Enduro tapahtuma Vantaalla
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- daddy0
- Pyörä: BMW R1200GSA 2010
- Viesti:
No jopas sinä innostuit eilisestä polkuajelustamarkus_a kirjoitti:Kiinnostusta löytyy! Mahtaako Vstromi pysyä kasassa kunnolla enska reitillä![]()
Taitaa loppua Vstromista maavara ja muut ominaisuudet kesken tuolla tarjolla olevassa maastossa... Ja todennäköisesti tuon reissun jälkeen jälleenmyyntiarvo olisi ihan jotain muuta kuin ennen sitä.
Kuulostaa siltä, että sulla on viimeistään ensi kesänä pyöränvaihto edessä. Eiköhän Vstromi vaihdu möhköbemariin sopuisasti mopokaupassa.
Olet varmaan oikeissa... Taidan kuitenkin jättää väliin…daddy0 kirjoitti:No jopas sinä innostuit eilisestä polkuajelustamarkus_a kirjoitti:Kiinnostusta löytyy! Mahtaako Vstromi pysyä kasassa kunnolla enska reitillä![]()
![]()
Taitaa loppua Vstromista maavara ja muut ominaisuudet kesken tuolla tarjolla olevassa maastossa... Ja todennäköisesti tuon reissun jälkeen jälleenmyyntiarvo olisi ihan jotain muuta kuin ennen sitä.
Kuulostaa siltä, että sulla on viimeistään ensi kesänä pyöränvaihto edessä. Eiköhän Vstromi vaihdu möhköbemariin sopuisasti mopokaupassa.
- Sottapytty
- Pyörä: BMW G650XChallenge
Re: Enduro tapahtuma Vantaalla
En tunne kyseistä maastoa, mutta mä ainakin haluaisin ymmärtää tuosta "matkaendurotapahtuma" -maininnasta silleesti, että matalammallakin maavaralla pärjäisi.make kirjoitti:Olisi mahdollisuus järjestää matkaenduro tapahtuma Vantaan Hanskalliolla mikäli kiinnostusta löytyy.
markus_a älä nyt vielä jätä väliin, ehkä sieltä spoorin reunalta löytyy meille jotain vähän helpompaa ajettavaa
No ilmoittaudun kuitenkin mukaan, saahan siinä sitten katella muita miten pitää ajaaSottapytty kirjoitti:En tunne kyseistä maastoa, mutta mä ainakin haluaisin ymmärtää tuosta "matkaendurotapahtuma" -maininnasta silleesti, että matalammallakin maavaralla pärjäisi.make kirjoitti:Olisi mahdollisuus järjestää matkaenduro tapahtuma Vantaan Hanskalliolla mikäli kiinnostusta löytyy.
markus_a älä nyt vielä jätä väliin, ehkä sieltä spoorin reunalta löytyy meille jotain vähän helpompaa ajettavaa
- HarMi
- Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
Hanskallion polku erottelee matkaendurot ja allroad-pyörät toisistaan. AT ajaa polun läpi (ainakin Syke ajaisi) pohjapanssari kolisten, mutta V-Stromilla voi matka muuttua mahdottamaksi muutaman sadan metrin jälkeen. Voihan sitä patikkoista alkupätkääkin ajella sinne ensimmäiselle kalliolle asti jos siihen saadaan yhdistettyä sopiva paluureitti. Alueen läpi menevän soratien vieressä on myös allroadin ajettavia polkuja. GoreTexeissä tulee lämpöhalvaus ajaa sitten mitä reittiä tahansa.Sottapytty kirjoitti:En tunne kyseistä maastoa, mutta mä ainakin haluaisin ymmärtää tuosta "matkaendurotapahtuma" -maininnasta silleesti, että matalammallakin maavaralla pärjäisi.
routaisten peltojen pehtoori
Pärjääkös tuolla hyvin motovanteilla jos pistää tarpeeksi karkeat kumit alle? Esim. MT60 CORSAT
- HarMi
Riippuu kuskista ja kelistä. Itse pistäisin vielä karkeampaa kumia alle esim. TKC80.Lates kirjoitti:Pärjääkös tuolla hyvin motovanteilla jos pistää tarpeeksi karkeat kumit alle? Esim. MT60 CORSAT
- HarMi
Miten tämän matkaendurokansanjuhlan järjestelyt etenevät?
Niin tai näin, mun seurassa voi ei-jäsenkin tulla tutustumaan paikkaan. Laittakaa yhteystiedot privana tulemaan, jos haluatte mukaan.
Niin tai näin, mun seurassa voi ei-jäsenkin tulla tutustumaan paikkaan. Laittakaa yhteystiedot privana tulemaan, jos haluatte mukaan.
VMK/enduro-osasto kirjoitti:- Ei jäsen, kertamaksu 10eur maksetaan samoihin paikkoihin kuin Lavangon ratamaksut. Ajamassa oltava aina kerhonjäsen mukana
Näköjään tapahtuman järjestely on siirtynyt muiden hoidettavaksi joten parasta unohtaa koko juttu.HarMi kirjoitti:Miten tämän matkaendurokansanjuhlan järjestelyt etenevät?
Niin tai näin, mun seurassa voi ei-jäsenkin tulla tutustumaan paikkaan. Laittakaa yhteystiedot privana tulemaan, jos haluatte mukaan.VMK/enduro-osasto kirjoitti:- Ei jäsen, kertamaksu 10eur maksetaan samoihin paikkoihin kuin Lavangon ratamaksut. Ajamassa oltava aina kerhonjäsen mukana
- HarMi
Jos "siirtynyt muiden järjestettäväksi" tarkoittaa mua, niin en ole mitään tapahtumaa järjestämässä. Anteeksi tuo huonosti ajateltu viesti. Tarkoitus oli vain saada helposti tavoitettavaa saman tasoista treeniseuraa. Tuolla Hanskalliolla on joutunut ajamaan yksin muutaman kerran eikä kisakoneiden vauhdissa pärjää.make kirjoitti:Näköjään tapahtuman järjestely on siirtynyt muiden hoidettavaksi joten parasta unohtaa koko juttu.HarMi kirjoitti:Miten tämän matkaendurokansanjuhlan järjestelyt etenevät?
Niin tai näin, mun seurassa voi ei-jäsenkin tulla tutustumaan paikkaan. Laittakaa yhteystiedot privana tulemaan, jos haluatte mukaan.VMK/enduro-osasto kirjoitti:- Ei jäsen, kertamaksu 10eur maksetaan samoihin paikkoihin kuin Lavangon ratamaksut. Ajamassa oltava aina kerhonjäsen mukana
Jatka vaan järjestämistä make. Toivottavasti sinne tulee kaikenlaisia enduroita kuin sieniä sateella.