Mutta miksi ostaa rikkinäisen valon takia uus kilventeline? Esim. Luisilta saa 25e ihan ok takavaloja
Karmoliksen DRZ
Valvoja: Moderaattorit
- hannuk
- Viestit: 1152
- Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 9:00 am
- Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Stormilla oli jotain vastaavia, jos en väärin muista, niin ufon virityksiä. Ledivalot ja pelit ja vehkeet. Sitä en tiiä onko niissä kilvelle valoa.
Mutta miksi ostaa rikkinäisen valon takia uus kilventeline? Esim. Luisilta saa 25e ihan ok takavaloja
Tais muuten siellä stormilla olla noita pelkkiä valojakin, eli sinne varmaan kannattas suunnata.
Mutta miksi ostaa rikkinäisen valon takia uus kilventeline? Esim. Luisilta saa 25e ihan ok takavaloja
Oma vastuu! Artisti maksaa...
Kun se kilpiteline on vähän kyseenalainen joka tuossa nyt on. Ostetaan sitten kokonaan uusi.hannuk kirjoitti:Stormilla oli jotain vastaavia, jos en väärin muista, niin ufon virityksiä. Ledivalot ja pelit ja vehkeet. Sitä en tiiä onko niissä kilvelle valoa.
Mutta miksi ostaa rikkinäisen valon takia uus kilventeline? Esim. Luisilta saa 25e ihan ok takavalojaTais muuten siellä stormilla olla noita pelkkiä valojakin, eli sinne varmaan kannattas suunnata.
Tai oikeestaan ostin jo. Ihan fiksulta tuo näyttää mitä sakemannien viritelmiä kattelin.
Edit: Laitetaas nyt tuohon vähän vielä mallikuvaa miltä sen sitten pitäis näyttämän.

Edit: Nyt olis tieliikennekondiksessa. Huomenna selviää sitten miten ne kepit toimii siellä mitä varten ne on tehty.
Hyväksynnät löytyy ja kuva ei ole mun pelistä.TomiKoo kirjoitti:Tuohan näyttää varsin hyvältä ja taitaa olla hyväksyttykin vielä? Eihän tuo kuvan pyörä ole sinun pelistä? Akran putki...? Makeet vilkut ainakin!karmolis kirjoitti:Tai oikeestaan ostin jo. Ihan fiksulta tuo näyttää mitä sakemannien viritelmiä kattelin.
Edit: Laitetaas nyt tuohon vähän vielä mallikuvaa miltä sen sitten pitäis näyttämän.
Mopo kesti kotiin asti, takajousen esijännitys pitää vielä laittaa kohdilleen. Saattaapi kyllä olla että tarvii uusi jäykempi hakea kaupasta. Mummovauhti krossiradalla on vähän eri asia kuitenkin kuin sata lasissa routapattiin. Etupää toimi kyllä hyvin.
Ei muuta ku ketjujen kiristys ja sunnuntaita odotellen..
Aika touhua muuten tuolta puljulta jolta ostin tuon kilpitelineen. http://www.ap-x.de/
Alun perin maksoin paypalilla ja postikulut 16e. No nyt tuli meiliä että kaveri on löytänyt halvemman tavan postittaa ja palautti paypal-tililleni 7e.
Alun perin maksoin paypalilla ja postikulut 16e. No nyt tuli meiliä että kaveri on löytänyt halvemman tavan postittaa ja palautti paypal-tililleni 7e.
Nyt löytyy kuva siitä uudesta kilpitelineestä. Meni ns. heittämällä paikalleen. Kiinni samalla pultilla kuin takalokarikin, ja lisäksi laitoin parit nippusiteet. Hyvä tuli. Saa nähdä syttyykö tuo pakoputken puoleinen vilkku tuosta tuleen...


Sitten on tullut mietittyä josko väsäis jonkinlaisen työkalukotelon joka tulis PAIR:in kiinnityksiin kiinni. Olis tarpeeksi alhaalla ainakin ja muutenkin pois tieltä. Joku militanttihenkinen sen pitäis kyllä ihan selkeesti olla, esimerkiks joku ammobox. Voi olla vaan sellainen liian iso.. Salaisesta Agentista katoin että niiden pienin olis liian iso sekin. Oisko kellään parempia ideoita? Varmaan pelkkä kangaspussi on turhan heppoinen eikä ne kai mitään lämpöäkään kestä.
Eli siis paikka olis about tuossa:



Sitten on tullut mietittyä josko väsäis jonkinlaisen työkalukotelon joka tulis PAIR:in kiinnityksiin kiinni. Olis tarpeeksi alhaalla ainakin ja muutenkin pois tieltä. Joku militanttihenkinen sen pitäis kyllä ihan selkeesti olla, esimerkiks joku ammobox. Voi olla vaan sellainen liian iso.. Salaisesta Agentista katoin että niiden pienin olis liian iso sekin. Oisko kellään parempia ideoita? Varmaan pelkkä kangaspussi on turhan heppoinen eikä ne kai mitään lämpöäkään kestä.
Eli siis paikka olis about tuossa:

Viimeksi muokannut karmolis, Ke Touko 14, 2008 12:38 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Oho, näköjään meikäläisen disainia saattaa tulla germaaniassa vastaan muillakin..
http://www.shop.race-styles.com/en/show ... ttype=&nr=
http://www.shop.race-styles.com/en/show ... ttype=&nr=
Tohon ei kyllä järin isoa koteloa saa, ei ainakaan rengasrautoja tarvi laittaa siihen.karmolis kirjoitti:Sitten on tullut mietittyä josko väsäis jonkinlaisen työkalukotelon joka tulis PAIR:in kiinnityksiin kiinni. Olis tarpeeksi alhaalla ainakin ja muutenkin pois tieltä. Joku militanttihenkinen sen pitäis kyllä ihan selkeesti olla, esimerkiks joku ammobox. Voi olla vaan sellainen liian iso.. Salaisesta Agentista katoin että niiden pienin olis 18x28x15cm. Oisko kellään parempia ideoita?
Eli siis paikka olis about tuossa:
Joskus tosin näin sellasen virityksen jossa kaveri oli laittanut ketjusuojan paikalle rengasraudan. No niitä tarvis kyllä kolme kipaletta melkein matkaan, enkä niitä kyllä takahaarukkaan kiinnittäisi. Ehkä rungon etuputkiin sais, tai johonkin muualle... Pitää alkaa suunnittelemaan.
Telakalla taasen stefan korkkaamisen takia.
Tässä on pari päivää etitty kaverille sopivaa matkaenskaa ja niin se vaan kuume tarttuu meikäläiseenkin.
Loppukesän jos jaksais tällä vielä, sitten kevyt "vakiointi" ja talutetaan isojen rahallisten tappioiden kera liikkeeseen ja joku 250kg keijukainen sieltä tilalle. AT on vähän käynyt mielessä. Pitää käydä koeajamassa jossain. Voihan se olla että käykin niin ettei huvitakkaan vaihtaa.
Ei kellään sitten hyviä vinkkejä ollut tuota työkalukoteloa varten?
Tässä on pari päivää etitty kaverille sopivaa matkaenskaa ja niin se vaan kuume tarttuu meikäläiseenkin.
Loppukesän jos jaksais tällä vielä, sitten kevyt "vakiointi" ja talutetaan isojen rahallisten tappioiden kera liikkeeseen ja joku 250kg keijukainen sieltä tilalle. AT on vähän käynyt mielessä. Pitää käydä koeajamassa jossain. Voihan se olla että käykin niin ettei huvitakkaan vaihtaa.
Ei kellään sitten hyviä vinkkejä ollut tuota työkalukoteloa varten?
-
Tase
- Viestit: 2629
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
- Paikkakunta: Oulu
Minulla on Jammussa itseasiassa DR-Z400:n työkalukotelo äänenvaimentimen vastapuolella. Rengasraudat eivät tarvitse koteloa, pari lyhyttä rautaa on klemmareilla tavaratelineen reunassa ja yksi keskimittainen klemmareilla takaosan runkoputkessa. Sieltä ne voi sitten irrottaa jos tarvii. Pumppu on myös tavaratelineen reunassa.karmolis kirjoitti:Ei kellään sitten hyviä vinkkejä ollut tuota työkalukoteloa varten?
-
LightSpeed
- Viestit: 1272
- Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
- Pyörä: FE390,12GS
- Paikkakunta: Hamina
Kävisikö vaihto TA:han?Pistän välirahaa jos tarvii...karmolis kirjoitti:Telakalla taasen stefan korkkaamisen takia.
Tässä on pari päivää etitty kaverille sopivaa matkaenskaa ja niin se vaan kuume tarttuu meikäläiseenkin.
Loppukesän jos jaksais tällä vielä, sitten kevyt "vakiointi" ja talutetaan isojen rahallisten tappioiden kera liikkeeseen ja joku 250kg keijukainen sieltä tilalle. AT on vähän käynyt mielessä. Pitää käydä koeajamassa jossain. Voihan se olla että käykin niin ettei huvitakkaan vaihtaa.
Mikä jottei. Tarvii tossa kesän aikana vähän kierrellä liikkeissä koeajamassa eri vaihtoehtojaLightSpeed kirjoitti:Kävisikö vaihto TA:han?Pistän välirahaa jos tarvii...karmolis kirjoitti:Telakalla taasen stefan korkkaamisen takia.
Tässä on pari päivää etitty kaverille sopivaa matkaenskaa ja niin se vaan kuume tarttuu meikäläiseenkin.
Loppukesän jos jaksais tällä vielä, sitten kevyt "vakiointi" ja talutetaan isojen rahallisten tappioiden kera liikkeeseen ja joku 250kg keijukainen sieltä tilalle. AT on vähän käynyt mielessä. Pitää käydä koeajamassa jossain. Voihan se olla että käykin niin ettei huvitakkaan vaihtaa.
Tjaah, oon näemmä hukannut SealSaversini. No ne nyt ei kovin häävit olleet ja aika hankala irrottaa putsaamista varten. Jos sellasista kuitenkin olis vaikka vähän apua, stefa korkkas sen takia kun oli mennyt oikein reilun kokoinen kivi sisään naarmuttaen tietenkin liukuputken. Naarmut lähti onneksi kiillottamalla.
Tollaset löysin HylkeenPelastajien tilalle:

Tarranauhalla kiinni. No hinnaks tuli posteineen karvan vajaa 23e, kotomaasta sais perus Acerbikset 17 eurolla mutta ne on sellaset sukkamalliset myös eli hankala irrottaa kuten ne edesmenneet HeidiKluminAviomiehenPelastukset.
Tuolta tilasin: http://www.slyfoxmx.com/pd_shock.cfm
Tollaset löysin HylkeenPelastajien tilalle:

Tarranauhalla kiinni. No hinnaks tuli posteineen karvan vajaa 23e, kotomaasta sais perus Acerbikset 17 eurolla mutta ne on sellaset sukkamalliset myös eli hankala irrottaa kuten ne edesmenneet HeidiKluminAviomiehenPelastukset.
Tuolta tilasin: http://www.slyfoxmx.com/pd_shock.cfm