mulla ainakin teki samaa kun pukki oli kääntänyt seisontatuesta sen "lipareen" joka menee sen anturin kohdalle. Meni hetki ihmetellessa, mutta kun sen käänti takaisin niin matka jatkui.ilduce kirjoitti:Muistaako kukaan millä sivulla oli juttua seisontatuen anturista? Muistan lukeneeni siitä, mutta en saanut haulla mitään.
Viime pesun jälkeen laite sammuttaa aina itsensä, kun laittaa vaihteen päälle.. ..vaikeuttaa hiukan käyttöä.. Jos muistan oikein, niin tuo on jonkun sortin "tyyppivika" (lue ominaisuus) näissä, joten porukalla lienee varmaan infoa ko. palikan vaihtamisesta, mistä se löytyy ja ehkä jopa osakoodi?
KTM 690 Enduro (/R)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
jmtillo
- Viestit: 143
- Liittynyt: Pe Syys 14, 2007 10:37 am
- Pyörä: 990 adv R
- Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Re: KTM 690 Enduro (/R)
- vtwin
- Viestit: 513
- Liittynyt: Ma Tammi 28, 2008 12:08 pm
- Pyörä: BMW, Ducati, Cube e-MTB
- Paikkakunta: Sydän-Häme
Re: KTM 690 Enduro (/R)
magneetti, joka on sivuseisontatuessa (joka menee helposti vinoon) on 76503029000.
Sensori rungossa on 61011045000.
viralliselta osakauppiaalta saa myös sensorin ohittavan pulikan, noin tulitikkuaskin kokoinen, jonka jälkeen sivujalan asennolla ei ole väliä. tämä pulikka maksaa n. 30 EUR. ei nyt satu olemaan sen pulikan numeroa, se _saattaa_ olla jossain tässä ketjussa..
Sensori rungossa on 61011045000.
viralliselta osakauppiaalta saa myös sensorin ohittavan pulikan, noin tulitikkuaskin kokoinen, jonka jälkeen sivujalan asennolla ei ole väliä. tämä pulikka maksaa n. 30 EUR. ei nyt satu olemaan sen pulikan numeroa, se _saattaa_ olla jossain tässä ketjussa..
"..kai tässä ny ryyppää ku koneet hajoo ja lunta sataa.."
Re: KTM 690 Enduro (/R)
vtwin kirjoitti:magneetti, joka on sivuseisontatuessa (joka menee helposti vinoon) on 76503029000.
Sensori rungossa on 61011045000.
viralliselta osakauppiaalta saa myös sensorin ohittavan pulikan, noin tulitikkuaskin kokoinen, jonka jälkeen sivujalan asennolla ei ole väliä. tämä pulikka maksaa n. 30 EUR. ei nyt satu olemaan sen pulikan numeroa, se _saattaa_ olla jossain tässä ketjussa..
Sensorin ohitusplugi on 61011046000
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
-
Tee__Vee
- Viestit: 445
- Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
- Pyörä: Honda CRF 1100D
- Paikkakunta: Kuopio
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Oletteko käyttäneet talvella eri viskositeetin moottoriöljyjä?
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Tähän vastaan lainauksella:vtwin kirjoitti:magneetti, joka on sivuseisontatuessa (joka menee helposti vinoon) on 76503029000.
Sensori rungossa on 61011045000.
viralliselta osakauppiaalta saa myös sensorin ohittavan pulikan, noin tulitikkuaskin kokoinen, jonka jälkeen sivujalan asennolla ei ole väliä. tämä pulikka maksaa n. 30 EUR. ei nyt satu olemaan sen pulikan numeroa, se _saattaa_ olla jossain tässä ketjussa..
Minä tein tämän ohjeen mukaan, vastus taisi maksaa jopa 40 snt...takakura kirjoitti:Sivujalan kytkin modiksen ei tarvitse olla niin kallis teeseitsemiehelle.
Hae elektroniikka kaupasta 1KOhmin vastus ja tinaa se pinkin ja mustan johdon väliin.
Heitä sillä mustalla palikka sensorilla vaikka räkättiä. Mutta muista, mopo ei sammu sivujalka alhaalla
ja ykkönen silmässä.
![]()
--
Saukki
Oli KTM 690 Enduro, nyt Can-Am mönkijä
Saukki
Oli KTM 690 Enduro, nyt Can-Am mönkijä
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Tänään pikku lenkki kottaraisella, sitten ihmettelemään kun tiputtaa syylärinkulmasta nestettä. Yläreunasta keskeltä syyläriä tulee neste ulos. Viaksi paljastui hyvin todennäköisesti syyläri puhaltimen virtajohdon liitin joka samassa kohti moottorin puolella. Liitin on asennettu syyläriin kiinni ja osittain syylärin jäähdytys ripojen sisään. Se hieroi syylärin puhki. Homma varmistuu huomenna kun löysään syyläriä ja nään väliin, saa nähdä miten ktm takuu toimii. Tarkastakaa ihmeessä onko muillakin liitin syylärin rivoissa kiinni ?
-
jmtillo
- Viestit: 143
- Liittynyt: Pe Syys 14, 2007 10:37 am
- Pyörä: 990 adv R
- Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Re: KTM 690 Enduro (/R)
oli liitin kiinni rivoissa, reikä tuli. Eipä ollu takuuta mitä koettaa, mutta paikkasin kemiallisella metallilla, kymppitonni nyt ajeltu sillä patentilla ilman ongelmia.mualämpö kirjoitti:Tänään pikku lenkki kottaraisella, sitten ihmettelemään kun tiputtaa syylärinkulmasta nestettä. Yläreunasta keskeltä syyläriä tulee neste ulos. Viaksi paljastui hyvin todennäköisesti syyläri puhaltimen virtajohdon liitin joka samassa kohti moottorin puolella. Liitin on asennettu syyläriin kiinni ja osittain syylärin jäähdytys ripojen sisään. Se hieroi syylärin puhki. Homma varmistuu huomenna kun löysään syyläriä ja nään väliin, saa nähdä miten ktm takuu toimii. Tarkastakaa ihmeessä onko muillakin liitin syylärin rivoissa kiinni ?
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Sillä lailla, eli tehdas asentaa hiukka väärin tuon liittimen. No minulla tehdas takuu loppui 3 viikkoa sitten saa nähdä miten käy. Nyt selvisi kaverin 2011 mallissa liitin on siirretty flektin viereen, eli vika on tiedostettu tehtaallakin
.minulla 2009 malli.
Pitihänse vielä ruuvata syyläri irti , sinnehän se oli liitin kinnuttanut kennoo halkeaman . No eiköhän se KTM huolto ja maahantuoja sen hoida , hyvin on toiminut ainakin tähän asti!
Pitihänse vielä ruuvata syyläri irti , sinnehän se oli liitin kinnuttanut kennoo halkeaman . No eiköhän se KTM huolto ja maahantuoja sen hoida , hyvin on toiminut ainakin tähän asti!
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: KTM 690 Enduro (/R)
No huh huh, en kehtaa kertoa kauanko meni 161 sivun lukemiseen mutta kankkuspäivä kului aika rattoisasti
Mielikuvat 690:stä on olleet kuulopuheiden perusteella on olleet aika huonot mutta nyt kun topicci tuli lukaistua läpi niin eihän tää mikään mahdoton pommi olekkaan. Taitaa joutua laittaa harkintaan kunhan saa nykyisen pelin myytyä ja katotaan miltä 2012 mallisto näyttää.
Suurin harmitus oli että takakuran postaamat kuvat ei näkyneet ja viestien sisällöt ei aina täysin avautuneet.
Mielikuvat 690:stä on olleet kuulopuheiden perusteella on olleet aika huonot mutta nyt kun topicci tuli lukaistua läpi niin eihän tää mikään mahdoton pommi olekkaan. Taitaa joutua laittaa harkintaan kunhan saa nykyisen pelin myytyä ja katotaan miltä 2012 mallisto näyttää.
Suurin harmitus oli että takakuran postaamat kuvat ei näkyneet ja viestien sisällöt ei aina täysin avautuneet.
Kylätason kurapyöräilijä.
- tertsu
- Viestit: 2813
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Harmi kun se Advriderin 690 megathread hävis, mutta on sielläkin taas luettavaa ainakin yhdelle krapulapäivälle. Ainiin ja 6500 km -11 mallin 690:llä ja ei vielä ensimmäistäkään vikaa. Kop kop...Koheltaja kirjoitti:No huh huh, en kehtaa kertoa kauanko meni 161 sivun lukemiseen mutta kankkuspäivä kului aika rattoisasti![]()
Mielikuvat 690:stä on olleet kuulopuheiden perusteella on olleet aika huonot mutta nyt kun topicci tuli lukaistua läpi niin eihän tää mikään mahdoton pommi olekkaan. Taitaa joutua laittaa harkintaan kunhan saa nykyisen pelin myytyä ja katotaan miltä 2012 mallisto näyttää.
Suurin harmitus oli että takakuran postaamat kuvat ei näkyneet ja viestien sisällöt ei aina täysin avautuneet.
Kura lentää...
Re: KTM 690 Enduro (/R)
ADV 690 megaketju hävisi kun siellä jokku alko soittaan suutaan. GB anto bannia koko ketjulle.
Olen pahoillani että tästä ketjusta hävisi kaikki minun kuvat.
Pitäkää syyllisenä elisaa joka nosti kokoajan hintoja eikä nopeutta löytynyt.
Vaihdoin laajakaista firmaa. Kuvat on kyllä kaikki tallella.
Pitäis vaan löytää joku paikka minne ne vois jatkossakin tallentaa.
Ei mittää ideoita löytyis?
Olen pahoillani että tästä ketjusta hävisi kaikki minun kuvat.
Pitäkää syyllisenä elisaa joka nosti kokoajan hintoja eikä nopeutta löytynyt.
Vaihdoin laajakaista firmaa. Kuvat on kyllä kaikki tallella.
Pitäis vaan löytää joku paikka minne ne vois jatkossakin tallentaa.
Ei mittää ideoita löytyis?
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Picasa on ilmainen, siellä olen omat kuvat pitäny.takakura kirjoitti:Kuvat on kyllä kaikki tallella.
Pitäis vaan löytää joku paikka minne ne vois jatkossakin tallentaa.
Ei mittää ideoita löytyis?
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Kiitti vinkistä.
Picasa on näköjään googlen palvelu.
Mikkisoftalla on samanmoinen http://skydrive.live.com ja on myös pilvipalvelin.
Vaihtoehtoja on monia....
Picasa on näköjään googlen palvelu.
Mikkisoftalla on samanmoinen http://skydrive.live.com ja on myös pilvipalvelin.
Vaihtoehtoja on monia....
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Re: KTM 690 Enduro (/R)
takakura kirjoitti:Kiitti vinkistä.
Picasa on näköjään googlen palvelu.
Mikkisoftalla on samanmoinen http://skydrive.live.com ja on myös pilvipalvelin.
Vaihtoehtoja on monia....
Moi
Olen käyttänyt kuvat.fi palvelua , hyvänä puolena että voit itse vaihtaa www ositteen nimen .
terv jn
- tertsu
- Viestit: 2813
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Tankkipaketti tupsahti eilen kotiovlle, mutta pitää vielä miettiä jätänkö asennuksen keväämmälle kun talviajeluissa vakiotankkikin varmasti riittää ja 7,5tkm huoltokin olis kohta käsillä.creative kirjoitti:Moro.
Tuli hommattua nuo Rally-Raidin lisätankit.
Mitä pitäis ottaa huomioon asentaessa, ja onko käytännössä asioita mitä kannattas muuttaa jo asentaessa.Heikoja kohtia yms...
Oliko asennuksessa mitään ihmeellistä ja teitkö samalla mitään muutoksia?
Esim. SAS:in vois poistaa samalla.
Kura lentää...