Varkautta ja ilkivaltaa Tampereella

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

THä
Pyörä: Beta 390 RR, 450 RM-Z

Varkautta ja ilkivaltaa Tampereella

Viesti Kirjoittaja THä »

Oli kawasta purettu sarvet irti ja rysterit viety ilmeisesti lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Ei oltu voitu siististi viedä, vaan purettu sarvista kaikki irtoava pois, sivareilla napsittu piuhat poikki ja vaijereita yritetty nirhata muttei oltu poikki asti saatu. Luonnollisesti osia hukassa, mm sarvien kiinnitysten kansi. Osa rysterienkin kiinnitystarvikkeista löytyi parkkipaikalta. Että jos joku kauppailee vajaata sarjaa Polisportin rystereitä Tampereen seudulla, niin poliisille (tai mulle 050-3589361) ilmoitusta.

Vaikka tokko tuossa mikään hyödyn tavoittelu on ollu taustalla, vaan ihan vain puhdasta ilkivaltaa. Nakertaa vaan kun tuo on vähnä mun ainoa kuilkine ny ja olisi muutakin tekemistä kun setviä asiaa.

Mikä vittu ihmisiä oikein riivaa, tuossa kun on kuitenkin oltava ihan työkalutkin mukana kun on saatu kuusiokolot sun muut ihan siisitisti auki.
Neljä vaihdetta riittää.
Tuuba
Pyörä: Transalp Super Four version R -97

Viesti Kirjoittaja Tuuba »

Oon ollu aina sitä mieltä, että nuota hirvenkaatolupia vois vähä lisätä ja toleranssia laajentaa.

Eläinkunnan kanssa käytettävä eri lajien säännöstely vois koskus tehdä ihmislajiissakin terää.... :evil:

Mietin tuota ihan samaa, ku joskus mun autosta oli yritetty viedä takaspoileria.
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille :D
THä

Viesti Kirjoittaja THä »

Oli näemmä jäänyt homma kesken. Viime yönä oli haettu sarvetkin pois. Vaatii vähän pokkaa ajella Tampereella jos nuo metallin punaiset alusarvet joku omaan mopoonsa kiinni ruuvaa...
Neljä vaihdetta riittää.
vkoivu
Pyörä: pyörät myyty

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

Varmaankin sarvet ovat olleet en pääasiallinen mielenkiinnon kohde ja purkuhommat jääneet sitten puolitiehen jostain syystä. Jos varasta koitat jäljittää niin kiinnitäppäs huomiota mopoihin, eiköhän se jostain viri PV:stä mattamusaksi maalattuna löydy.
JIIÄSSÄ

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

Missä päin Tamperetta? Pidetään silmät auki...mopopojat tuli kans ekana mieleen.
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
öräwä

Viesti Kirjoittaja öräwä »

Nuoria sällejä varmaan.. Kolme nuorta poikaa oli nähty minunki pyörän kimpussa.

Nythän pyörä näyttää tältä;

Kuva

Pyörä oli työnnetty mettään ja tuikattu tuleen :x

Näin siis Joutsassa, kyllä näitä hulluja riittää ihan joka paikkakunnalle.
KTM
Jukka Haapamäki
Pyörä: CRF 450R/X

Viesti Kirjoittaja Jukka Haapamäki »

Ei helevetti! :evil: Toivottavasti saatte asiat järkkäiltyä! :cry:
Muita toivomuksiani ei parane nettiin kirjoitella...
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Voisko hillitä itseään ,jos tulis pihaan ja näkis jonkun oman mopottimensa kimpussa ja varsinkin jos saisi jotain kättä pirempää sopivasti käteensä?
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Viesti Kirjoittaja jonkko »

gixxerman kirjoitti:Voisko hillitä itseään ,jos tulis pihaan ja näkis jonkun oman mopottimensa kimpussa ja varsinkin jos saisi jotain kättä pirempää sopivasti käteensä?

Kättä pidempää tai ei niin vastaus silti EI!
THä

Viesti Kirjoittaja THä »

vkoivu kirjoitti:Varmaankin sarvet ovat olleet en pääasiallinen mielenkiinnon kohde ja purkuhommat jääneet sitten puolitiehen jostain syystä. Jos varasta koitat jäljittää niin kiinnitäppäs huomiota mopoihin, eiköhän se jostain viri PV:stä mattamusaksi maalattuna löydy.
Aika samoja ajatuksia itselläänkin ollut ja poliisisetäkin oli mun kanssa samaa mieltä.

Vakuutusyhtiön tyyppi heitti hyvät kun sinne soittelin: "ei pitäis jättää pyörää siihen." Ei kyllä osannu sit sanoa, että mitä pirua mun pitäis tehdä, kun ei oikein viitti talliakaan vuokrata eikä moista edes saisi mistään lähistöltä. Taisi se sit vähän nolostua kun tajusi kommenttinsa...
JIIÄSSÄ kirjoitti:Missä päin Tamperetta? Pidetään silmät auki...mopopojat tuli kans ekana mieleen.
Hervantaa insinöörinkadulla. Jostain tuosta läheltä tekijätkin varmaan on. Kun tuolla tallustelee, niin täytyy katsella vähän sillä silmällä.
öräwä kirjoitti:Näin siis Joutsassa, kyllä näitä hulluja riittää ihan joka paikkakunnalle.
Positiivista, mulla kun on toinen osoite Joutsassa ja kesät pyörin täällä :lol:
Neljä vaihdetta riittää.
genesis
Pyörä: KTM 520 SX -02, BMW G650 Xchallenge

Viesti Kirjoittaja genesis »

gixxerman kirjoitti:Voisko hillitä itseään ,jos tulis pihaan ja näkis jonkun oman mopottimensa kimpussa ja varsinkin jos saisi jotain kättä pirempää sopivasti käteensä?
Kannattais, siittä saa saman kuin ihmisestä...

Toisaalta, ainahan se joku voi törmätä johonkin kiinteään esineeseen tai asiaan mitä ei sattunut huomaamaan ja ite kun olin just selin... :wink:
Gunther

Viesti Kirjoittaja Gunther »

Perhana, nyt vasta huomasin että teikäläinenkin on foorumilaisia.

Se punanen darra siinä parkissa on meikäläisen. Sitäkin oli !!!taas!!! roplattu mutta tuo sun pyörä oli joo aika heikossa hapessa.

Ilmeisesti samat sankarit olivat iskeneet myös pari viikkoa sitten lauantaina, jolloin multa oli lähtenyt vaihdepoljin kävelemään pyörästä :evil:

Täytyy tänään lähteä siirtämään pärrä siitä helvettiin, kaikenlaisia se leipä elättää. Vitutus on melkoista, sulla varmasti moninkertaista. Omalta parvekkeelta (toisella puolen tietä) näkee hieman siihen mikontalon parkkikselle ja kerran lähdinki ku rusakko puskasta ku pari jotain teiniä näky koeistuvan järjestelmällisesti joka pärrän siitä läpi ekaa vandaali-iskua seuraavalla viikolla. Ehtivät vaan häippästä paikalta ennen mun saapumista.

Edit: niin joo, muistan kyllä millanen tanko sulla siinä oli. Jos nään jossain pyörässä teinillä ni siitä vehkeestä lähtee sitten vähintään tanko ja vaihdepoljin kävelemään.. ja ilmottele jos satut spottaamaan, jotenkin veikkaan että sama salama on iskenyt siinä kahdesti (tai kolmesti)
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

THä kirjoitti:
JIIÄSSÄ kirjoitti:Missä päin Tamperetta? Pidetään silmät auki...mopopojat tuli kans ekana mieleen.
Hervantaa insinöörinkadulla. Jostain tuosta läheltä tekijätkin varmaan on. Kun tuolla tallustelee, niin täytyy katsella vähän sillä silmällä.
Poliisikouluhan siirrettiin aikanaan Hervantaan siksi, että oppimateriaalia on riittävästi lähellä....

Kipa
öräwä

Viesti Kirjoittaja öräwä »

THä kirjoitti: Positiivista, mulla kun on toinen osoite Joutsassa ja kesät pyörin täällä :lol:
Pyörän kanssako ?
Millanen motskari on alla ? :P
KTM
THä

Viesti Kirjoittaja THä »

Gunther kirjoitti:Perhana, nyt vasta huomasin että teikäläinenkin on foorumilaisia.

Se punanen darra siinä parkissa on meikäläisen. Sitäkin oli !!!taas!!! roplattu mutta tuo sun pyörä oli joo aika heikossa hapessa.

Ilmeisesti samat sankarit olivat iskeneet myös pari viikkoa sitten lauantaina, jolloin multa oli lähtenyt vaihdepoljin kävelemään pyörästä :evil:

Täytyy tänään lähteä siirtämään pärrä siitä helvettiin, kaikenlaisia se leipä elättää. Vitutus on melkoista, sulla varmasti moninkertaista. Omalta parvekkeelta (toisella puolen tietä) näkee hieman siihen mikontalon parkkikselle ja kerran lähdinki ku rusakko puskasta ku pari jotain teiniä näky koeistuvan järjestelmällisesti joka pärrän siitä läpi ekaa vandaali-iskua seuraavalla viikolla. Ehtivät vaan häippästä paikalta ennen mun saapumista.

Edit: niin joo, muistan kyllä millanen tanko sulla siinä oli. Jos nään jossain pyörässä teinillä ni siitä vehkeestä lähtee sitten vähintään tanko ja vaihdepoljin kävelemään.. ja ilmottele jos satut spottaamaan, jotenkin veikkaan että sama salama on iskenyt siinä kahdesti (tai kolmesti)
Tee ihmeessä rikosilmoitusta jos et ole jo tehnyt. Emännän pyörä on kanssa ollut siinä, se ER-5... Siitä oli sentään vain peili käännetty vinoon, se on jo nykyään muualla kameravalvonnan alla ja oma siirtyy kanssa muualle kunhan joskus se on taas nipussa. Kyrpii vaan kävellä. Itse asustellaan 66:ssa, niin siitä kun ei nää mitään :evil: Noh, syksyllä mulla on aikaa taas, niin voisi vaikka kokeilla vähän syöttiä jättää... Jos näet jotain, niin ota ainakin rekkari ylös jos moista on, niin katsellaan vähän henkilötietoja.

Täytyy myöntää, että jonkin verran vituttaa. Yölläkin kun heräilee ja pyörii nuo paskat mielessä, niin ei ole kovin freesi olo aamulla lähteä duuniin. Minkäs sille mahtaa jos joku lähtee juoksemaan karkuun ja kaatuu kiireessään vaikka johonkin tolppaan...
öräwä kirjoitti:Pyörän kanssako ?
Millanen motskari on alla ? :P
Ihan kylillä en usein pyöri, asustelen vähän sivummassa. Musta Kawan KLE mulla on ollut, tosin hetkeen en ny sit varmaan ole tuolla liikkellä :evil: Lähipäivinä on voinut ehkä bongata valkoisen ison paripyörä Sprintterin teipeillä kun olen ollut firman autolla liikenteessä.

Vaikka olen melko rauhallinen ihminen yleensä, niin johonkin voi oikeasti sattua jos tän jälkeen tapaan jostain kiinni. Ja jos polttaa kiinni, niin ei välttämättä ole ne seuraukset ihan ekana mielessä.

Eikä paljoa hommaa helpota, että kun en saanut tuota sunnuntai-iltana siirrätettyä pois (johon mua ei kehotettu), niin vakuutusyhtiö käsittelee tapahtumia kahtena eri tapahtumana, eli suomeksi tupla omavastuu. Oli ihan riittävä homma järjestää edes itseni pois kun ei ollut enää ajokelpoista peliä. Ei ole elämä kovinkaan reilua aina välillä.
Neljä vaihdetta riittää.
Vastaa Viestiin