian maissa tai Puolassa ei kannata joutua vahinkotilanteisiin... Melko kovia ehtoja ja suuria omavastuita on mainittu ainakin Lähivakuutuksen ehdoissa.