Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

jannev
Viestit: 27
Liittynyt: Su Tammi 20, 2008 11:08 pm
Pyörä: bmw 650 gs

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja jannev »

Lare kirjoitti:
jarno78 kirjoitti:Joo ajelua minäkin tässä suunnittelen, ajattelin pyyhkiä tuota rataa pitkin ja kattoa mihin asti pääsee. Kellokosken kohilta alas ja huolto tietä eteenpäin kohti hesaa
Voishan tuota viikonloppuna ajella jos jonon hännillä on tilaa :P ,

Meinasitteko lahden rataa ? Ei sitä ainakaan kovin pitkälle pääse...ja aika usein pitää puomit kiertää :x
jarno78
Viestit: 1594
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Eikun ajattelin tuota päärataa mikä menee hesaan jokelasta. Tosin tänään täytyy venakoppa aukasta ja laittaa sytytys merkit kohilleen, kun ei aamulla sittenkään pelannut niin kuin piti perkele :twisted: sunnuntai päivää meinasin näin alustavasti
Yksinäinen Susi
jarno78
Viestit: 1594
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Taitaa jäädä toi reissu väliin, kun ei toi ny meinaa pelaa :evil:
Yksinäinen Susi
pejosa
Viestit: 82
Liittynyt: Su Maalis 07, 2010 4:12 pm
Pyörä: KTM 250 sx-f/exc-f
Paikkakunta: siuntio

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja pejosa »

Isänpäivän ajelu. Olisiko kiinnostusta aamupäivällä hankoon pikkuteitä pitkin lähtö kirkkonummensuunnalta. Hankoon hikkojapitkin, Tammisaaresta ( linjoja ). Sitten takas dyynejä pitkin niin pitkälle kuin pääsee. JA sit päivälliselle kotiin. Luvattu hyvät kelit.
yt lasse
Miklu
Viestit: 45
Liittynyt: Su Elo 01, 2010 10:51 pm
Pyörä: SXC
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Miklu »

pejosa kirjoitti:Isänpäivän ajelu. Olisiko kiinnostusta aamupäivällä hankoon pikkuteitä pitkin lähtö kirkkonummensuunnalta. Hankoon hikkojapitkin, Tammisaaresta ( linjoja ). Sitten takas dyynejä pitkin niin pitkälle kuin pääsee. JA sit päivälliselle kotiin. Luvattu hyvät kelit.
yt lasse
Hyvältä kuulostaa, voisin lähteä roikkumaan mukaan. Mistä ois lähtö ja mihin aikaan?
-miikka-
pejosa
Viestit: 82
Liittynyt: Su Maalis 07, 2010 4:12 pm
Pyörä: KTM 250 sx-f/exc-f
Paikkakunta: siuntio

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja pejosa »

Pikkalan st asema ( esso ) ja 10.00 viimeistään niin päästään takas ajoissa. Muitakin aikoja saa ehdottaa.
Avatar
nieppi
Viestit: 484
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 4:04 pm
Pyörä: ic ja beemer
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja nieppi »

Alottakaa ajamal aluks toi lenkki
Liitteet
pikkala.jpg
ceevu
Viestit: 1982
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Paikkakunta: jokela

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja ceevu »

nieppi kirjoitti:Alottakaa ajamal aluks toi lenkki
Onko toi timalantie? Automapasta koitan arvailla... Näyttää siinä ihan tieltä,miten lie todellisuudessa?
Avatar
nieppi
Viestit: 484
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 4:04 pm
Pyörä: ic ja beemer
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja nieppi »

ceevu kirjoitti:
nieppi kirjoitti:Alottakaa ajamal aluks toi lenkki
Onko toi timalantie? Automapasta koitan arvailla... Näyttää siinä ihan tieltä,miten lie todellisuudessa?
juu timalantie. Tavallaan on tie, ainaki joskus ollu. Oon ajanu tänäkesänä läpi joten saattaa olla myös husabergilla ajettavissa :lol:
ceevu
Viestit: 1982
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Paikkakunta: jokela

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Husapertissä ei vaan oo kilpeä ja ronsu on vaiheessa+seisomassa joten st on ainoo vaihtoehto:)
Miklu
Viestit: 45
Liittynyt: Su Elo 01, 2010 10:51 pm
Pyörä: SXC
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Miklu »

pejosa kirjoitti:Pikkalan st asema ( esso ) ja 10.00 viimeistään niin päästään takas ajoissa. Muitakin aikoja saa ehdottaa.
Sopii mulle. Siis sinne hieman ennen klo 10.
mäntä
Viestit: 67
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 3:12 pm
Pyörä: 790adve ktm 796e big bore
Paikkakunta: knummi/salo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja mäntä »

mää kans jos pysyis vaikka ilma kumissa ylä ja ala puolella yhtäaikaa klo11 ois kivempi ku sinne joutuu kuiteski paahtamaan putkipunasena noin 70km nappula kumeilla! en valita kunhan totean vaan et mul on ihan sama kunhan vaan on valosaa et näkee ajaa. ku ei oo mitään peuroja/hirviä vastaan kunhan ne tarjoillaan lautasella :lol:
pejosa
Viestit: 82
Liittynyt: Su Maalis 07, 2010 4:12 pm
Pyörä: KTM 250 sx-f/exc-f
Paikkakunta: siuntio

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja pejosa »

Tammisaaressa ollaan 11 aikaan. Vaikka neste salontie risteyksessä. Jos kotarimiehelle sopii paremmin. 10 lähtö pikkalasta. Kurapolkujapitkin kohti Hankoa, muutamassa kohtaa pakko pikeä. 8)
yt l
mäntä
Viestit: 67
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 3:12 pm
Pyörä: 790adve ktm 796e big bore
Paikkakunta: knummi/salo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja mäntä »

pejosa kirjoitti:Tammisaaressa ollaan 11 aikaan. Vaikka neste salontie risteyksessä. Jos kotarimiehelle sopii paremmin. 10 lähtö pikkalasta. Kurapolkujapitkin kohti Hankoa, muutamassa kohtaa pakko pikeä. 8)
yt l

nähään siinä sitte
pejosa
Viestit: 82
Liittynyt: Su Maalis 07, 2010 4:12 pm
Pyörä: KTM 250 sx-f/exc-f
Paikkakunta: siuntio

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja pejosa »

Kovaa hommaa aika paljon pehmyttä ja ihan pikkusen suota ja kivasti pomppuja. Koko lailla tuli hiki. ( hankoon ja takas ). 0%pyöristä kotiin täysin ehjinä ja pienimpänä meikän vasen peili tippu huolttiksen pihalle. :lol:
Vastaa Viestiin