Karmoliksen DRZ

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
hannuk
Viestit: 1152
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 9:00 am
Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hannuk »

Stormilla oli jotain vastaavia, jos en väärin muista, niin ufon virityksiä. Ledivalot ja pelit ja vehkeet. Sitä en tiiä onko niissä kilvelle valoa.

Mutta miksi ostaa rikkinäisen valon takia uus kilventeline? Esim. Luisilta saa 25e ihan ok takavaloja ;) Tais muuten siellä stormilla olla noita pelkkiä valojakin, eli sinne varmaan kannattas suunnata.
Oma vastuu! Artisti maksaa...
karmolis
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

hannuk kirjoitti:Stormilla oli jotain vastaavia, jos en väärin muista, niin ufon virityksiä. Ledivalot ja pelit ja vehkeet. Sitä en tiiä onko niissä kilvelle valoa.

Mutta miksi ostaa rikkinäisen valon takia uus kilventeline? Esim. Luisilta saa 25e ihan ok takavaloja ;) Tais muuten siellä stormilla olla noita pelkkiä valojakin, eli sinne varmaan kannattas suunnata.
Kun se kilpiteline on vähän kyseenalainen joka tuossa nyt on. Ostetaan sitten kokonaan uusi.

Tai oikeestaan ostin jo. Ihan fiksulta tuo näyttää mitä sakemannien viritelmiä kattelin.

Edit: Laitetaas nyt tuohon vähän vielä mallikuvaa miltä sen sitten pitäis näyttämän.

Kuva

Edit: Nyt olis tieliikennekondiksessa. Huomenna selviää sitten miten ne kepit toimii siellä mitä varten ne on tehty.
karmolis
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Jeps, tänään laitoin vielä uutta bensaletkua Acerbiksen tankin mukana tulleen kuraspagetin tilalle. Oli oikeen Double skin..

Kuva

Ja ekaa kertaa tien päällä tänään, huomenna olis tiedossa sellanen 470km lenkki. Toivotaan että pysyy nipussa.
karmolis
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

TomiKoo kirjoitti:
karmolis kirjoitti:Tai oikeestaan ostin jo. Ihan fiksulta tuo näyttää mitä sakemannien viritelmiä kattelin.

Edit: Laitetaas nyt tuohon vähän vielä mallikuvaa miltä sen sitten pitäis näyttämän.
Tuohan näyttää varsin hyvältä ja taitaa olla hyväksyttykin vielä? Eihän tuo kuvan pyörä ole sinun pelistä? Akran putki...? Makeet vilkut ainakin! :wink:
Hyväksynnät löytyy ja kuva ei ole mun pelistä.

Mopo kesti kotiin asti, takajousen esijännitys pitää vielä laittaa kohdilleen. Saattaapi kyllä olla että tarvii uusi jäykempi hakea kaupasta. Mummovauhti krossiradalla on vähän eri asia kuitenkin kuin sata lasissa routapattiin. Etupää toimi kyllä hyvin.

Ei muuta ku ketjujen kiristys ja sunnuntaita odotellen..
karmolis
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Aika touhua muuten tuolta puljulta jolta ostin tuon kilpitelineen. http://www.ap-x.de/

Alun perin maksoin paypalilla ja postikulut 16e. No nyt tuli meiliä että kaveri on löytänyt halvemman tavan postittaa ja palautti paypal-tililleni 7e. :shock:
karmolis
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Jaahans, etupäästä jarrulevyn puoleinen stefa vähän vuotaa. Tarviipa tehdä filmikikka. En ala korjaileen ennen ens viikkoa kun pitäis tehdä pieni iltapäiväsurautus, 670km / 18,5h plus tauot..
karmolis
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Nyt löytyy kuva siitä uudesta kilpitelineestä. Meni ns. heittämällä paikalleen. Kiinni samalla pultilla kuin takalokarikin, ja lisäksi laitoin parit nippusiteet. Hyvä tuli. Saa nähdä syttyykö tuo pakoputken puoleinen vilkku tuosta tuleen...

Kuva

Kuva

Sitten on tullut mietittyä josko väsäis jonkinlaisen työkalukotelon joka tulis PAIR:in kiinnityksiin kiinni. Olis tarpeeksi alhaalla ainakin ja muutenkin pois tieltä. Joku militanttihenkinen sen pitäis kyllä ihan selkeesti olla, esimerkiks joku ammobox. Voi olla vaan sellainen liian iso.. Salaisesta Agentista katoin että niiden pienin olis liian iso sekin. Oisko kellään parempia ideoita? Varmaan pelkkä kangaspussi on turhan heppoinen eikä ne kai mitään lämpöäkään kestä.

Eli siis paikka olis about tuossa:
Kuva
Viimeksi muokannut karmolis, Ke Touko 14, 2008 12:38 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
karmolis
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Oho, näköjään meikäläisen disainia saattaa tulla germaaniassa vastaan muillakin..

http://www.shop.race-styles.com/en/show ... ttype=&nr=
karmolis
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

karmolis kirjoitti:Sitten on tullut mietittyä josko väsäis jonkinlaisen työkalukotelon joka tulis PAIR:in kiinnityksiin kiinni. Olis tarpeeksi alhaalla ainakin ja muutenkin pois tieltä. Joku militanttihenkinen sen pitäis kyllä ihan selkeesti olla, esimerkiks joku ammobox. Voi olla vaan sellainen liian iso.. Salaisesta Agentista katoin että niiden pienin olis 18x28x15cm. Oisko kellään parempia ideoita?

Eli siis paikka olis about tuossa:
Kuva
Tohon ei kyllä järin isoa koteloa saa, ei ainakaan rengasrautoja tarvi laittaa siihen.

Joskus tosin näin sellasen virityksen jossa kaveri oli laittanut ketjusuojan paikalle rengasraudan. No niitä tarvis kyllä kolme kipaletta melkein matkaan, enkä niitä kyllä takahaarukkaan kiinnittäisi. Ehkä rungon etuputkiin sais, tai johonkin muualle... Pitää alkaa suunnittelemaan.
karmolis
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Telakalla taasen stefan korkkaamisen takia.

Tässä on pari päivää etitty kaverille sopivaa matkaenskaa ja niin se vaan kuume tarttuu meikäläiseenkin.

Loppukesän jos jaksais tällä vielä, sitten kevyt "vakiointi" ja talutetaan isojen rahallisten tappioiden kera liikkeeseen ja joku 250kg keijukainen sieltä tilalle. AT on vähän käynyt mielessä. Pitää käydä koeajamassa jossain. Voihan se olla että käykin niin ettei huvitakkaan vaihtaa.

Ei kellään sitten hyviä vinkkejä ollut tuota työkalukoteloa varten?
Tase
Viestit: 2629
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Tase »

karmolis kirjoitti:Ei kellään sitten hyviä vinkkejä ollut tuota työkalukoteloa varten?
Minulla on Jammussa itseasiassa DR-Z400:n työkalukotelo äänenvaimentimen vastapuolella. Rengasraudat eivät tarvitse koteloa, pari lyhyttä rautaa on klemmareilla tavaratelineen reunassa ja yksi keskimittainen klemmareilla takaosan runkoputkessa. Sieltä ne voi sitten irrottaa jos tarvii. Pumppu on myös tavaratelineen reunassa.
LightSpeed
Viestit: 1272
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
Pyörä: FE390,12GS
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

karmolis kirjoitti:Telakalla taasen stefan korkkaamisen takia.

Tässä on pari päivää etitty kaverille sopivaa matkaenskaa ja niin se vaan kuume tarttuu meikäläiseenkin.

Loppukesän jos jaksais tällä vielä, sitten kevyt "vakiointi" ja talutetaan isojen rahallisten tappioiden kera liikkeeseen ja joku 250kg keijukainen sieltä tilalle. AT on vähän käynyt mielessä. Pitää käydä koeajamassa jossain. Voihan se olla että käykin niin ettei huvitakkaan vaihtaa.
Kävisikö vaihto TA:han?Pistän välirahaa jos tarvii...
karmolis
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

LightSpeed kirjoitti:
karmolis kirjoitti:Telakalla taasen stefan korkkaamisen takia.

Tässä on pari päivää etitty kaverille sopivaa matkaenskaa ja niin se vaan kuume tarttuu meikäläiseenkin.

Loppukesän jos jaksais tällä vielä, sitten kevyt "vakiointi" ja talutetaan isojen rahallisten tappioiden kera liikkeeseen ja joku 250kg keijukainen sieltä tilalle. AT on vähän käynyt mielessä. Pitää käydä koeajamassa jossain. Voihan se olla että käykin niin ettei huvitakkaan vaihtaa.
Kävisikö vaihto TA:han?Pistän välirahaa jos tarvii...
Mikä jottei. Tarvii tossa kesän aikana vähän kierrellä liikkeissä koeajamassa eri vaihtoehtoja
karmolis
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Tjaa, jospas tekis hiukan modauksia jotta mielenkiinto säilyy. TomiKoota tossa konsultoin jo ja pitäis tässä kunhan ehtii käydä vähän limilevyä hakemassa ja silputa tuota alkuperäistä satulaa. Jos hiukan sais istumakohtaan lisää leveyttä, loppuis se pain in the ass.
karmolis
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Tjaah, oon näemmä hukannut SealSaversini. No ne nyt ei kovin häävit olleet ja aika hankala irrottaa putsaamista varten. Jos sellasista kuitenkin olis vaikka vähän apua, stefa korkkas sen takia kun oli mennyt oikein reilun kokoinen kivi sisään naarmuttaen tietenkin liukuputken. Naarmut lähti onneksi kiillottamalla.

Tollaset löysin HylkeenPelastajien tilalle:
Kuva

Tarranauhalla kiinni. No hinnaks tuli posteineen karvan vajaa 23e, kotomaasta sais perus Acerbikset 17 eurolla mutta ne on sellaset sukkamalliset myös eli hankala irrottaa kuten ne edesmenneet HeidiKluminAviomiehenPelastukset.

Tuolta tilasin: http://www.slyfoxmx.com/pd_shock.cfm
Lukittu