Muistelisin jonkun jutelleen, että Säkylän sotku olisi remontissa. Joku tilapäinen ratkaisu siellä kyllä taisi olla, että ilman munkkia ja kahvia ei pitäisi jäädä. Saattoi vaan olla jopa taivasalla.Maikki_S kirjoitti:Olisiko innostusta jollakulla lähteä Säkylän sotkuun munkille sunnuntaina aamupäivän aikana?
Mulla on viime vuodelta jonkunlainen reittikin duunattuna?
Salon seudun suraukset
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Timo Tasakaasu
- Viestit: 914
- Liittynyt: To Loka 21, 2004 9:13 am
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
- Paikkakunta: Somero
Re: Salo
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Re: Salo
Siellä on komea tilapäinen sotku, ei tartte missään ulkona olla.Timo Tasakaasu kirjoitti:Muistelisin jonkun jutelleen, että Säkylän sotku olisi remontissa. Joku tilapäinen ratkaisu siellä kyllä taisi olla, että ilman munkkia ja kahvia ei pitäisi jäädä. Saattoi vaan olla jopa taivasalla.Maikki_S kirjoitti:Olisiko innostusta jollakulla lähteä Säkylän sotkuun munkille sunnuntaina aamupäivän aikana?
Mulla on viime vuodelta jonkunlainen reittikin duunattuna?
Happi
- Timo Tasakaasu
- Viestit: 914
- Liittynyt: To Loka 21, 2004 9:13 am
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
- Paikkakunta: Somero
Re: Salo
On tämä aikamoinen foorumi. Hyvä ettei vastaus tullut jo pikkusen ennen kuin ehti kysyäHappi kirjoitti:Siellä on komea tilapäinen sotku, ei tartte missään ulkona olla.Timo Tasakaasu kirjoitti:Muistelisin jonkun jutelleen, että Säkylän sotku olisi remontissa. Joku tilapäinen ratkaisu siellä kyllä taisi olla, että ilman munkkia ja kahvia ei pitäisi jäädä. Saattoi vaan olla jopa taivasalla.Maikki_S kirjoitti:Olisiko innostusta jollakulla lähteä Säkylän sotkuun munkille sunnuntaina aamupäivän aikana?
Mulla on viime vuodelta jonkunlainen reittikin duunattuna?
Happi
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Re: Salo
Katsotaan että kykenenkö, mistä on lähtö ja mihin aikaan? Konttasin Alastaron laspalmasissa Laverdalla pari viikkoa sitten ja kaularanka sai kipeää. Parempaan suuntaan ollaan menossa ja sunnuntai voisi olla mahdollinen.
Re: Salo
jos muita ei ole tulossa Repa sun lisäks, niin voitais ihan tästä pahkavuoresta lähteä. Aikataululla ei niin väliä. Katotaan josko olisi muita tulossa....
Sotilaskoti on avoinna:
- Sotilaskoti
su
13.00 - 21.00
Varmaan joskus 10 nurkilla aikaisintaa?
Sotilaskoti on avoinna:
- Sotilaskoti
su
13.00 - 21.00
Varmaan joskus 10 nurkilla aikaisintaa?
Re: Salo
Sunnuntaina 12.9 olisi mahdollisuus taas lähteä pöristelemään jonnekin suuntaan. Jotain reittejä löytyy valmiina, mutta akkiäkös tuosta muutenkin reitin tekee.
Ideoita / toiveita/ mukaan lähtijöitä ?
Ideoita / toiveita/ mukaan lähtijöitä ?
Re: Salo
Mihin päin ajattelit suunnistaa? Ja mihin aikaan?
Osallistumiseni on epävarmaa, muista hommista johtuen.
Mutta eikö täällä ole muita soratien surauttajia kun me vaan kaksin jutustelemme.
Hatussa vika voisi vaikka tulla esittelemään uusia Mitaksiaan, kui hyvät ne onkaan...
Osallistumiseni on epävarmaa, muista hommista johtuen.
Mutta eikö täällä ole muita soratien surauttajia kun me vaan kaksin jutustelemme.
Hatussa vika voisi vaikka tulla esittelemään uusia Mitaksiaan, kui hyvät ne onkaan...
Re: Salo
Ei taida ehtiä. Tänään ajettiin Takakuran kanssa parisataa kilsaa.Reittinä Someron ollila-Torro-Patamo-Ruostejärvi-Liesjärvi-Somerniemi-Nummi pusula-Kiikala-Somero. Perhana,ku oli hauska päivä.Suurimmaksi osaksi sade oli pehmittänyt soratiet senverran,että pitoa löytyi.Tammela oli poikkeus,siellä oli paikoin pirun pluikasta mut pystyssä pysyttiin,ei taidolla vaan tuurilla. Pikku poluilla saa olla todella tarkkana,kun puunjuuret yms. on niiin pirun liukkaita,ettei edes Mitakset tahdo niihin purra.Jokunen todella läheltäpiti tilanne,vissiin molemmilla.Että näin.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
How much fun did you have doing it
Re: Salo
Kysymys Salon / Perniön alueen tietäjille. Pääseekö Perniöstä sorateitä pitkin Koskelle ? Koskelta pääsisi Kuovilan kautta Fiskariin ja sieltä Karjaalle sorateitä, vain pieniä pikitie siirtymiä välillä. Kun tulee aina välillä käytyä Perniön aakkosbaarissa kahvilla mutta viimeinen 10km on ollut pikitietä 1840 tietä pitkin. Kartan mukaan pääsisi Lupajaan asti mutta onko Koski - Lupaja välillä teitä joille ei kannata mennä tai onko puomeilla suljettuja ?
Re: Salo
Kyllä oli HAUSKOJA kilometrejä! Sun C02 heitti kuraa ihan liikaa mun silmille. Potta kopisi koko ajan. Mulllon vieläki poskipäät kipeenä.hatussa vika kirjoitti:Tänään ajettiin Takakuran kanssa parisataa kilsaa.
Minkäs sille voi kun pitää WR:llä vanhoilla kuluneilla FIM dunlopeilla pysyy peräs. Sai vetää vaijeri piukalla koko ajan.
Kyl tol WR:l pysys iha SE:nki vauhdis ku tiät oli pehmei ja C02 sutii tollase tehohirvio al niipal kauhiast.
Ne lampaat tais saara syrähalvaukse ku WR on sääretty rikkaal. PAM PAM!
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Re: Salo
Liitteessä pari reittiä joista pääsee lävitse. Pohjoisemmalla reitillä tosin on kyltit Saarenjärventieltä poikkeavalle metsäautotielle "metsätien osakkaille". Hevosia on syytä varoa latokartano, lintilä ja koivisto alueilla. Peuroja kannattaa myös varoa, sillä eivät ole alueella mitenkään harvinainen elukka.
Repa, josko Kiikalasta etiäpäin. Aamulla vois päräyttää käyntiin.
Repa, josko Kiikalasta etiäpäin. Aamulla vois päräyttää käyntiin.