URAA 2012?.

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
AnttiL
Viestit: 2978
Liittynyt: Su Loka 30, 2005 12:51 am
Pyörä: exc
Paikkakunta: ROI

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Onko mitään viime hetken tarpeita ilmenny, huomenna lähtö sinne ja aamulla jotain voi tosi tarvitsijalle vielä hakea Rovaniemen tarjonnasta?
antti
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Uumajan pojat tekasit vielä etupään huollon tuossa minun nurkissa, ilmeisesti sxc ei ollu tykänny motocrossin ajosta...
Toivottavasti tuli kuntoon!

Mie kävin vetämässä junnuille enskareenit ja kauhiasti ois hommaa että saahaan viikonlopuksi mx rata kisakuntoon.
Vaan kyllä ois mukava olla tölkki kourassa sadetta pitämässä siinä Hipun pienen sadekatoksen alla...

Pitäkäähän hauskaa ja tulukaa ehjänä kotia!

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
Avatar
tertsu
Viestit: 2813
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Paikkakunta: Oulu

URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Täällä ollaan ja purkit on kourassa :)
Kuva
Kura lentää...
Avatar
AnttiL
Viestit: 2978
Liittynyt: Su Loka 30, 2005 12:51 am
Pyörä: exc
Paikkakunta: ROI

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Ja täällä on päästy tositoimiin :)
http://www.youtube.com/watch?v=pPfF0Iph ... e=youtu.be

Mainarin luvallisella offroad reitillä, "kelkkauralla".
Ajettiin HarriI:n ja poikansa kanssa pariin kertaan läpi torstaina ja isommalla porukalla sitten perjantaina.
Ihan hupaisa reitti.
antti
Avatar
AMa
Viestit: 410
Liittynyt: Ma Syys 19, 2011 10:21 pm
Pyörä: Suzuki GSX-R 1000 K7, KTM 300 EXC
Paikkakunta: RVN

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja AMa »

Pannaan nyt tännekin kun samoissa maisemissa pyörittiin.

viewtopic.php?f=2&t=4972&start=2265#p255152
Avatar
ATC
Viestit: 2290
Liittynyt: To Huhti 20, 2006 12:53 am
Pyörä: HP2E
Paikkakunta: Oulunseutu

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja ATC »

AnttiL kirjoitti:Ja täällä on päästy tositoimiin :)
http://www.youtube.com/watch?v=pPfF0Iph ... e=youtu.be

Mainarin luvallisella offroad reitillä, "kelkkauralla".
Ajettiin HarriI:n ja poikansa kanssa pariin kertaan läpi torstaina ja isommalla porukalla sitten perjantaina.
Ihan hupaisa reitti.
Pariuraalla oli samanlaista menoa ja siitä oli hieman jälkipyykkiä, haetaan pahoja paikkoja ja sitten kierretään net... :roll:
Kuvaaja kyllä pysyi reitillä josta pisteet ja viihdyttävän videonkin tallensi siitä peukku ylös.
Weteraani kurapyöräilijä
Avatar
Rampas
Viestit: 133
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 8:41 am
Pyörä: KTM 500 EXC Six Days
Paikkakunta: Varkaus

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Rampas »

Voi että oli taas tolkuttoman hauskaa ja onnistunu reissu, osanottoni niille jotka eivät päässeet paikalle.
Ilmottaudun samantien URAAlle 2013 !
A KTM might not be your first motorcycle, but it will be your last. When you've tried the rest, buy the best KTM.
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja srbg »

Joo-o.
Oli taas todella mukava reissu, jota rokotti vaan kesken iskenyt flunssa jonka takia piti minun lauantain rämpimiset jättää väliin. Mutta olihan siitä meidän ryhmästä ainakin Manu lauantaina sitten ihan liekeissä. Tai no Manun SE ainakin.

Tälläkertaa erikoistuttiin näköjään enemmänkin noihin talviteihin (lue soihin) ja ihan umpimetsään, mutta siellä suolla se vasta lysti oli ja ei muuten käyny työasiat mielessä kertaakaan.

Osanottajia uraalla taisi olla tälläkertaa normaalia vähemmän, liekö säätiedotukset pelottanut vai mikä lie, mutta keli oli oikeastaa paras mahdollinen.

Villekin oli aina iltaisin tyytyväinen kun pääsi saunassa omalle "aitio"-paikalleen pitkän ja onnistuneen navigoinnin päätteeksi. Kiitos porukalle mukavasta seurasta.

Ja ensivuonna taas!!!
Sami
Harri Hemmilä
Viestit: 1191
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
Pyörä: R1200GS
Paikkakunta: Ylivieska

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

No? Kuvia nyt hetipaikalla! :P
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja srbg »

Harri Hemmilä kirjoitti:No? Kuvia nyt hetipaikalla! :P
No mullahan jäi koko kamera kotiin, että eipä mulloo :cry: .
Sami
Avatar
tertsu
Viestit: 2813
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Paikkakunta: Oulu

URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Hieno reissu oli taas jo 7:ttä kertaa. Väkeä oli tosiaan pikkasen normaalia vähemmän, mutta saunassa sai väliin jonottaa ylärivin paikkoja. Grillikodassakin oli tunnelma kohdillaan pitkälle aamuyöhön :) Tuossa muutama kuva...
KuvaKuvaKuvaKuvaKuva
Kura lentää...
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Olihan se taas hieno reissu.. Mittariin kertyi reilu 2200km to-su reissusta, alusta vaihteli pikitiestä polvea myöten upottavaan suohon.. Väliin sopi kaikenmoista hiekkasorasuokivikkoa ja pari tunturin lakipistettä.. Kiitokset rampakselle mopon sielun hoidosta ja tertsulle mukavista reiteistä (otetaan ens vuonna kellukkeet, niin menee ne ilmakuvien perusteella läpiajettavat pätkätkin =) ja tietysti omalle sekä muulle porukalle joista tapahtuma, ajohetket ja railakkaat naurut iltanuotiolla koostuu..

Ensi vuotta odotellessa...
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
The Swede
Viestit: 4
Liittynyt: La Heinä 10, 2010 1:48 pm
Pyörä: Yamaha WR 450F
Paikkakunta: Sweden, Umeå
Viesti:

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja The Swede »

As always it was a great time and we caught some of it on camera. http://youtu.be/q--yUdTqj0M
Owned: Royal Enfield 500cc -??, KTM 640 Adventure -03, Teneré 660 -96, Honda XR400 -96 & BMW F650 Dakar -04
Now in the garage: Honda CRF 150 -07, Yamaha WR250F -09 & WR450F -04
aka
Viestit: 158
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 2:53 pm
Pyörä: KTM
Paikkakunta: Kuopio

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja aka »

Ja jotakin voi tuostakin nähdä jos oikein tarkkaan katselee ;)
http://youtu.be/r8ISAbUfHeU

-a
Skogis
Viestit: 333
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 1:54 pm
Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300
Paikkakunta: Vasa

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Skogis »

aka kirjoitti:Ja jotakin voi tuostakin nähdä jos oikein tarkkaan katselee ;)
http://youtu.be/r8ISAbUfHeU

-a
Oliko tuo K-kauppa lähellä Rovajärvi, vai olitteko kauempaa cruisailemassa?
Vastaa Viestiin