URAA!!!! 2011

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

LightSpeed
Viestit: 1272
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
Pyörä: FE390,12GS
Paikkakunta: Hamina

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

skuikka kirjoitti:Mie joudun nostamaan lapaset pystyyn. Ei saa noistä ylijäämäosista semmoista että kehtaisi lappiin asti lähteä.
Lähet mukaan Jees-mieheksi ilman pyörää,juot kaljaa ja heität läppää.Tulen aamulla hakeen. :lol:
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Kukaan ei huomaa että et ole ajanut metriäkään kun pyöriskelet pihalla rossisaappaat jalassa ja töhräät naaman maantiepölyllä. Kaljatölkki kourassa kehut miten oli vähällä mennä mutka pitkäksi mutta ihmeellisten taitojesi ansiosta sait juuri ja juuri käännettyä...
skuikka
Viestit: 2245
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Juuei. Jos en olisi ehtinyt pyörää purkaa, niin voisi vielä mennä läpikin, mutta jos ei mopo lähde mukaan, niin reissun tarkoitusperiä saatetaan joissain piireissä epäillä.
No jos säästyneillä rahoilla vaikka investoisi kunnolliseen pytty/mäntä-pakettiin, niin voisi yrittää tuonne Kotarin Kellautus KeKkereihin edes päästä. Harmi kun ne 944-sarjat on niin kalliita.
Taidan koota tuon koneen seuraavan kerran side silmillä ja ottaa aikaa, luulen että toistoja alkaa olla jo tarpeeksi.
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja srbg »

Mulla on kyllä mukana senverran vanha kalusto, että voisit sampo lähtee mulle huoltomieheksi.
Käyt iltaisin sitten päristelemässä sillä ja jos se pelaa, niin saisit varmaan enemmän kilometrejä alle kuin -09 690:llä. 8)
Sami
Avatar
MiikaM
Viestit: 269
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:05 am
Pyörä: XR600R
Paikkakunta: Vantaa

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja MiikaM »

Ja mä voisin tarvita suopolkijan, meet valmiiks oottelemaan potentiaalisiin jumipaikkoihin. Sitten ku mua tai Kimmoo rupee ahistaa niin tuut polkasee Hondan käyntiin ja ajelet sen kovalle maalle. Ettei vaan käy näin kuin viimevuonna:
Kuva
VesaLaun
Viestit: 106
Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:38 pm
Pyörä: gsxr excf
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja VesaLaun »

Mukavasti tuo kantavuutta suohon tuo japsirauta.
LightSpeed
Viestit: 1272
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
Pyörä: FE390,12GS
Paikkakunta: Hamina

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

Kuva

Reenaile Miika tuota jotta sujuu heti torstaista alkaen. :lol:

Nätisti ajellaan tietä pitkin,tuskin edes pyörää pestä tarvii. :roll:
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja ramirin »

skuikka kirjoitti:Mie joudun nostamaan lapaset pystyyn. Ei saa noistä ylijäämäosista semmoista että kehtaisi lappiin asti lähteä.
Vähintäänki pidät 690 hotlineä ja päivystät ke-su 24h :idea:

P.S Tarvit todennäkösesti enemmän ku yhen puhelinlinjan :roll:
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
skuikka
Viestit: 2245
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Selvä pyy. Laitan 690:n sähkökaavion näytön taustakuvaksi niin vasteaika pienenee. 620:aa on turha jännätä, se toimii.
Jos jotain positiivistä haetaan, niin kuha sentään syö.
VesaLaun
Viestit: 106
Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:38 pm
Pyörä: gsxr excf
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja VesaLaun »

Joo, ja mä taidan piruillessani ottaa mukaan 690e:n kaapelisarjan varalle :P
Avatar
tertsu
Viestit: 2813
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Paikkakunta: Oulu

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Mielenkiintoinen sääennuste:
http://foreca.fi/Finland/Kemijarvi
Ke-Pe hellettä ja la vesisadetta, mutta nuo ennusteet on minusta ollut aika epäluotettavia viimeaikoina.

Kamat on pakattu ja tunnin päästä startti kohti Raajärveä...
Kura lentää...
Viuh
Viestit: 1744
Liittynyt: La Maalis 12, 2011 2:05 pm
Pyörä: CRF1100L, SE, 701 LR Aurora, R75/5

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Viuh »

Nytpä kävi niin, että tämä ennakkoilmoittautuja joutui jättämään väliin kun vielä syntymätön päristelijä järjestää ohjelmaa..
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Bergule hajosi jo ennenko perille päästiin...
Kuka kehtais kattoa osaluetteloita että passaako 690n pensasuutin husaberg fe 570 -09iin?
Sitten sais soittaa mulle tai tekstata 0407123883
ankara
Viestit: 671
Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 10:45 am
Pyörä: Hupsvarma&LadyDomina
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja ankara »

Pitäis olla sama suutin molemmissa

FUEL INJECTOR ASSY SET 07 75041023044
Hannu
Viestit: 808
Liittynyt: La Syys 25, 2004 10:12 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Hannu »

Kun kerran peruuntumisiakin on tullut niin mä lähden aamulla kohti Raajärveä, vähän niinku kompensaatioksi. En ole siis ilmoittanut osallistuvani. Kilautan vielä aamulla Mainariin ja varmistan että sopii vierailla. Google sanoo reitille ajoajaksi 16h ja Garmin 11h joten saa nähdä milloin sinne asti pääsen... Alla pakasta vedetyt C21+C02 niin ei ihan koko matkaa raaskis asfalttiakaan ajaa.
Hannu
Vastaa Viestiin