XT600 ja Dynojet suutinsetti

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

kurahaara
Viestit: 158
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 11:17 pm
Pyörä: Yamaha TT600R
Paikkakunta: Vantaa

Re:

Viesti Kirjoittaja kurahaara »

yammupoika kirjoitti:onkohan noitten xt:den kaasareissa eroja eri vuosimallien välillä?meinaan onko niissä käytetty eri merkkisii?...
Tässä hyvä taulukko eri XT vuosimallien teknisistä tiedoista sisältäen mm. kaasarimallit, suuttimet yms. XT:n kaasarimerkki on Teikei ja eri vuosimalleissa (valmistussarjoissa) on hieman eri malleja käytetty.
Paljon kuutioita ja vähän pyttyjä

Yamaha TT600R 673 cc isolohkona vääntävä soransiirtäjä/rospuutto/talviajokki
V-tyylin vääntöhirviö: Kawasaki VN2000
Dirtydevil
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Helmi 02, 2009 2:40 am
Pyörä: XT600e

Re: XT600 ja Dynojet suutinsetti

Viesti Kirjoittaja Dirtydevil »

Tuli ostettua 90 vuoden xt ja nyt olen koittanut etsiä tietoa pienestä piristämisestä. Suuttimina menee varmaan keihinin m5 suuttimet mutta tuo luistin poraus kiinnostaa. Onko joku tehnyt sen ja onko hommasta tarkempaa tietoa antaa? Kenties jopa kuvia? Minkä kokosella poralla pitäisi porata?

e. Sen verran selvinnyt että suutinpora olisi 1.15mm. Hakusessa vielä luistin poran koko. Joku kuva löyty venäläiseltä sivulta.
Vastaa Viestiin