R 1150 GS pleksi ja pleksit yleensä

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
siogo
Viestit: 71
Liittynyt: To Joulu 16, 2004 10:10 pm
Pyörä: BMW R1150GS
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja siogo »

Ei niillä tobeilla mitään ihmeitä kannata odottaa mutta ainakin itsellä parannusta tuli ihan kiitettävästi. Ennen humina ja pauke oli aika sietämätön yli sadan vauhdissa, välillä tuntui että aivan näköä haittaa. Nyt tuntuu että ajaa moottoripyöärällä eikä rattikelkalla bussin perään köytettynä.
Eepee
Viestit: 22
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2008 7:30 am
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Eepee »

"Racing with the wind..."...eli kävin pikkulenkin (150 km) ilman pleksiä ja kieltämättä ainakii pikkuteiden hauskuuskerroin oli paljon paree :D ! Ja eihän tossa tuulen voima ole mikään älytön, hopeelärpäke ja klohmotankki suojaa kummasti. Ainakin jos vertaa mun museovehkeeseen, jossa olo on päälle satasen nopeuksissa kuin vetäs leukoja sadan kilon puntti nilkoissa...

Mutta kokeillaan topinaattorikii jollakinviisteen, ei täs mitään täyttä tyventä tavoitellakaan...kunhan lakkais se näkymätön vyöruusu läpyttämästä hitsausrukkasilla kypärään :evil: ?

Säädellään ja kiitosta kokemuksista!
Avatar
siogo
Viestit: 71
Liittynyt: To Joulu 16, 2004 10:10 pm
Pyörä: BMW R1150GS
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja siogo »

http://www.chris-longhurst.com/nacavents/ Täs on kans mielenkiintoinen viritys.
Eepee
Viestit: 22
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2008 7:30 am
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Eepee »

Mielenkiintoiset NASA-aukot :shock: ? Hmmm...aerodynamiikka on ihimeellistä.
Sunnuntaina muuten väsäsin kirvesmiestä odotellessa omatopinaattorisysteemin, ja pikaisella koestuksella tuntui paremmalta kuin vakio, selvästikin. Pahus vaan kun just samaan saumaan vanhan palvelijan, SHOEIn umpikypärän visiirisysteemi hajos tykkänään, kokeilu tapahtui varsinaisella skootterikypärällä, jonka visiiri vipatti kuin hullun mulk...äh...no otti siis tuulen herkästi. Öh. Nonii, nyt tuli sitten kypäräkauppaan menokin :cry: .

Jospas tämä tästä, kiitos vinkeistä. Mutta todella, itselle pielessä oleva aerodynamiikka vie maun koko ajelusta.
Avatar
jlohikoski
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 9:04 pm
Pyörä: gs1150adv R1200gs
Paikkakunta: Kauhajoki

Viesti Kirjoittaja jlohikoski »

Jos haluaa parasta suojausta niin Aeroflow.

Muta yllättävän hyvin suojaa ja pelaa ainakin adv ilman mitään katetta.

Alkup. Adv plexi ei ainakaan mulle sovellu. Tiivitää juuri ilmavirtauksen suoraan silmille. Tuntuu n. 6cm liian matalalta, mutta 15 cm jatkokaan plexissä ei pelasta tilannetta.
Vastaa Viestiin