Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

mäntä
Viestit: 67
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 3:12 pm
Pyörä: 790adve ktm 796e big bore
Paikkakunta: knummi/salo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja mäntä »

juu siihen asti kivaa kunnes ketjutkatkes ja kytkin meni ihan paskaks :evil: mut kaikkeahan ei voi tehtaalla ajatella. kaikki 3 pulttia vääntyi mutkalle kun MUOVINEN KETJUSUOJA ANTOI VÄHÄN MYÖTEN
Miklu
Viestit: 45
Liittynyt: Su Elo 01, 2010 10:51 pm
Pyörä: SXC
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Miklu »

Kiitokset pejosalle ja männälle odottelusta, ei oikein kerennyt samaan tahtiin. Kotimatkalla sade mukavasti huuhtelikin pahimmat mudat ainakin ajokamppeista. Pyörästä irtosi vielä pesussa hiekkaa ja mutaa kotipihallekin. Vilkun pystyy varmaan liimaamaan, jos ei jaksa vielä vaihtaa kestävämpiin, mutta se etulokari vaatii vähän enemmän askartelua. Vois miettiä kokonaan uutta ratkasua, kun tuo Dakari näyttää yllättävän hyvältä ilman sitä nokkaa. Hyvä reissu joka tapauksessa.
mäntä
Viestit: 67
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 3:12 pm
Pyörä: 790adve ktm 796e big bore
Paikkakunta: knummi/salo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja mäntä »

kuvia bimmen maasto-ominaisuuksista :lol:
Miklu
Viestit: 45
Liittynyt: Su Elo 01, 2010 10:51 pm
Pyörä: SXC
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Miklu »

mäntä kirjoitti:kuvia bimmen maasto-ominaisuuksista :lol:
Kuva upottamalla madalletusta Daksusta tulossa, kunhan saan sen puhelimesta koneelle. Piuha hukassa ja muistikorttiadapteri ties missä.
Miklu
Viestit: 45
Liittynyt: Su Elo 01, 2010 10:51 pm
Pyörä: SXC
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Miklu »

14112010013.jpg
Kas näin. Pysyi pystyssä ilman jalustintakin.
Vastaa Viestiin