Salon seudun suraukset

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Timo Tasakaasu
Viestit: 914
Liittynyt: To Loka 21, 2004 9:13 am
Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Paikkakunta: Somero

Re: Salo

Viesti Kirjoittaja Timo Tasakaasu »

Maikki_S kirjoitti:Olisiko innostusta jollakulla lähteä Säkylän sotkuun munkille sunnuntaina aamupäivän aikana?
Mulla on viime vuodelta jonkunlainen reittikin duunattuna?
Muistelisin jonkun jutelleen, että Säkylän sotku olisi remontissa. Joku tilapäinen ratkaisu siellä kyllä taisi olla, että ilman munkkia ja kahvia ei pitäisi jäädä. Saattoi vaan olla jopa taivasalla.
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Salo

Viesti Kirjoittaja Happi »

Timo Tasakaasu kirjoitti:
Maikki_S kirjoitti:Olisiko innostusta jollakulla lähteä Säkylän sotkuun munkille sunnuntaina aamupäivän aikana?
Mulla on viime vuodelta jonkunlainen reittikin duunattuna?
Muistelisin jonkun jutelleen, että Säkylän sotku olisi remontissa. Joku tilapäinen ratkaisu siellä kyllä taisi olla, että ilman munkkia ja kahvia ei pitäisi jäädä. Saattoi vaan olla jopa taivasalla.
Siellä on komea tilapäinen sotku, ei tartte missään ulkona olla.

Happi
Avatar
Timo Tasakaasu
Viestit: 914
Liittynyt: To Loka 21, 2004 9:13 am
Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Paikkakunta: Somero

Re: Salo

Viesti Kirjoittaja Timo Tasakaasu »

Happi kirjoitti:
Timo Tasakaasu kirjoitti:
Maikki_S kirjoitti:Olisiko innostusta jollakulla lähteä Säkylän sotkuun munkille sunnuntaina aamupäivän aikana?
Mulla on viime vuodelta jonkunlainen reittikin duunattuna?
Muistelisin jonkun jutelleen, että Säkylän sotku olisi remontissa. Joku tilapäinen ratkaisu siellä kyllä taisi olla, että ilman munkkia ja kahvia ei pitäisi jäädä. Saattoi vaan olla jopa taivasalla.
Siellä on komea tilapäinen sotku, ei tartte missään ulkona olla.

Happi
On tämä aikamoinen foorumi. Hyvä ettei vastaus tullut jo pikkusen ennen kuin ehti kysyä :) Miksi porilainen lukee Salon topiccia :)
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Salo

Viesti Kirjoittaja Happi »

Timo Tasakaasu kirjoitti: Miksi porilainen lukee Salon topiccia :)
Työ kiireitä.

Happi
Avatar
t.t.tammi
Viestit: 2175
Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
Pyörä: Pan European 1991
Paikkakunta: paimio
Viesti:

Re: Salo

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
repa
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 8:56 pm
Pyörä: Tigru
Paikkakunta: Salo

Re: Salo

Viesti Kirjoittaja repa »

Katsotaan että kykenenkö, mistä on lähtö ja mihin aikaan? Konttasin Alastaron laspalmasissa Laverdalla pari viikkoa sitten ja kaularanka sai kipeää. Parempaan suuntaan ollaan menossa ja sunnuntai voisi olla mahdollinen.
Avatar
Maikki_S
Viestit: 788
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 4:13 pm
Pyörä: KTM 690R evo2
Paikkakunta: Salo

Re: Salo

Viesti Kirjoittaja Maikki_S »

jos muita ei ole tulossa Repa sun lisäks, niin voitais ihan tästä pahkavuoresta lähteä. Aikataululla ei niin väliä. Katotaan josko olisi muita tulossa....


Sotilaskoti on avoinna:
- Sotilaskoti
su
13.00 - 21.00

Varmaan joskus 10 nurkilla aikaisintaa?
repa
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 8:56 pm
Pyörä: Tigru
Paikkakunta: Salo

Re: Salo

Viesti Kirjoittaja repa »

Olisiko klo 10.30 takiksella (Takatalo) sopiva lähtöaika?
Kaikki mukaan!
Avatar
Maikki_S
Viestit: 788
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 4:13 pm
Pyörä: KTM 690R evo2
Paikkakunta: Salo

Re: Salo

Viesti Kirjoittaja Maikki_S »

Ok.
Nähdään 10:30.
Avatar
Maikki_S
Viestit: 788
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 4:13 pm
Pyörä: KTM 690R evo2
Paikkakunta: Salo

Re: Salo

Viesti Kirjoittaja Maikki_S »

Sunnuntaina 12.9 olisi mahdollisuus taas lähteä pöristelemään jonnekin suuntaan. Jotain reittejä löytyy valmiina, mutta akkiäkös tuosta muutenkin reitin tekee.

Ideoita / toiveita/ mukaan lähtijöitä ?
repa
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 8:56 pm
Pyörä: Tigru
Paikkakunta: Salo

Re: Salo

Viesti Kirjoittaja repa »

Mihin päin ajattelit suunnistaa? Ja mihin aikaan?
Osallistumiseni on epävarmaa, muista hommista johtuen.
Mutta eikö täällä ole muita soratien surauttajia kun me vaan kaksin jutustelemme.
Hatussa vika voisi vaikka tulla esittelemään uusia Mitaksiaan, kui hyvät ne onkaan...
RiiMi
Viestit: 1444
Liittynyt: Su Syys 25, 2005 11:46 am
Pyörä: Honda cbf 1000f
Paikkakunta: somero

Re: Salo

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

Ei taida ehtiä. Tänään ajettiin Takakuran kanssa parisataa kilsaa.Reittinä Someron ollila-Torro-Patamo-Ruostejärvi-Liesjärvi-Somerniemi-Nummi pusula-Kiikala-Somero. Perhana,ku oli hauska päivä.Suurimmaksi osaksi sade oli pehmittänyt soratiet senverran,että pitoa löytyi.Tammela oli poikkeus,siellä oli paikoin pirun pluikasta mut pystyssä pysyttiin,ei taidolla vaan tuurilla. Pikku poluilla saa olla todella tarkkana,kun puunjuuret yms. on niiin pirun liukkaita,ettei edes Mitakset tahdo niihin purra.Jokunen todella läheltäpiti tilanne,vissiin molemmilla.Että näin.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Pate05
Viestit: 770
Liittynyt: Ke Kesä 30, 2010 11:36 pm
Pyörä: Felt
Paikkakunta: Karjaa

Re: Salo

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

Kysymys Salon / Perniön alueen tietäjille. Pääseekö Perniöstä sorateitä pitkin Koskelle ? Koskelta pääsisi Kuovilan kautta Fiskariin ja sieltä Karjaalle sorateitä, vain pieniä pikitie siirtymiä välillä. Kun tulee aina välillä käytyä Perniön aakkosbaarissa kahvilla mutta viimeinen 10km on ollut pikitietä 1840 tietä pitkin. Kartan mukaan pääsisi Lupajaan asti mutta onko Koski - Lupaja välillä teitä joille ei kannata mennä tai onko puomeilla suljettuja ?
Avatar
takakura
Viestit: 1099
Liittynyt: Ti Marras 06, 2007 9:14 pm
Pyörä: 690 Rally
Paikkakunta: Somero

Re: Salo

Viesti Kirjoittaja takakura »

hatussa vika kirjoitti:Tänään ajettiin Takakuran kanssa parisataa kilsaa.
Kyllä oli HAUSKOJA kilometrejä! Sun C02 heitti kuraa ihan liikaa mun silmille. Potta kopisi koko ajan. Mulllon vieläki poskipäät kipeenä.
Minkäs sille voi kun pitää WR:llä vanhoilla kuluneilla FIM dunlopeilla pysyy peräs. Sai vetää vaijeri piukalla koko ajan.

Kyl tol WR:l pysys iha SE:nki vauhdis ku tiät oli pehmei ja C02 sutii tollase tehohirvio al niipal kauhiast.
Ne lampaat tais saara syrähalvaukse ku WR on sääretty rikkaal. PAM PAM!
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Avatar
Maikki_S
Viestit: 788
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 4:13 pm
Pyörä: KTM 690R evo2
Paikkakunta: Salo

Re: Salo

Viesti Kirjoittaja Maikki_S »

Liitteessä pari reittiä joista pääsee lävitse. Pohjoisemmalla reitillä tosin on kyltit Saarenjärventieltä poikkeavalle metsäautotielle "metsätien osakkaille". Hevosia on syytä varoa latokartano, lintilä ja koivisto alueilla. Peuroja kannattaa myös varoa, sillä eivät ole alueella mitenkään harvinainen elukka.

Repa, josko Kiikalasta etiäpäin. Aamulla vois päräyttää käyntiin.
Liitteet
koski - pernio.jpg
Vastaa Viestiin